Gaan voor een 2e wondertje september 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ready2loveU, 4 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Gekkie, nergens voor nodig toch een sorry hahaha. Ik vergeet zoooo vaak iets, maakt niet uit.

    Straks mag ik weer, ben ook benieuwd wat eruit komt. Gelukkig voel ik me sinds gistermiddag weer iets beter.

    Hebben mama’s hier al meegemaakt dat hun kindjes in quarantaine moeten? Hier op het kinderdagverblijf is ineens een uitbraak van corona. 6 medewerkers besmet in een week tijd en 2 kindjes... pff vind het maar niks. T. Moet nu 5 dagen in quarantaine en dan getest of niet getest en dan 10 dagen in quarantaine. Gaan hem niet laten testen (vond de GGD ook beter ivm jonge leeftijd) dus tot 6 maart moet hij in quarantaine. Gelukkig is vandaag de 5e dag en nog geen klachten!
     
  2. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Fijn dat je je weer wat beter voelt. En de vergeetachtigheid is een feit o_O haha!

    Heftig zeg! Fijn dat hij nog geen klachten heeft.:thumup:
    Ik laat mijn dochter van 7 sowieso niet testen en gelukkig word daar ook niet op aangedrongen door de school. Er zijn wel een paar gevalletjes op school maar gelukkig niet in J haar unit.
     
  3. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hello 20 weeks:D
    Ik ben op de helft! ♥️
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BB83, S2909, Ready2loveU en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  4. LaNinaa

    LaNinaa Bekend lid

    1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    hier ook mee gemaakt! 3 leidsters op kinderdag verblijf en meerdere kinderen op kdv! Omdat mijn jongste astma heeft, en op dat moment ook zware astma kreeg. Heb ik hem ( hijs 1.5 jaar) toch laten testen op dag 6. Om te kijken of het Corona is of astma. Maar gelukkig was test negatief, en heb hem toen 2 weken thuis gehouden bij opa’s en oma’s want bij opvsbg was een grote Corona ontsmetting bron. Sinds gister gaat hij weer naar de opvang, alles is weer rustig daar. Bij de oudste op school nog geen Corona gelukkig. Test bij de jongste viel gelukkig mee. Hij had er pas erg in toen staafje er al uit was, en ze gaan bij kids minder diep.
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  5. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Hoi meiden,
    Ik kom er weinig toe tegenwoordig met op het forum te lezen en te schrijven.
    Alles gaat goed, bijna 9 weken nu.
    Vandaag is mijn zoontje 5 jaar geworden, we gaan het vieren onder ons. Ik heb een lekkere taart van "Cars" laten maken met van die suikerpasta voor straks :p:)

    @BB83 : Zo een korte cyclus? Zeker dat het je MS zijn?
    @nijntje87 : Joepie, al in de helft. Mooi buikje :thumup:
     
    S2909 en nijntje87 vinden dit leuk.
  6. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Mooi buikje zeg en leuke kleding!
    Ik heb amper zwangerschapskleding. Wil het graag live kopen en dat gaat niet. Ben niet zo groot dus moet xs hebben en dat hebben ze niet overal en het zit vaak niet mooi, tips??
    Wat jij aan hebt is heel leuk! En wat een gaaf wieg/schommelstoeltje!!! Heeeeeel gaaf!!
     
  7. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Aah ja snap ik! Fijn dat het testen dan toch goed is al blijft het moeilijk zoiets. Hoe voel jij je nu? Nog veel “klachten”?
     
  8. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Gaat ook hard! Gefeliciteerd met je zoontje!! Maak er een mooie dag van en geniet van de taart❤️
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  9. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Hier alweer 26,5 week!
    Biijnaa laatste trimester♡
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lilou2019, S2909 en nijntje87 vinden dit leuk.
  10. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Klinkt als een top taart! Nog van harte gefeliciteerd!:D
    Dank je!
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  11. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Dank je, dank je!
    Ik heb ook alleen wat basisstukken hoor qua zwangerschapskleding. Ik combineer mijn normale kleding met zwangerschapskleding; zoals broeken en kokerrokken. De meeste shirts, truitjes en jurkjes pas ik nog. Ik heb van de week jumpsuit gescoord, geen zwangerschap jumpsuit, maar zit zo los dat ik er voorlopig nog wel in kan groeien. Kan ik m daarna ook gewoon nog aan. Ooh ja ik scoor veel op de website Asos. Volgens mij hebben ze ook veel xs kleding. Alles zit al gauwete ruim of kleed niet af als je zo mooi slank bent!
    Super blij met het wippertje.;) Ik zat te twijfelen tussen een wippertje en een babynestje. We hebben al een mozes mandje en ik ben bang (lees: voor die prijs!) dat een babynestje niet zo lang gebruikt word.o_O Maar misschien zit ik er naast:p Dus toch voor het wippertje gegaan, handig met hapjes later. En jaaa, ik vind me gewoon vet tof!

    Prachtig buikje trouwens:D Ja ja bijna in het laatste trimester :thumup:
     
  12. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Goedemorgen meisjes van het goede leven:rolleyes:

    Wat is het hier stilletjes, is dat een goed op slecht teken voor de dametjes op de wachtbankjes :thumup: of zitten jullie weer in een volgende ronde? :oops:

    En hoe is het met de zwangere onder ons? :D
    De onrustige nachten zijn hier aangebroken heur :o: Minstens twee keer plassen, meerdere keren per nacht dromen en van ieder geluidje wakker. Ik zie 't maar als een voorbereiding op de gebroken nachten met ons meisje ♥️:p
    Mijn man heeft de baby al een paar keer gevoeld, dus dat is wel heel leuk! Voor de rest vind ik het wel een beetje voorbij kruipen op dit moment :roflmao:
     
    BB83 vindt dit leuk.
  13. LaNinaa

    LaNinaa Bekend lid

    1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    Ohh wat leuk dat je man haar kon voelen!!
    Balen van de onrustige nachten.

    wij weten inmiddels dat we een derde zoontje krijgen!! Wel vond ik de geslachtsbepaling niet leuk. Ze liep half uur uit en kwam bij ons gehaast over en we stonden binnen 8 min weer buiten.
    Op de laatste foto zag ze de piemel aan voor navelstreng:roflmao::roflmao: bij de andere 2 echo’s zal ze het vast goed hebben, al waren we met 13+ 6 wel vroeg :roflmao::roflmao:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Lilou2019, BB83, Ready2loveU en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  14. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat leuk!! Gefeliciteerd ♥️:D
    Duidelijk een jongetje ja als ik de echo met mijn echo vergelijk! Zal 'm even toevoegen voor de vergelijking. ;)Jammer dat het zo liep bij de pretecho. No fun! :(
     

    Bijgevoegde bestanden:

  15. LaNinaa

    LaNinaa Bekend lid

    1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    Jaa was niet leuk! jaa alleen blijkbaar kan het ook nog de nub zijn. Maar goed, met mijn andere 2 jongens klopte het op dit termijn ook. Alleen was het een andere echo.
    Op welk termijn had jij geslachtsbepaling ?
     
  16. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik had geen aparte echo voor een geslachtsbepaling. Dit was de echo van de 20 weken echo met 18 weken en 4 dagen.:D
     
  17. LaNinaa

    LaNinaa Bekend lid

    1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    Ohja dan is het wat meer ontwikkeld haha!
    Bij mij is het 5 weken vroeger
     
    nijntje87 vindt dit leuk.
  18. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Hier weer verder naar ronde 9...
     
  19. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Gaan voor een tweede of derde wondertje september 2020

    NOD-lijst

    NOD onduidelijk?
    BB83 - 37 jaar - 2e kindje - ronde 7
    S2909 - ?? jaar - 2e kindje - ronde
    Besco - 30 jaar - 3e kindje - ronde 3 na MK
    SkyA - 25 jaar - 2e kindje - ronde 9


    Zwanger
    Ready2LoveU - 2e kindje - ronde 1 - 6 juni 2021
    Thephantom - 26 jaar - 2e kindje - ronde 2 - 13 juni 2021
    Nijntje87 - 33 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 19 juli 2021
    LaNinaa - 31 jaar - 3e kindje - ronde 7 - 4 september 2021
    RoseMurphy - 27 jaar - 2e kindje - ronde 3 - 11 september 2021
    BlueEyedSoul - 32 jaar - 2e kindje - ronde 8 - 15 september 2021
    Lilou2019 - 36 jaar - 3e kindje - ronde 2 na mk - 3 oktober 2021

    Afspraken
    BlueEyedSoul - 25 februari termijnecho 18.45 uur
    Lilou2019 - 26 februari ( eerste echo )
    Nijntje87 - 16 april pretecho
    Nijntje87 - 18 juni liggins-echo
    Ready2LoveU - 8 maart groei echo (27+1)
    Ready2LoveU- 15 maart controle
    Ready2LoveU - 6 april gesprek gyn+vk

    Totaal: (11)

    Wachtbankje (1), Zwanger (7)
     
  20. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ik ben er nog, ben er nog!! Beetje minder actief hier, te druk met van alles o_O
    We zijn nog steeds aan het klussen... en dan nav verbouwing (en regelmatig ook tussen de lakens natuurlijk!) Maar vooral druk met alles organiseren in de beperkte tijd in de weekenden en mogelijkheden die er zijn met click collect. Jeetje, moet ik weer een paar schroeven hebben, morgen pas ophalen. Bij ikea A'dam 80% van een kaat opgehaald, rest was er niet dus moet ik later voor terug. Al dat soort stomme dingen :o:
    Houd me erg bezig, dus ben hier minder "bezig"... mijn eisprong moet ergens over 10-12 dgn er weer zijn, dus dan weer extra ons best doen. Maar na de afgelopen ronde heb ik wat minder hoop dat het gaat lukken oo de normale manier :(
    We gaan het zien.

    @LaNinaa gefeliciteerd, nog een jongen!!
    @SkyA hmm, succes meid met de volgende ronde, gaan wij inmiddels voor kerstkindje??
    @nijntje87 dank voor bijwerken van de lijst!
     

Deel Deze Pagina