Gaan voor een 2e wondertje september 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ready2loveU, 4 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Kan best zijn dat het alsnog je piek was hoor! Mijn vorige was ook niet zo donker als de teststreep maar wel een piek.. maar snap je twijfel wel.

    Hier komt binnen nu en 2 dagen mijn ei denk ik. Veel dunne ontlasting en viel me vorige keer ook al op dat ik dat rond mijn eisprong heb! :rolleyes:
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  2. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Hoi lieve meiden,
    Het gaat met de kleine man gelukkig weer goed, denk dat ik er zelf meer last van heb nu dan hij. Zie het elke keer weer voor me en voel me dan zo angstig en verdrietig.
    Het is helaas niet iets eenmaligs maar iets wat bij hem hoort. Hij heeft het ws van mij geërfd want ik heb het in een milde vorm maar ik raak nooit buiten westen.
    We hebben vandaag alle opa’s/ oma’s en het kdv op de hoogte gesteld omdat het uiterst belangrijk is hem plat te leggen als het gebeurd om te voorkomen dat hij hersenschade krijgt.
    Pfff ik ga vanavond op tijd naar bed.
     
    LunaM, Lilou2019 en thephantom vinden dit leuk.
  3. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Ik ga beginnen met die van action en die van clearblue gebruiken wanneer die van action donkerder worden. Die van clearblue zijn vandaag geleverd in de apotheek, dus die kan ik morgen ophalen. Dit weekend ga ik dan beginnen met opnieuw te testen!
     
    Ready2loveU en thephantom vinden dit leuk.
  4. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Amai dit moet zo hard schrikken zijn geweest!!! Idd de ergste nachtmerrie die je kan hebben!!

    ik ben ooit als mijn dochter een baby was zelf flauwgevallen met haar in mijn armen, ook zo hard schrikken! Mijn man zou 5min later naar zijn werk vertrokken zijn, zo blij dat hij nog thuis was toen!!
     
  5. Besco

    Besco Fanatiek lid

    2 jun 2016
    1.154
    999
    113
    Jeetje wat vreselijk heftig zeg. Hopelijk gaat dit niet te vaak terugkomen. Dikke knuffel ❤️
     
  6. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Logisch dat je op tijd naar bed wil. Nogmaals knuffel!
     
  7. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    @nijntje87 en @thephantom spannend zo die eitjes die gaan komen. Het zou kunnen dat je met deze test gewoon geen knallers krijgt! Dat had ik ook met andere testen maar met degene die ik nu heb test ik heel duidelijk en ook maar echt 1 dag een knaller.

    Hier voel ik niks, noppes nada... denk dat het deze ronde niks is.
    Zit nu op 7 of 8 dpo zonder klachten waar ik bij mijn zoontje al volop kwaaltjes had. Jammer, maar ik ben ook heel blij dat mijn zoontje gewoon lekker weer zichzelf is en gisteren overleeft heeft (klinkt mega dramatisch zo, maar goed, zo voel ik het wel.)
     
  8. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik kan mij dat helemaal voorstellen. Beetje bijgekomen van de schrik? Fijn dat het weer goed met hem gaat. ❤️Gelukkig weet je nu wat het is, al maakt dat de "aanval" niet minder heftig. :oops:

    Je zal zien dat door een andere gebeurtenis je gedachte vooral daar bij zitten, je niet let op je kwaaltjes en hoppa, toch zwanger. Ik blijf duimen voor een positieve test soon! :thumup:

    Ja ik stop vandaag met testen. Dan maar geen sky high peak. Sinds gisteren heb ik hele zere (spierpijnachtige) borsten. Mijn cerfixslijm begint ook te veranderen naar wat meer kollerig wit.. Alleen mijn temp was vanmorgen nog laag, maar die stijgt pas 12u na de eisprong. Dus ik verwacht dat ie morgenochtend, uiterlijk overmorgen gestegen is. :rolleyes: En dan laat ik het los en neem ik plaats op het wachtbankje.:p
     
    Ready2loveU, BB83 en thephantom vinden dit leuk.
  9. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik kan me voorstellen dat je heel erg blij bent dat je zoontje weer lekker zichzelf is! Nouja ik vind het niet dramatisch klinken hoor.. ik heb het ook een keer bij mijn nichtje gezien toen ze bij haar ouders was.. ik kan het ook nog steeds voor me zien...

    Hier vandaag denk ik wel de piek bereikt qua testen. De streep is donkerder dan de controlestreep. Zie maar; 20200922_102852.jpg Screenshot_20200922-102755_Premom.jpg
     
    SkyA, Lilou2019, BB83 en 2 anderen vinden dit leuk.
  10. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Yess!! Heel mooi!
    Dan had je gevoel, qua eisprong, het goed! Op naar het wachtbankje:D
     
    thephantom vindt dit leuk.
  11. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Je temp dipt ook vaak juist op de dag van je eisprong (bij mij is ie deze maand niet gedipt maar wel gestegen) zodra je 3 stijgingen hebt weet je het!!!
    Hopelijk gauw op het wachtbankje!

    ik hoop dat je gelijk hebt @nijntje87!
     
    thephantom en nijntje87 vinden dit leuk.
  12. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Even een party onder de lakens dan maar vanavond :p
     
    thephantom vindt dit leuk.
  13. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    @Ready2loveU : Gelukkig dat het beter gaat met je zoontje. Dus het is een soort van epilepsie? Is meestal voor de personen die staan toe te kijken erger dan dat het voor de patiënt zelf is.

    @nijntje87 : Daarom geloof ik zo niet in die testjes. Ik wil het wel eens uit proberen uit nieuwsgierigheid maar ik ga mij daar niet op richten. Ik richt mij eerder op de kwaaltjes die bij een ES horen.

    Wat ben ik moe vandaag. Ik zou zo in slaap kunnen vallen in de zetel maar ik heb mijn kindjes bij me.
    Natuurlijk is het nog veel te vroeg. Ik denk dat de eisprong nu of morgen zal zijn. Misschien dat vermoeidheid ook bij een ES hoort? Ik heb altijd al de pil genomen dus ik weet het niet zo goed wat voelen of niet.
     
  14. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    @Lilou2019 het lijkt erop maar dat is het niet, gelukkig.

    vervelend zo he die vermoeidheid!

    Ik heb toch een paar kwaaltjes al betwijfel ik of ze met een zwangerschap te maken kunnen hebben (denk het niet).
    - Ik heb het koud, iedere avond nu al een paar avonden en nu ook.
    - Net getempt: 37.51 dat is gewoon verhoging eigenlijk o_O
    - Voel me al een paar dagen zenuwachtig, een soort gejaagd gevoel. (Voor heel het gebeuren met Tycho was het het ergst [vrijdag])

    Dus misschien word ik wel gewoon ziek:confused:
     
  15. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Fijn dat sommige jullie piek hebben gevonden, nu goed gebruik van maken en dan hopelijk een zwangerschap!

    Mijn menstruatie is zo goed als afgelopen! Ik heb steeds 3 dagen echt bloed en dan nog 2 dagen zo af en toe wat bruinig. Maar na vandaag zal het volledig voorbij zijn! Baal eigenlijk nog steeds dat het niet raak was...!
    Zaterdag op cd 10 begin ik weer met testen. Hoop zoooo hard snel zwanger te zijn!
     
  16. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Ik snap wat je bedoeld, ik houd het ook bij deze maand qua testjes. Ik vind mijn cervixslijm en het tempen een stuk duidelijker. Ach je probeert wat hé:rolleyes:
    Houd ook rekening met het ontpillen hé. Als ik het zo lees, vooral op dit forum, lijken al die kwaaltjes op elkaar. Je hormonenhuishouden ligt flink overhoop na het stoppen met de pil. Vermoeidheid lijkt mij in ieder geval niet zo vreemd, je lichaam is hard aan het werk om weer in balans te komen. Wel fijn dat je je vruchtbare slijm gevonden hebt, dat klinkt in ieder geval positief! :thumup:

    Thanks voor de info! Je temp is in ieder geval mooi gestegen @Ready2loveU . Wat is je basale lichaamstemperatuur? Is de 37,5 van de eerste meeting? Je kan je ook een beetje grieperig voelen hé, dat is een wel bekend kwaaltje voor je NOD. Spannend!:D

    Fijn dat je weer van je MS af bent!;) @SkyA Ja zeker jammer! Vol goede moed de volgende ronde in. Succes deze ronde!:thumup:

    Ik ben blij dat, als ik zo duidelijkheid heb in mijn temp, ik een drukke week heb tijdens mijn wachtbankje. Het weekend vier ik de verjaardag van mijn dochter en moet nog best veel regelen. o_O Mooi even mijn zinnen verzetten.
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  17. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Dankjewel!

    oh dat is wel idd handig als je het druk hebt, gaan de dagen snel vooruit!
     
    thephantom en nijntje87 vinden dit leuk.
  18. LaNinaa

    LaNinaa Bekend lid

    1 sep 2020
    834
    1.047
    93
    Vrouw
    Hoi meiden!
    Jeetje, 8 pagina’s moet ik gaan terug lezen.
    Jullie hebben zoveel gekletst. Ik krijg steeds geen melding. Dus ik ga vanaf nu dagelijks hier even kijken haha!

    heb ik wat gemist?! Nog zwangere?! Hoe gaat het met iedereen?

    die app is handig!! Mijn ovulatie testen lopen nog niet echt op. Maar bij mij is het op een of andere dag een knaller. Zit nu op cd 13. Heb sinds vanavond vruchtbaar slijm, dus ik zit goed! ben benieuwd wanneer de knaller gaat komen;)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    BB83, nijntje87 en thephantom vinden dit leuk.
  19. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja vervelend he dat je geen meldingen krijgt.. had ik dus ook elke keer. Kijk nu ook maar paar keer per dag haha. Volgens mij nog geen extra zwangeren hier! Hier gaat het goed, ei gaat springen als ik de testen zo kan geloven :) Nu voel ik niets maar ik heb wel het gevoel dat ik de eisprong ga hebben.

    Spannend allemaal ook voor jou!!
     
    BB83 en nijntje87 vinden dit leuk.
  20. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Aahh ja, vervelend he @LaNinaa geen meldingen. Ik kijk gewoon, anders moet je indd heul veel terug lezen:roflmao:
    Klinkt goed zeg! :thumup:

    Spannend @thephantom :D wat een ronde!

    Nou mijn eitje is gesprongen geloof ik:D
    Temp loopt mooi op en mijn cervixslijm is nu wit korrelig. Ik heb niet meer getest, leek mij onnodig.
    1DPO vandaag, welkom op 't wachtbankie:rolleyes:
     

    Bijgevoegde bestanden:

    Ready2loveU, BB83 en thephantom vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina