Gaan voor een 2e wondertje september 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ready2loveU, 4 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. S2909

    S2909 Fanatiek lid

    14 nov 2019
    2.299
    3.083
    113
    Vrouw
    Ik denk net niet positief. Maar even gezellig maken met vriend kan geen kwaad. Zo mis je zeker het moment niet
     
  2. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Spannend al die ovulatietesten. Hier pas woensdag begonnen met ovulatietesten, maar ik vermoed misschien maandag of dinsdag mijn eisprong te hebben gehad.. ik wou er eerst geen gebruiken maar er toch maar besteld. Ik test nog even door tot cyclusdag 24 want had vorige maand een ronde van 39 dagen (toen nog niet bezig voor een tweede). Maar ik heb evengoed cyclussen van 27 dagen, en dan zou het dus kunnen dat mijn eisprong al geweest is. Ik zit nu op cd 21.. spannend!!!
     
    S2909 en thephantom vinden dit leuk.
  3. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop voor je dat je normale cyclus weer op gang is meid! :) Gek he dat die ovulatie testen zo kunnen verschillen? Ik ga straks ook een papier maken met mijn ovulatietesten. Heb nu zo'n kalender papiertje erbij, maar dat is helemaal niet handig.. kunnen er maar 8 op ofzo. Dus ga hem zelf wel maken :)

    @LunaM die eerste weken was ik ook zo vermoeid.. om letterlijk moe van te worden haha. Weet je al wanneer je een eerste afspraak hebt staan voor een echo? Of is dat te vroeg? Ik moet vanwege mijn suiker altijd direct bellen bij een positieve test, krijg dan weliswaar niet meteen een echo maar dan kom ik onder strengere controle te staan van de internist en die verwijst me dan door naar de gynaecoloog.

    @Maria1986 Dat ziet eruit als een positieve test ja! Hopelijk is vriendlief in de stemming. Voordeel hier is dat ik maar 1x hoef te zwaaien of hij is al in de stemming. Hopelijk bij jou ook haha. Heel fijn dat het wat afgekoeld is!!
     
  4. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Spannend! Ik vind het ook lastig om te bepalen wanneer ik er nou mee moet beginnen. Dus ik doe het nu al een tijdje terwijl ik 6 augustus nog ongesteld ben geweest.. ik vermoed dus nog niet dat ik mijn eisprong heb gehad haha. Lastig soms die wisselende cyclussen he!
     
  5. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Ja echt lastig! Ik hoop dat mijn eisprong al geweest is dan heb ik een cylcus van ong 30 dagen
     
    thephantom vindt dit leuk.
  6. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Met kriebels in mijn buik denk ik aan volgende maand: dan gaan we voor ons 2e wondertje. Ons zoontje is dan 10 maanden. Als het meteen raak is (waar ik niet vanuit ga maar je weet het natuurlijk nooit) zit er 19 maanden tussen onze kindjes.

    Ga jij ook voor een tweede?
    En hoe oud is jullie eerste nu?
    Misschien kunnen we elkaar steunen/ met elkaar kletsen/ buddy’s zijn?

    liefs Emily

    Hoi Emily,
    Mijn vriend en ik willen ook vanaf eind september/begin oktober voor ons 2e kindje gaan. Zelf heb ik al een zoontje van 4 jaar uit een eerdere relatie en samen hebben we een dochtertje die net 13 maanden is geworden. Van haar was ik direct zwanger maar ik ga er nu niet van uit dat ik weer zoveel geluk ga hebben.
    Ik klets dus heel graag mee.
    Ben je al gestopt met de pil?
    Ik ben juist begonnen aan de laatste pilstrook van 21 dagen. Daarna wil ik een maandje ontpillen en zien hoe mijn gewone cyclus loopt.
    Veel liefs,
     
    Ready2loveU vindt dit leuk.
  7. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hi ladies,
    Mag ik mij bij jullie aansluiten?
    Ook wij gaan voor een tweede kindje, althans voor mij de tweede voor mijn partner een eerste kindje. Ik ben 33 j en heb een dochtertje van 6 jaar. Woensdag gaat mijn Mirena spiraal er uit en dan moet ik nog even zien hoe mijn cyclus is.. Vind het wel ontzettend spannend allemaal!

    @LunaM gefeliciteerd! Geniet ervan!

    @thephantom & @Ready
     
    LunaM en Lilou2019 vinden dit leuk.
  8. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Hoh was nog niet klaar! Haha @Ready2loveU & @Maria1986 mooie oploop, succes met klussen het is inmiddels flink aan het afkoelen ;)
     
    thephantom vindt dit leuk.
  9. Maria1986

    Maria1986 Actief lid

    20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    Welkom @Lilou2019 :)

    @thephantom Mijn vriend is meestal laat thuis, gisteren pas 22:30. En is dan vaak moe en moet ook eerst even rust hebben.. maar het is gelukt :D

    @SkyA Ik had er dus 50 besteld, dus ik ben maar gelijk goed aan het testen gegaan zo‘n 3 keer per dag :roflmao:

    Volgens mij was de test van vanochtend wel echt positief.. zouden we het nu vanavond nog een keer gezellig moeten maken?

    Hoe oud zijn jullie als ik vragen mag? Ik ben 34 en mijn vriend 37.
     

    Bijgevoegde bestanden:

    SkyA vindt dit leuk.
  10. Maria1986

    Maria1986 Actief lid

    20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    @nijntje87 Welkom :) Zo‘n beetje dezelfde situatie dus! Wil je dochter ook zo graag een broertje of zusje?
     
  11. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Dank je @Maria1986
    Ik ben 35, bijna 36. Mijn vriend is een stuk ouder, 46. Hij heeft al een zoon van 21 en een dochter van 13, bijna 14.
    Tuurlijk, waarom deze avond niet opnieuw proberen? Hoeft niet lang te duren :roflmao: Wat doet je vriend van werk?
     
    thephantom vindt dit leuk.
  12. Maria1986

    Maria1986 Actief lid

    20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    @Lilou2019 Hij is warenhuisdetektive en heeft dus vaak diensten van wel 10 of 11 uur daarna meestal ook nog wel een uurtje naar huis rijden.
     
    thephantom en Lilou2019 vinden dit leuk.
  13. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Dat zijn precies ook wel lange dagen. Mijn vriend werkt voornamelijk dagposten die meestal wel uitlopen en 1 weekend per maand doet hij nachtpost, dan werkt hij 12 uur op 1 nacht. Ik heb nog niet berekend wanneer de klusdagen zijn en ovulatietesten heb ik nog nooit gebruikt. Zijn die zo betrouwbaar? Heb je die bij je vorige zws ook gebruikt?
     
  14. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik hoop dan mee voor je!!

    @Lilou2019 Wat leuk dat je ook mee wil praten met ons! Spannend zeg. Zal ik je op de NOD lijst nog op onbekend zetten gezien je je cyclus ook nog niet helemaal weet?

    @nijntje87 Ook leuk dat jij mee wil kletsen. Spannend dat je spiraal er bijna uit gaat. Wat ik me eigenlijk afvraag ben je daarna gelijk vruchtbaar of moet die spiraal eerst nog uitwerken? Logisch dat je het spannend vind, hier ook hoor. :roflmao: Hier weet ik nog niet hoe het met mijn eisprong zit maar klussen doen we sowieso, zodat mocht de eisprong komen we hem niet hebben gemist haha.

    @Maria1986 wat fijn dat het gelukt is! Ik zou het inderdaad nog even gezellig maken. Dan weet je zeker dat je die kans niet hebt laten liggen haha.
    Ik ben trouwens 26 en mijn partner 33. Trouwens Warenhuisdetective klinkt wel erg spannend:). Snap wel dat als hij altijd laat thuis is, moe is en geen zin meer heeft. Gelukkig gisteren dus nog wel haha.
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  15. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gaan voor een tweede wondertje september 2020

    NOD-lijst:

    29 augustus 2020
    SkyA - tweede kindje - ronde 1

    31 augustus 2020
    Ready2LoveU - tweede kindje - ronde 0

    1 september 2020
    Maria1986 - 34 jaar - tweede kindje - ronde 1

    8 september 2020

    Zwennie - tweede kindje - ronde 3

    Onbekend

    S2909 - tweede kindje - ronde 0
    YellowEyes - tweede kindje - ronde (?)
    Thephantom - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1

    Nijntje87 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1
    Lilou2019 - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1


    Zwanger
    LunaM - tweede kindje - ronde 1 (NOD 11 augustus 2020)

    Afspraken


    Totaal: (8)

    Wachtbankje (0), Zwanger (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  16. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gaan voor een tweede wondertje september 2020

    NOD-lijst:

    29 augustus 2020
    SkyA - tweede kindje - ronde 1

    31 augustus 2020
    Ready2LoveU - tweede kindje - ronde 0

    1 september 2020
    Maria1986 - 34 jaar - tweede kindje - ronde 1

    8 september 2020

    Zwennie - tweede kindje - ronde 3

    Onbekend

    S2909 - tweede kindje - ronde 0
    YellowEyes - tweede kindje - ronde (?)
    Thephantom - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1

    Nijntje87 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1
    Lilou2019 - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1


    Zwanger
    LunaM - tweede kindje - ronde 1 (NOD 11 augustus 2020)

    Afspraken


    Totaal: (10)

    Wachtbankje (0), Zwanger (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  17. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ik was weer te snel met op verzenden klikken :roflmao:
     
  18. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    @Maria1986 Dank je wel! Ja zij staat echt te popelen om grote zus te worden. Leuke leeftijd ook he? Ze maken het straks zo bewust mee. :)
    Ziet er goed uit je test!
    Ik ben 33 en mijn vriend is 36 jaar oud.

    @thephantom Dank je wel! Ja je bent meteen vruchtbaar na verwijdering van het spiraal. Dus dat maakt het helemaal spannend. :rolleyes: Ik heb mijn cyclus de laatste 2 maanden bijgehouden, puur om te kijken wat er veranderd na verwijdering van het spiraal.. Zit al 2 maanden op 24 dagen. Wat bijzonder is aangezien ik nauwelijks bloedde in de bijna 5 jaar dat ik 'm heb. Het was sowieso bijna tijd voor vervanging;)
    Nou het klussen lijkt mij het minst belastend als het gaat om zwanger worden:roflmao:

    Ik begin nog niet aan de ov testen. We hebben (nu nog:roflmao:) de instelling: 'het komt zoals het komt'. Maaaar mocht die tijd komen, welke raden jullie dan aan? Ik zie door de bomen het bos al niet als het gaat om de zwangerschapstesteno_O..
     
    thephantom vindt dit leuk.
  19. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Echt he.. heb er nu 50 van het goedkoopste merk bij bol.com Telano geloof ik. Zaten ook 20 zwangerschapstesten bij. Helaas vind ik ze niet zo goed. Hij geeft namelijk geen eisprong weer. Haha nee grapje, vind ze opzich prima werken. Zijn dipsticks, maar moet eerlijk zeggen dat ik geen ervaring heb met anderen.

    Ik heb overigens alleen de ovulatie testen omdat ik nog steeds niet weet wat mijn cyclus is. Ik ben 6 augustus een dag heel licht ongesteld geweest, 7 augustus gemiddeld en 8 augustus heel iets en in de avond al niet meer. Dus geen idee of ik dat mee kan rekenen als een echte menstruatie. Was de eerste na de bevalling. Ik heb normaal gesproken een horror menstruatie.. dus ben benieuwd hoe het verder gaat.
     
  20. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    @thephantom : Bedankt. Ja, super. Zet mij maar op het NOD lijstje :thumup:
     
    thephantom vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina