Terug aan het werk, dus druk daarmee! Voor de rest begin ik morgen terug mijn ovulatietesten dus hopelijk vinden we die snel
Goed! Met jou? Nog geen menstruatie neem ik aan?! Vanmorgen toch weer een testje gedaan, nieuwsgierig als ik was! En hij loopt nog steeds op. Ik heb de piek nog niet gevonden maar zolang ie oploopt en ik nog testen heb liggen.. test ik gewoon nog even verder. Ik heb nog wel last van bruine afscheiding. @SkyA ik ben benieuwd naar je testen de komende dagen. Ik hoop dat je snel je ei vindt!
Ohhh die zit er volgens mij wel aan te komen! Hier nu 3DPO vanochtend weer wat krampen in mijn buik, maar geen bloedverlies.. Denk niet dat het de eerste keer gelijk raak is, maar zou uiteraard wel leuk zijn! @SkyA ik hoop ook dat je snel je ei vindt!
Ja toch! Ik ben toch heeeel benieuwd zeg of het meteen raak is bij je Zou wel echt fantastisch zijn. We blijven gewoon positief tot het tegendeel bewezen is
Absoluut haha We zullen het zien! Ik had vandaag even een besefmomentje dat mijn kleine meid alweer bijna 7 maanden is.. en hoe stom dat ook klinkt.. zo wordt al zo groot
Aaahh gaat snel he! En ze is nog steeds een baby❤️ Poeh die van mij word alweer 7 Het word echt tijd voor een klein hummeltje.
Hi meiden, Ik heb mijn piek ergens gisteravond gehad gok ik. Ik heb gisteravond niet getest.. Maar hij loopt terug. Ik ben benieuwd wat er gebeurt binnen 24 tot 36 uur
Hier niet zoveel te melden. Morgen beginnen aan week 3 van de laatste pilstrook. Volgende week zaterdag neem ik de laatste pil en vanaf dan laten we gewoon de natuur zijn werk doen Fijn weekend voor iedereen
@YellowEyes : Ik zag toevallig een leuke banner. Proficiat, 5 weken zwanger! Het lijstje kan dus weer aangepast worden. Mijn leeftijd mag ook aangepast worden. Vandaag een jaartje ouder geworden
Gaan voor een tweede wondertje september 2020 NOD-lijst: 31 augustus 2020 Ready2LoveU - tweede kindje - ronde 0 1 september 2020 Maria1986 - 34 jaar - tweede kindje - ronde 1 8 september 2020 Zwennie - tweede kindje - ronde 3 9 september 2020 Lilou2019 - 36 jaar - tweede kindje - ronde 0 Thephantom - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 Onbekend S2909 - tweede kindje - ronde 0 Nijntje87 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 SkyA - tweede kindje - ronde 2 Zwanger LunaM - tweede kindje - ronde 1 (NOD 11 augustus 2020) YellowEyes - tweede kindje - ronde (?) Afspraken Totaal: (10) Wachtbankje (5), Zwanger (2), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Gefeliciteerd! Ik hoop dat je een leuke dag hebt gehad ondanks het weer. Vandaag even lekker rustig aan gedaan. Ben om onverklaarbare reden echt moe maar slapen lukt me dan weer niet.. @YellowEyes gefeliciteerd met je zwangerschap! Hoe voel je je?
@Lilou2019 nog van harte gefeliciteerd! @YellowEyes gefeliciteerd! Geweldig zeg! @Ready2loveU we zijn niet nieuwsgierig maar willen wel alles weten @thephantom daar was 't weekend voor en het weer ook zeker naar. Hopelijk heb je een beetje kunnen uitrusten. Op 't wachtbankje zitten, daar moet je wel een lange adem voor he Vraagje, mag ik vandaag of morgen mijn eerste DPO rekenen? Eergisteren had ik dus die welbekende "piek" volgens action dan
Hou op hoor haha.. ik voel dan zogenaamd ook van alles waardoor ik me soms ook nog eens gek mak. Dus heb besloten pas te gaan testen als ik 8 september niet ongesteld wordt i.p.v. twee dagen eerder. Ja als je eergisteren je piek had zou ik vandaag 1DPO rekenen. Heb ik ook gedaan Vandaag hier 6 DPO. Werd vanochtend super vroeg wakker en kon niet meer slapen. Voor de rest heb ik af en toe een beetje wat krampen. Normaal gesproken ben ik een paar dagen tot een week voor mijn menstruatie super chagerijnig! Dit had ik bij mijn vorige zwangerschap niet, want tja de menstruatie bleef uit. Tot nu toe nog niet chagerijnig, maar wat nog niet is kan nog komen
Onze dochter kwam als een cadeautje... dit is wel even anders. De vorige keer deed ik voor de grap een test om aan mijn vriend te laten zien dat ik heus niet zwanger was...
Hi allemaal! Ik sluit me graag nog aan als dat kan... vanaf afgelopen weekend uitgesproken naar elkaar dat we echt willen gaan voor de 2e!!! Zo spannend. De eerste duurde nogal een poos (PCOS en via MMM), maar mijn cyclus is nu normaal zonder hormonen te slikken, dus heb goede hoop dat het gaat lukken... ik lees straks bij, xxx