Gaan voor een 2e wondertje september 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ready2loveU, 4 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Normaal merk je daar niets van. De meeste cmv besmettingen verlopen asymptomatisch, je voelt er eigenlijk weinig van.

    In België zijn ze er wel alerter op dan in Nederland, dit wordt ook altijd standaard getest bij de eerste bloedtest. Het kan ook wel grote gevolgen hebben voor het kindje qua ontwikkeling. Maar statistisch gezien komt het niet zo vaak voor. Maar als het zo is, toch goed dat we er vroeg bij zijn.
     
  2. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Thanks.
    En natuurlijk gun ik iedereen een kindje, of een 2e... of 3e :rolleyes:
    Maar nu het alweer even duurt en je hoort dat soort berichten word je extra met je neus op de feiten gedrukt. Ook nog geen eisprong in aantocht, hoop toch ook morgen of zondag een positieve LH-test, want dat geeft de burger weer moed.
    Nu een lekker weekendje weg met z'n tweeën, zoontje is uit logeren en wij dus even quality time met oesters en bubbels :D

    Fijn weekend! Xxx
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  3. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Wat is het hier stil... hoe is het met iedereen?

    @S2909 ja dat heb ik idd gehoord ja. Begreep van een Belgische vriendin dat je in België ook snel niet meer als zwangere in de kinderopvang mag werken ivm kans op besmetting. Bij mijn vorige zwangerschap werkte ik nog in de kinderopvang en daar kennen ze dat haast niet.

    @BB83 snap je heel goed hoor. Heeerlijk
    Zo’n weekendje weg!! Geniet van elkaar en het lekkers❤️
     
  4. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Yes, heerlijk weekendje gehad!!

    Helaas mijn ei totaal kwijtgeraakt (ook niet zo consequent getest heel eerlijk...) maar voelt ook echt niet eisprongig in mijn buik deze ronde, dus vertrouwen is echt weg hier. :(:(
    Ga morgen met HA bellen voor afspraak en doorverwijzing naar fertiliteits afdeling in zkh.
     
  5. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    He bah!! Echt shit! :( Had het graag anders gezien voor je... knuffel!
     
  6. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hi meiden,

    Het is hier inderdaad stilletjes! :rolleyes:
    Hoe is het op het wachtbankje?
    En met de zwangeren onder ons?

    Hier gaat het goed hoor, ik doe bijna een 24 weken dansje:thumup: Weer een mijlpaal!
    Weinig klachten, behalve onrustige nachten, maar die horen erbij:p
    Babykamer is bijna af:D en ik wacht geduldig op de pretecho!
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  7. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Alles goed hier! Weer op het wachtbankje.. hoop dat het eindelijk eens raak is!
     
  8. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Hier okee, naar omstandigheden...
    Heb zojuist HA gesproken en krijg een doorverwijzing naar fertiliteitsarts, heel begripvol was ze, dus dat is fijn. Ben alleen nu somber, omdat ik toch traject in zal gaan.

    "Daar komt de emo-achtbaan, stap maar in..!!"
     
  9. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Ben je voor je zoontje ook in een traject moeten gaan?
     
  10. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Ja, heb daar uiteindelijk ook zw mee verkregen dmv hormonen spuiten en cyclusmonitoring.

    Wie weet is het niet nodig en lukt ons nog zelf een komende ronde. Maar nu is het vertrouwen even weg, dus een check in zkh is sowieso prettig. Ik ken de artsen daar dus ook.
     
  11. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Aaah nee :( snap dat het nu een emotionele achtbaan is. Fijn dat er iets kan en ze je kunnen en willen helpen maar wat ontzettend *^%#£ dat je dit allemaal nog een keer moet doormaken! Zou het zo graag anders voor je zien! Dikke knuffel
     
  12. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    Thanks lieverd.

    Zojuist intake bij de fertiliteitsarts gehad, en ik mag bellen zodra ik ongesteld word voor uitgangsecho en dan starten met letrozol. Ik kon ook kiezen voor meteen spuiten, omdat dat vorige keer uiteindelijk succesvol was, maar omdat ik nu wel meer een eigen cyclus heb, verwacht ze met letrozol (alternatief voor clomid) dat mijn cyclus daardoor korter wordt en wat duidelijker mijn ei weet te vinden. Normaal moet je dat 6 rondes doen en dan over op spuiten, ik mag nu bijvoorbeeld 3 rondes proberen en dan al over op spuiten. Al met al dus heel soepel zijn ze als je voor 2e keer aan de deur klopt voor traject, dat is fijn.

    Hopelijk is niet nodig en wordt deze ronde alsnog echt een goeie en een plakker ;)
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  13. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Het is hier echt stil, ik ben hier een paar weken niet geweest. We hebben ondertussen de 2e echo al gehad en alles is prima in orde met ons ukje. Ik ben nu 14 weken zwanger. 19 mei hebben we de geslachtsecho. Dan zullen we weten wat het gaat worden.
    Hier nog vers babynieuws?
     
    Ready2loveU en S2909 vinden dit leuk.
  14. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Helaas van hier niet..
     
  15. BB83

    BB83 Fanatiek lid

    8 aug 2017
    2.624
    2.563
    113
    Vrouw
    :,(

    Wil bij jullie ook maar niet zo lukken... knuffel!
     
  16. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Wat fijn dat alles goed gaat en spannend dat jullie het straks weten! Heb je een voorgevoel?
    Ben heel benieuwd voor je ❤️
     
  17. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Pfff wat een ellende:( gun het je zo. Houd je het een beetje vol? Snap het als dat niet zo is... knuffel!!
     
  18. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Hier inmiddels een aantal groei echo’s gehad ivm T. die bij de geboorte dysmatuur was. Gelukkig lijkt deze kwa groei een stuk beter te doen. T. zat op de p4 en ze schatte hem continu op p13 en deze zit op de p27 dus ben benieuwd hoe het straks uitpakt. In ieder geval lijkt de medicatie zn werk te doen!

    Heb nu ook een grotere buik dan toen en een stuk minder stress dus zal wel goed kloppen. Ben heel benieuwd. De babykamer is op de luieremmer en een boekenplankje na, af maar de kleertjes moeten nog gewassen worden en ik moet nog kijken wat ik bij moet halen. Maar vind dat best lastig. T geboren 2 november in maat 42-44 en pas in januari richting maat 50 dus echt met de kou en deze wordt begin juni verwacht, en misschien al meteen maat 50? Lastig om te weten wat ik bij moet halen haha
     
  19. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Eind vorige ronde had ik het echt lastig.. nu kijk ik weer uit naar de eisprong en hopelijk mag het dan eens lukken!
     
    BB83 vindt dit leuk.
  20. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Ja... goed bezig vrouw❤️Als je het moeilijk hebt dan mag je hier altijd mopperen/klagen/huilen/vloeken. We zijn er. Maar voor nu uitkijken naar dat eitje en hopelijk wordt het jouw ronde!!
     

Deel Deze Pagina