Bij mij is iig eindelijk mn kruis geplaatst op dag 11. Ik ben nu ook misselijk. Maar ik heb ook een vervelende dag gehad op m'n werk. Vanochtend ook minder eetlust...
Ja het gekke is, ik had het bij mijn dochter Rosaly ook bij dag 13 of 14 ofzo. Maar volgens berekening is m'n ei pas zaterdag. Laten we hopen dat hetzelfde gaat als toen bij mijn dochter Wat ik ook gek vind is dat ik zaterdagochtend beetje witte slijm had En net weer beetje. Gek hè?
Ok jammer maar veel plezier met weekendje weg en met verjaardag van je dochter! Alvast gefeliciteerd!
Ok hopelijk voor mij wel een goed teken, maar ga na vorige maand niks meer vanuit. Wacht het rustig af. Heb me ook voorgenomen om pas later te gaan testen, voorkomt hopelijk teleurstellingen. Fijn dat ze nu overdag op strandbedje slaapt en geen uurtje meer huilt! Geniet nog heerlijk van jullie welverdiende vakantie!
Vandaag drukke dag gehad dus niet kunnen reageren.. @mamalovesJ: gefeliciteerd met de 1e verjaardag van jullie dochter! Blijft altijd een speciale dag! geniet ervan! @tru: heb het niet helemaal gevolgd. heb je je ei al gehad en zit je dpo nu of moet je je ei nog krijgen? @meijtje: fijn dat de kleine wat rustiger wordt. Hebben jullie ook wat meer rust. Geniet van de vakantie! @troelie: hoe is het eigenlijk met het bloeden? Hier nu net 6DPO, zit er laat achter laptop, net klaar met werken. Voel me normaal eigenlijk. Soms een pijntje in mn borst, soms een pijntje in mn buik, soms wat rommelende darmen maar verder niks bijz. Denk niet dat het raak is. Wel hoge temp maar dat was het ook wel. Kan zo moeilijk herinneren hoe ik me voelde bij de vorige zwangerschap. Had wel kwaaltjes en die heb ik ook opgeschreven gelukkig maar kan me niet meer indenken hoe het voelde voor NOD. Alleen va week 6 misselijk....we wachten af...
Nou dat weet ik dus niet zo goed. Volgens de berekeningen zou m'n nod 28 september en 2 weken ervoor, zaterdag 14 september ongeveer m'n eisprong zijn. Maar raar dan toch van die misselijkheid nu al toch?
@meijtje, wat super dat het eindelijk zo goed gaat met jullie kleine meid. Hopelijk houdt ze het zo vol! Geniet lekker! @mamalovesj, gefeliciteerd! 1 alweer, mijn god wat gaat het snel he?! Hele fijne dag vandaag! Aan voorbereiding nu gedaan; uitnodigingen verstuurd, online kadolijstje gemaakt, georienteerd op taarten. Verder moet ik nog het hele fotoboek in elkaar maken (het liefst uiterlijk dit weekend, want dan krijgen we hem nog voor haar verjaardag), zelf bedenken welk kado we gaan geven. alles regelen voor dat weekend, doen zaterdags vrienden en buren en zondags familie, dus 2 dagen in de ochtend. Zaterdags ook veel kids mee, dus zal druk worden. En dit weekend zijn we dus weekend weg, dus ik zal het in de vrije dagen ddw moeten doen. Komt wel goed, maar is nog ff veel. @wachtbankers, succes met wachten komende dagen en ik hoop veel positieve testen voorbij te zien komen!! @mamasmeisje, ik heb op 3 wk en 3 dagen posi getest, toen had ik roze afscheiding. Denk dat ik dit tot ongeveer op nod heb gehad (een dag of 4 dus). Verder nu al 2,5 week niks meer, dus ga er vanuit dat het met de innesteling te maken heeft gehad. Nog een weekje en dan eerste echo, spannend! Het voelt wel goed.
@meijtje: wat fijn dat jullie meisje zo tot rust kan komen daar. Geniet ervan en hopelijk trekt ze dat thuis lekker door. @MamalovesJ: gefeliciteerd nog! Mijn vruchtbare dagen zijn volgende week. Morgen dag 8 dus dan rond dinsdag/woensdag denk ik. Omdat we op vakantie gaan zondag, ga ik er niet teveel mee bezig proberen te zijn. @troelie: succes met de drukke dagen!
Bedankt meiden voor de felicitaties. Wij hebben echt een super dag gehad! Dochter is heel erg verwend en heeft gelachen van plezier! @Tru, Het blijft vreemd, Misschien toch eerder je ei? inplaats zaterdag? Gebruikte je nou ook ovulatietestjes? @Mamameisje, spannend! Waneer zou je op zn vroegst kunnen testen? @Whoppie, Lekker even genieten van je vakantie! En even niet teveel er mee bezig zijn is ook wel goed.(Maar lastig) @Troelie spannend de eerste echo weer! Laat je even weten hoe het was?
Hallo meiden, Ik ben op het moment in de war. Zie http://www.zwangerschapspagina.nl/temperatuurkaartjes/465365-wanneer-eisprong-gehad.html Ik hoop dat m'n eisprong toch op dag 11 was anders maken we deze ronde geen kans. Volgende keer toch maar langer door klussen.
Ik had gisteravond ff onwijze buikpijn (zon gevoel dat je hebt bij diarree, beetje vies haha). En toen daarna steken rechts in m'n onderbuik. Dus maybe gisteren m'n ei. Blijft lastig op te merken wanneer je je ei hebt. Nee gebruik geen testen (vorige maand wel). Misschien over tijdje als het niet lukt weer gebruiken, maar wil niet dat het een obsessie gaat worden maar dat het spontaan gaat zeg maar
Ok ik hoop het ook voor je! Maar jullie hebben het helemaal niet rond die andere aangegeven dag gedaan dan? Hoeft maar 1x raak te zijn natuurlijk
Heb nu ook weer iets geks. Moest net 4 x in het uur plassen en hou nog steeds drang om te plassen. Apart hè?
@puma: denk dat FF gelijk heeft je je ei op cd 16 hebt gehad. Nog wel kunnen klussen na cd11? @mamaloveJ:als ik maandagochtend niet ongi ben ga ik meer hoop krijgen, heb normaal een lf van 10 dagen namelijk. Denk dat ik maandag of dinsdagochtend een testje waag dan. Heb nu wel wat klachtjes maar ik negeer ze en weet gewoon dat het niets is, ookal voel ik het wel: kleine krampjes in onderbuik, heel levendig dromen, obstipatie, soms het gevoel dat een toeschietreflex in mn borsten. Borsten niet pijnlijk of gevoelig maar eerder trekkerig. En enorm emotioneel.
Nee, ik heb het nl bijgehouden in ff. Zien jullie dat niet? Ik wist nl niet hoe ik dat weg moest halen :O
@Puma Bedankt nog! Ik hoop het heel erg voor je! Spannend als je maandag al kan testen Ik teste ook altijd eerder, kon nooit wachten haha Kwa kwaaltjes ben ik er onzeker over, ik heb juist steekjes meer bultjes op me tepel En dat zegt bij mij dus helemaal niks. het is zooooo iri he als je lichaam je zo voor de gek houd? Ik duim voor jou dat je kwaaltjes een goed teken zijn
@Tru begrijp je wel hoor met je gevoel dat je wil dat het spontaan gebeurd. Had ik hier zelf ook. Maar ergens kan ik het niet laten de ovu testen niet er bij te pakken....En ieder lichaam is zo anders. Ik denk ook elke maand zal het zal het? Maar mijn lichaam kan me zo goed voor de gek houden.... Hopelijk is het bij jou wel een positief resultaat. En meestal voel ik me ei wel duidelijk met echte goede steekjes en veel wit verlies...