Hier 25 augustus bevallen van een gezonde zoon! Alles gaat goed hier. De inleiding liet ff op zich wachten, pillen werkte niet bij mij haha. Uiteindelijk op dag 3 ballonnetje geplaatst en die werkte wel! Dus konden ze de inleiding starten! Daarna had ik een bevalling die 2,5 uur duurde. De beste bevalling ooit!
Haha, de beste bevalling ooit, geniaal!!! zal wel heftig geweest zijn als het binnen 2,5 uur heeft plaatsgevonden? Hier nog in de oploop testfase, op 1 oktober de eerste echo in het ziekenhuis. Over 3 weken en 1 dag weten we meer! Voel me nu in ieder geval behoorlijk zwanger al, me geheugen is nú al een zeef!!!
ohhh megaaaa spannend!!! Komt helemaal goed hoor! jahah jaa ik werd ingeleid, maar de inleiding zelf duurde wel even, lichaam was er nog niet klaar voor dus kon niet ingeleid worden, uiteindelijk na 2 dagen pillen slikken en de derde dag een ballonnetje konden ze eindelijk mijn vliezen breken en toen aan de weeen opwekkers. Toen ik eenmaal weeen had kwam ik in een weeen storm terecht en 2,5 uur later was ie er. Had uiteindelijk masr 2 hechtingen en verder niks gelukkig. 2 uur na de bevalling was ik weer thuis haha!
Ik ben inmiddels, lees; 7 weken geleden, bevallen op 24 juli, met 40.5 weken zwangerschap, bevallen van een prachtig meisje. ik wilde heel graag thuis bevallen alleen die vlieger ging niet op. Mijn vliezen braken woensdag de 21ste dus ik en mijn man waren super enthousiast. Alleen er gebeurde niks. Jep, gebroken vliezen geen weeën. Dan word je dus na 24u medisch ivm langdurig gebroken vliezen en infectie gevaar. Die zagen we effe niet aankomen. We mochten het thuis bevallen nog rekken naar 48 uur. Maar helaas ook toen geen weeën. Inmiddels moesten we wel dagelijks naar 't zh voor een hartfilmpje. Ik en de baby deden het prima en inleiding stond gepland op zaterdag 24 juli. Die dag rond 7u ging het infuus erin en 3 uur later om 10:15u werd onze kleine meid geboren. Ik vind het wel kort maar heftig! We moesten 12u blijven ter controle. Half 10 's avonds mochten we dan eindelijk naar huis!
Ah gefeliciteerd nog @nijntje87 ! fijn dat alles (uiteindelijk) goed is gegaan, wat vreemd dat het niet op gang kwam na je gebroken vliezen, heb je nog wel wat kunnen slapen die nachten? Hier nog 2 wkn en 1 dag tot de eerste echo, spannend spannend!
Dank je wel! Gek he, alsof mijn lijf dacht na die vliezen, zoek 't nu zelf maar uit Ik heb prima geslapen die nachten. Alleen de laatste nacht niet. Ik had nog nooit in een zh gelegen dus dat op zich zelf staand vond ik al spannend Ik werd alleen mal van het vruchtwater. 't liep er met scheutjes uit en het rook echt niet lekker. Vruchtwater wordt dus constant opnieuw aangemaakt, wist ik ook niet Super spannend! Zo'n eerste echo blijft spannend. Iedere echo trouwens. Hoe voel je je verder?
Ik heb al een buik (opgezette darmen enzo) alsof ik 13 weken zwanger ben! Tenminste zo zag het er uit bij de eerste, nu gaat het stuk sneller. Verder voel ik me best goed, moe dat wel, maar verder weinig spannende klachten waardoor ik me daardoor juist zorgen maak, hmmm Volgende week vrijdag echo, de.tijd.gaat.oh.zo.traag….