was 5 minuutjes omdat ik pas om 14.00 teecht kon ipv 11 uur! was het door de pillen al grotendeels op gang gekomen. Heb 15 minuten op de verkoever gelegen en 30 minuten op de zaal omdat er wisseling van de wacht was, anders was ik al na 10 minuten weg haha. Het viel heel erg mee, ik heb nog steeds geen pijn, nog geen pijnstilling genomen. Bloeding was minimaal omdat het al aan het loslaten was, hopelijk is het klaar zo. Na de vakantie nog een controle en proberen voor een nieuw wondertje zodra het kan. Ik moet zeggen het is hard maar ik heb er wel vrede mee. Ik was er al een tijd mee bezig en ik ben blij dat alles binnen 24 uur afgerond is. Moest wel huilen afgelopen nacht. Het was mijn laatste nacht zwanger. en dan de hele tijd 2 nummers in mijn hoofd, marco met afscheid nemen bestaat niet en Volumia met weet ik veel hoe die heeft, maar dan steeds het zinnetje de afgelopen weken de dagen gingen snel dichtbij komt het afscheid moeilijk wordt het wel..... en ja hoor, Meij de hele nacht in tranen. Nu heb ik het minder. Mijn terugval komt nog wel. Ik was alles op alles aan het zetten om de vakantie te halen en dat lukt nu. Nu verwerken en hopelijk weer een nieuw wondertje verwekken zodra het weer kan.
@meijtje, fijn dat het je meegevallen is!! Het blijft ontzettend moeilijk als je kindje het niet overleefd. Ondanks dat je weet dat het beter is zo, had je gehoopt dat het gewoon allemaal goed was gegaan. Je hoopt zoiets niet zelf mee te maken, en dan toch gebeurt het je. Probeer het een plaatsje te geven. Het slijt zeker wel, helemaal als je straks nog weer een gezond kindje op de wereld mag zetten, maar het blijft altijd in je hart aanwezig! Wij hebben op de kamer van onze dochter een hele mooie muurschildering laten maken met 2 vlindertjes. Zo zijn ze er toch een beetje bij! Sterkte meid en probeer beetje van je vakantie te genieten!
@Troelie zeker, 1-4-14 wordt de beladen datum, wil ik ook nog wat voor verzinnen, maar ik weet nog niet wat. Het moet ook een plekje krijgen en het kan inderdaad iedereen overkomen. De hoop de vrees, de bevestiging. Mijn drijfveer is dat ik al 1 gezonde meid op de wereld heb gezet en dat mijn lichaam er zeker toe in staat is. Dat is een beetje troost. Zodra het kan/ mag gaan we weer verder proberen om een frummeltje uit te laten groeien tot een mooie baby. Het mocht niet zo zijn, het was nu niet onze tijd. Aankomende maand zal in het teken van verwerken staan. Zo de tas herpakken, zwangerschapsdingen er uit, die zijn niet meer nodig. Jammer maar helaas. We gaan wel genieten, met de momenten van verwerken, maar we gaan altijd naar hetzelfde kamp, dus daar voel ik me ook echt op mijn gemak. Het voelt als een tweede thuis als ik daar kom. Even helemaal niets. Dank jullie allemaal voor jullie steun. Ik heb er echt heel veel aan!!
@troelie heel erg mooi! Zo hebben ze inderdaad een mooie plek waar je aan ze kunt denken. Ik vind het een mooi idee. Ik moet nog even kijken hoe ik er een uitwerking aan kan geven. Ik weet dat ze mooie vlinders kunnen maken op Gran Canaria, ik zat aan zoiets te dnken. Want de kleine had er ook moeten zijn morgen. Dan ophangen tussen onze wand van dierbare spullen. Op een mooi plekje waar het opvalt
@troelie: mooi hoor! die tekening. @meijtje: ik had t ook erg moeilijk in de week van de uitgerekende datum van de eerste (2 sept 2012). Erg emotioneel. Maar wel goed om er ff bij stil te blijven staan.
Dikke knuf voor krijtje...hopelijk kan je toch beetje genieten op vakantie.. En troelie echt een mooie tekening meis...mooie symboliek..
Meid1987 en terecht. Je mag er helemaal blij mee zijn. Het is toch hartstikke gewenst? Ik ben heel blij voor jou. Wij worden vast ook wel weer zwanger, het had gewoon niet zo mogen zijn, maar niemand heeft dat in de hand. Het kindje was niet goed anders had het geleefd. Hoe pijnlijk dat ook is. Hier was pas om drie uur aan de beurt, liep uit... 5 min ok en 15 min op verkoever. Na 45 omin op de afdeling maar huis. Mocht niet eerder door wisseling van de wacht. Geen pijn, niets, beetje bloedverlies,maar minimaal. Alleen de leegte is raar. We gaan genieten met hier en daar een traantje pieken. We nemen wat moois mee van het eiland. De kleine had er bij moeten zijn. Helaas is dat niet zo.
Sterkte meis, hopelijk doet de vakantie jullie goed! En het gaat vast snelweer lukken, vorige keren is het ook snel raak geweest.
@meijtje: gisteren en vandaag meegelezen! Wat knap hoe je hier zelf in staat! Zo relativerend, echt knap maar wel de beste manier om ermee om te gaan denk ik! Heel veel sterkte met verwerken en hele fijne vakantie! @meid1987: zo das duidelijk zeg! Gefeliciteerd! 1e ronde raak? Geniet ervan! Hopelijk blijft het goed gaan. @troelie: mooie tekening! Hoe gaat het verder? Hier binnenkort starten met de ovutesten. Spannend weer, we gaan er weer helemaal voor en hoop deze keer op wat moois.
Meitje weet ik, maar vind t wel rot voor je! Mamasmeisje, ja eerste ronde gewoon raak! Zo bizar! Voordat ik zwanger was van mijn dochter waren we 14 rondes verder...
Hier ligt de kleine meid op bed, nickjr staat er nog op, dora is ad gang. Is aflevering dat ze grote zus wordt, grappig! Hebben we ook boekje van. Ga zo ff wat nuttige dingen doen. Mijn moeder is net ff geweest, heb iets te laat gegeten daardoor. Ben beetje misselijk nu..