Onee, @SkyA nu wel duidelijkheid dus aan het bijgewerkte lijstje te zien.... Wel leuke nieuwe afteller met vuurwerk !! succes deze nieuwe ronde.
Ja 1 (a 2) dagen na NOD ongesteld geworden. Heb normaal een lf van 12-13 dagen. Nu 14. Dus denk dat het niet goed ingenesteld is geweest...! En ja vuurwerk voor het nieuwe jaar haha! Laat ons hopen in 2021 meer geluk!
@SkyA : Weer zo jammer maar komt goed, nog wat geduld. Ik tel samen met jou af naar de volgende NOD. Hier 8 dagen ver in de cyclus. Vandaag hele tijd steken links maar dat kan toch nog niet mijn ES zijn? Die gaat ook altijd vooraf met veel vruchtbaar slijm. Gisteren had ik maagspasmes en nu lijkt het eerder op darmspasmes aan de linkerkant. Misschien toch weer wat last van obstipatie
Gaan voor een tweede of derde wondertje september 2020 NOD-lijst 20 januari 2021 Besco - 29 jaar (op NOD jarig en dus 30 jaar) - 3e kindje - 2e ronde na miskraam 22 januari 2021 BB83 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 23 januari 2021 S2909 - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 27 januari 2021 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MK 2 februari 2021 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 7 Zwanger Ready2LoveU - 2e kindje - ronde 1 - 6 juni 2021 Thephantom - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 13 juni 2021 Nijntje87 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 19 juli 2021 LaNinaa - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 - 4 september 2021 RoseMurphy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 11 september 2021 BlueEyedSoul - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 Afspraken LaNinaa - 13 januari (eerste echo) Ready2LoveU - 14 januari GUO (20 weken echo) Thephantom - 19 januari GUO (20 weken echo) Totaal: (11) Wachtbankje (0), Zwanger (6), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/tuurtest (0)
@BlueEyedSoul88 wauw, mooie test!! Heb je eroo geknald hoor!! @S2909 heb je nu een inschatting voor jouw NOD? Of nog onbekend? @Lotta1234 wil jij er ook weer bij? Hoe gaat het met je?
Nod zou 23 januari moeten zijn volgens app. Meestal klopt het wel. Ben alleen geen held in lijstjes dus als iemand het zou willen aanpassen?
Oh gezellig, gaan we gelijk op, dus ook deze week, klusweek Ik zet je erbij. Edit: bijgewerkt op t lijssie!!
Ja ja idd aan de klus deze week. Had daarnet nog ovulatie test gedaan. Normaal leg ik die erna weg, maar nu laten liggen in de badkamer. Vriend zei er al iets van. Maar ze zijn zeker nog niet positief, wel al sterker streepje dan gisteren. Vriend is alleszins al gemotiveerd voor de komende dagen
Jaaaaaa gefeliciteerd! Wat super zeg, ik duim voor een plakkertje Ik ben een beetje afwezig hier. Wacht op een ei, die hopelijk zaterdag komt. Doe wel ovu testen, wilde ik eigenlijk niet maar die gekke vorige cyclus gaf me mega stress dus toch maar wel. Ik gun het mezelf om geen stress te hebben. Om t nieuwe jaar goed te beginnen zo een sollicitatie gesprek ff tussendoor haha! Ik voel me na oud en nieuw ineens zo goed. Het was nodig om het af te sluiten. Heb letterlijk het oude jaar uitgejankt, sindsdien voel ik me veel beter! Verder weinig bijzonders hier.
Gaan voor een tweede of derde wondertje september 2020 NOD-lijst 20 januari 2021 Besco - 29 jaar (op NOD jarig en dus 30 jaar) - 3e kindje - 2e ronde na miskraam 22 januari 2021 BB83 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 5 23 januari 2021 S2909 - ?? jaar - 2e kindje - ronde 2 27 januari 2021 Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 na MK 2 februari 2021 SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 7 Zwanger Ready2LoveU - 2e kindje - ronde 1 - 6 juni 2021 Thephantom - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 13 juni 2021 Nijntje87 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 19 juli 2021 LaNinaa - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 - 4 september 2021 RoseMurphy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 11 september 2021 BlueEyedSoul - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 Afspraken LaNinaa - 13 januari (eerste echo) Ready2LoveU - 14 januari GUO (20 weken echo) Thephantom - 19 januari GUO (20 weken echo) Nijntje87 - 19 februari GUO (20 weken echo) Totaal: (11) Wachtbankje (0), Zwanger (6), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel/tuurtest (0)
Heerlijk effe uitjanken, zal erg hebben opgelucht ook. 2020 laat je achter, 2021 nieuwe kansen!! ♡ Succes met ovu testen en vinden van je ei
Jep! Vanochtend is de misselijkheid begonnen! Duurde tot uur geleden. Tijdens het uitlaten van de hond heb ik 3 keer moeten kosten in de bosjes. Vreselijk hahah! Kreeg er geen eten in. Vanmiddag gekukkig wel. Vorige zwangerschappen ging mijn Misselijkheid weg na wat eten. Vandaag niet. Blijf wel hoofdpijn houden.
Wahahaha in de bosjes OMG! Regent gelukkig en spoelt het wel weg Hopelijk blijft het niet te erg aanhouden! Hoofdpijn is ook echt van die hormonen, kan me nog herinneren dat ik dat ook vrij vaak had eerste trimester. Rustig an he
Normaal heb ik mijn ei gewoon rond de 14e dag. Het zou inderdaad wel veel te vroeg geweest zijn. Ik had een spasmomen ingenomen en toen is het weggegaan. Het waren spasmes van mijn darmen blijkbaar want ik heb een spastische maag en darmen. Mijn maag is constant in beweging. Als ik op mijn rug lig, knort die ook de hele tijd. Ook al heb ik pas gegeten. Ik heb daar ooit eens een maag en darmonderzoek voor gehad.
@LaNinaa : Balen die misselijkheid hè. Hopelijk duurt het niet te lang. @BB83 : Yes, je ei bijna begonnen @Besco : We wachten op ons ei. Ik verwacht hem over een dag of 4-5. We gaan vanavond al beginnen klussen als vriendlief niet te moe is