Gaan voor een 2e kindje vanaf juni 2013!!

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Troelie, 9 apr 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ja was een leuke avond :) mooie film ook, je moet alleen van fantasy houden hihi. Ook goeie afleiding. Oh schiet al lekker op, nog iets meer dan een week. Ga voor je duimen dat alles ok is!

2. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ja vond hem wel leuk, maar vond lord of the rings ook leuk dus ja je moet er echt van houden hihi. Oh leuk zeg al die kadootjes.
    Bij ons duurt t nog ff, maar voor je het weet is t 20 december hihi.
    Hebben al een 2e hands driewieler met duwstang gehaald, zag er zo leuk uit dat ik hem moest halen haha en ook een babywalker ook wel 2e hands trouwens. Maar ja zagen er nog goed uit dus ja. Het leven is al zo duur :-s

3. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Gaaf zeg die schoentjes en muts! Leuk als je dat zelf kan maken!

4. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Leuk 3 oktober jarig. Hier in Leiden is er dan Leids ontzet :)

5. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @Tru hahaha :D inderdaad leuke datum, niet eens bij stil gestaan.

@mamasmeisje we hebben nog even, we komen pas de 27e terug naar huis. We zijn echt 4 weken op vakantie en die maandag na het weekend hoef ik pas te beginnen met werken. Dus heb ik het weekend om thuis weer te wennen.

@NOD geen idee, het is nu knuffelen om de dag in de hoop dat er binnen nu en begin volgende maand ergens een eisprong is. Ik heb ook geen idee hoe lang het duurt, of dat ik deze ronde voor de ongi wel een ei heb, het is allemaal zo onduidelijk en alles spreekt elkaar tegen.

@wachtbankje.... heeeeeel veel succes ik hoop zo voor jullie dat het raak is!!

6. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Meijtje aah hahaa nou wel lekker dat ze dan in een broekje ligt toch?
    Maar nog een maandje dan word je meisje ook 1 :D
    Gaat snel he?

@Tru Ik weet het eigenlijk ook niet meer, Ik kan me niet herrineren dat ik dit ook had bij mijn dochter...Ik had volgens mij alleen een paar steekjes bij me lies...Duim voor je!

7. Whoppie

Whoppie Fanatiek lid

26 apr 2011
    2.780
    0
    0
    Jurist
    Gelderland
    @hond: weet niet meer wie het vroeg, maar tis een vuilnisbakkie. Gelukkig gaat t steeds beter. Zolang ik afleiding heb gaat t ook wel...

@Meijtje: nog een fijne vakantie. Lekker lang hoor. Wij gaan naar portugal. Praia da oura aan de strip. Hopelijk lekker weer en btje zon.

Spannend meiden.. op de wachtbank! Ik duim voor jullie. Hier komen de klusweken er weer aan...

8. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ik had daar vorige maand last van, maar ging toen fout helaas.
    Toevallig sinds vanavond misselijk, maar zit pas op dag 15 wel erg vroeg. Maar had dat ook met zwangerschap van mijn dochter op dag 14/15 dus zou kunnen. Week later toen onwijze pijn bij m'n lies (denk innestelingspijn). Ff afwachten of ik die volgende week ook voel...

9. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    He Tru ik woon ook in Leiden. Zag je opeens schrijven over 3 oktober :D

Vandaag weer allerlei steken gevoeld. Kan nu al niet wachten om te testen terwijl ik volgens ff nog niet eens m'n eisprong heb gehad.

10. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    @puma82 oh wat toevallig dat je ook in Leiden woont.
    Waar woon je in Leiden ongeveer? Wij in Zuid-West, vlakbij de Albert Heijn XL.

11. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    In de nieuwe wijk Groenoord waar de groenoordhallen stonden.

12. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Oké grappig :). Dat is vlakbij Willem de zwijgerlaan toch?
    Heb je ook Facebook? Misschien leuk om een keer elkaar te ontmoeten omdat we zo dichtbij wonen hihi?

13. Puma82

Puma82 Bekend lid

4 aug 2011
    840
    0
    0
    NULL
    NULL
    Klopt, ik stuur je eerdaags wel een PB. Ga nu slapen. Vannacht erg slecht geslapen.

14. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Ok is goed! Zie je berichtje wel verschijnen.
    Slaap lekker, rust goed uit!

15. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @puma ik hoop het zo voor je!! slaap lekker :) wachten duurt ook lang!

16. Tru1981

Tru1981 Actief lid

11 aug 2013
    438
    0
    0
    NULL
    Leiden
    Iemand weleens gehad dat je al op dag 15 van de cyclus misselijk was? Ik heb dat sinds gisteren en blijft nog steeds :-s

17. Troelie

Troelie Bekend lid

21 jun 2011
    909
    0
    0
    Gelderland
    Hey meiden, sorry ben er ff wat minder. Beetje druk met vanalles voor verjaardag kleine meid, komend weekend weekendje weg, moet ik ook nog vanalles voor halen, dus komende week weinig hier te vinden! Daarna kom ik weer wat uitgebreider reageren!

18. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Tru spannend! Misschien is dit een goed teken?

@Whoppie waneer zijn jou vruchtbare dagen?
    Als ik het goed heb uitgerekend is het bij mij rond de 12de :D

19. MamalovesJ

MamalovesJ Fanatiek lid

4 aug 2012
    2.044
    0
    0
    @Troelie welke voorbereidingen heb je al gedaan? :)
    Hier net de slingers opgehangen en de ballonen.
    Want morgen is het zover :D Heb er zin in!

20. Meijtje

Meijtje VIP lid

24 nov 2011
    5.086
    187
    63
    @troelie geeft niet heel veel plezier!

@Tru ja met mn afgelopen zwangerschap waar ik niet zo lang van had kunnen genieten. Was gelijk misselijk.... En een stuk minder gezellig ;)

@hier wederom dagje strand, de kleine meid komt nu pas echt tot rust. we hopen zo haar ondragelijk gedrag te doorbreken. Nu slaapt ze eindelijk overdag op het strandbedje en is ze niet meer zo geirriteerd de hele dag. Hopelijk hebben we haar mindset nu een beetje weten te herstellen. Ze was nog wel wat oververmoeid, maar lang niet zo'n groot drama als normaal met het gaan slapen. We hebben nog iets minder dan 3 weken. Ik denk dat het geen 'doe', maar een 'strand' vakantie is geworden. Manlief en ik zijn echt van het doen, maar de kleine meid komt alleen tot rust op het strand en haar welzijn gaat voor :) Nu doen we 4 dagen achter elkaar precies hetzelfde. We zijn al lang blij dat ze nu nog geen uurtje per dag huilt jeeej!! (was tot op heden nog steeds een uur of 3 a 5 per dag)

Deel Deze Pagina