spannend voor de testers ik hoop het zo!! Hier kan ik pas aan de bel trekken over 9 weken. Zo lang kan het duren voor je weer ongesteld wordt. Dus ik ben benieuwd. Heb je trouwens wel een eisprong weer voor de eerste ongesteldheid of niet? Hier is niet echt veel duidelijkheid over. Die onzekerheid, ik ben nu al echt zo ongeduldig. Ik had nu bijna 12 weken zwanger moeten zijn.... De grens...
Ja snap jou ook weer! Ik vind het ook moeilijk om niet ovuluatietesten te gebruiken, maar is zo duur (vorige x ook heel veel testen gebruikt voordat ik positief testte). Ik heb vorige maand niet echt m'n ei opgemerkt, alleen op dag 21 van de cyclus, 1 dag onwijs veel moeten plassen. Ik testte toen met ovuluatietest dag 17 sochtends en dag 18 positief, dus had rond dag 19 sochtends mn ei denk ik. Ik heb vandaag dat ik weer veel moet plassen (dag 18 van me cyclus). Dus dan zou je denken dat ongeveer 2 dagen geleden m'n ei was. Maar moeilijk in te schatten. Heb jij weleens meegemaakt met zwangerschap dat je al vroeg veel moest plassen?
Kan het trouwens zo zijn dat er na een vervroegde afstoting vruchtje nog zwangerschapshormonen tijd in je lichaam blijven zitten? Misschien beeld ik het me namelijk wel in van dat plassen en misselijk zo vroeg al in cyclus dat het wat betekent...
Ik zou dat niet weten, maar knuf meis!!! Hopelijk is je cyclus gauw weer de oude en hebben jullie daarna meer geluk. Het is jullie echt gegund!!
@tru dank je wel!! En geen idee.... ik was niet meer misselijk of iets toen ik na 22 dagen (waarschijnlijk) een foute innesteling had. Had wel vette krampen en veel meer bloedverlies dan normaal. Toen 39 dagen en zwanger.
Volgens mij moet er een eitje zijn voor je ongesteld wordt toch? Dat is toch de reden van het ongesteld worden. De eisprong? Of zit ik helemaal mis... Ik kan me helemaal voorstellen hoe je je voelt meijtje! Niet leuk! Hopelijk komt je cyclus snel weer op gang. Hormonen blijven nog wel ff in je lichaam Tru (volgens mij hoor). Weet niet hoe lang, maar is niet meteen uit je lichaam.
Ok vandaar nog het vele plassen? Ik heb het vandaag namelijk weer. Ik ben met vlagen misselijk. Kan je wel 1 maand na vervroegde afstoting vruchtje gewoon weer zwanger raken of niet?
Gaat er iemand nog bijna testen? Ik waarschijnlijk morgen. Ik ben nog erg vroeg maar hou het niet meer langer vol. Net enge film gekeken Mama heet ie. Brrr! Zo lekker slapen...
@Tru ik denk zelf wel dat het kan hoor, omdat het toch nog in je lichaam zit. Ik zou het even goed in de gaten houden of je nu je ei hebt/voelt of niet...vaak dan heb je toch wat meer witverlies en ook wat meer plassen. Trouwens veel plassen deed ik wel toen ik zwanger was, maar meer later in de zwagerschap. Ik haalde mijn ovu testjes bij babyboom daar vond ik ze niet zo duur. Ik heb toen die tijd ook 30stuks gekocht voor 9 euro haha. Lastig he als je niet echt goed weet waar je aan toe bent? Ik merk nu wel,(vruchtbare dagen) Dat ik onwijs moe ben en meer prikkelbaar. JIj geen last van? @ Meijtje Sterkte! Kan me goed voorstellen dat je daar over na denkt. Hoop dat je cylcus gauw op gang komt. Ik moet bekennen dat het hier is uitgesteld een 2de....prive redenen...Maar dat neemt niet weg dat ik hier weg wil, want ik vind het veelste gezellig en wil gewoon graag zien of iedereen hier zwanger word
Spannend al testen! Oeh die film ken ik. Alleen vond ik hem niet zo heel super... Ik ben wel echte horrorgek!
Ja heb ik ook last van moe, prikkelbaar, veel plassen sinds donderdag (dus denk toch rond die tijd eisprong gehad) en met vlagen misselijk. Als ik een cyclus heb net als in juli dan zou ik zaterdag 28e ongesteld moeten worden. Ik wacht af... Ok jammer dat het even is uitgesteld. Hopelijk is de reden waarom niet iets heel ernstig...
Vanochtend negatief getest ik ga het nu proberen vol te houden tot nod zonder testen. Tru wanneer wil jij gaan testen?
Ok jammer!! Wanneer is je nod? Mijn nod is als goed is pas 28e, Maar vanwege vervroegde miskraam vorige maand, stel ik het testen denk ik even uit totdat ik iets meer dan 2 weken over tijd ben. Er staat op internet dat je hormonen nog 6 weken na miskraam kunnen blijven zitten. Dus stel dat ik dan al eerder positief test dan weet ik nog niet of ik echt zwanger ben of dat het nog van de vorige keer was :-s
Ik denk 18 of 19 september. Langer wachten is natuurlijk sowieso beter, maar dat lukt me echt niet. Vorige zwangerschap teste ik 5 dagen voor nod positief. Nog wel licht toen. Jullie?
@Puma, er is nog hoop. aangezien je te vroeg was met testen. @Tru ik vind het ook lastig hoor als je cyclus steeds wisselt. Ik zou dan zelf 28 aanhouden...en alles wat er bij komt... Vaak als je veel witverlies hebt + veel plassen denk ik dat je ei er dan is. Dus ik zou die dag aanhouden. Ik heb nog echt heel veel ovutestjes over dus wil ze ook wel naar jou opsturen Ik ga ze toch niet meer gebruiken. (Tussen mij en vriend gaat niet lekker)
Ok jammer zeg hopelijk komt het allemaal weer goed. Als je je ze toch niet gebruikt, wil ik ze wel overnemen. Ik denk namelijk dat het deze maand niet echt gelukt is en dat die symptomen die ik Voel nog te maken hebben met afstoting afgelopen maand. Ik zal je ff pb sturen.
Bij mijn dochter op nod positief daarvoor niet getest. En vorige maand 4 dagen voor nod dacht ik heel licht positief.
Ga als ik maandag of dinsdag niet ongi ben ook een testje wagen. Mn banner klopt niet helemaal. NOD is officieel 19 sept maar als ik morgen niet ongi wordt, dan ben ik al blij, laatste cycli steeds op 10DPO ongi dus dat is voor mij al een soort grens..Zo spannend ook al heb ik weinig hoop maar wie weet...... Balen van je negatieve test maar je was vroeg toch?