Gaan voor een 2e wondertje september 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ready2loveU, 4 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Maria1986

    Maria1986 Actief lid

    20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    @Lilou2019 Ja hier is het dus vaak 6 dagen per week zo lang werken. Ik heb geen idee hoe betrouwbaar ze werkelijk zijn, het wordt aanhand van de LH waarden in de urine gemeten. De vorige keer heb ik ze niet gebruikt maar we zijn inmiddel ook zo'n 8 jaar verder, toen was ik in ronde 3 zwanger. Ik hoop er denk ik gewoon mijn kans op een snelle zwangerschap mee te vergroten en inzicht te krijgen in mijn cyclus omdat ik vorige maand mijn koperspiraal heb laten verwijderen.

    @thephantom Het is er gisteren helaas niet van gekomen dus we zullen zien, ik denk dat het wachten begonnen ist of ik moet hem vandaag nog zo ver krijgen. Het is inderdaad af en toe spannend werk. Hij kijkt eigenlijk de hele dag op de camerabeelden om te kijken of er iemand iets steelt, als hij dit dus ziet moet hij ze dus te pakken krijgen en de politie erbij halen.

    @nijntje87 Ja inderdaad er mooi, mijn zoontje zegt dus iedere keer tegen mijn vriend dat hij met mij moet trouwen omdat hij dan eindelijk een zusje krijgt :roflmao: Dus de druk is groot om aan zijn wens te voldoen, behalve dan het trouwen ;)
     
    Lilou2019 vindt dit leuk.
  2. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
     
  3. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    @thephantom Om inzicht te krijgen in je cyclus zijn ovulatietesten wel handig en snap het in jouw geval wel. Was je tussen de bevalling en nu aan een anticonceptie? Misschien ben je stiekem al zwanger en had je een innestelingsbloeding.. Ik had ook een lichte bloeding tijdens mijn innesteling, toen ik zwanger was van J. Heb je al een zwangerschapstestje er tegen aan gegooid? Maar goed misschien ben ik nu even te enthousiast :rolleyes:

    @Maria1986 Haha heerlijk hé, de eerlijkheid van kinderen! Nou vriend hop hop, even door het knietje!
    Mijn dochter wilt er meteen twee. Een tweeling mama, een voor jou en een voor mij om voor te zorgen. 'Nou J dat is wel heftig hoor, twee kindjes' Nee hoor mam, ik ga er zelfs wel voor je uit ' s nachts zodat jullie kunnen doorslapen. Kids:roflmao:
    Ik snap in jouw geval ook wel dat je even wilt weten hoe je cyclus eruit ziet na een koper spiraal en een man die veel werkt. Pittige job.

    Poeh hier neemt de spanning stiekem wel toe. Zit nu toevallig ook in een bloeding. Dus hopelijk meteen een schone lei als mijn spiraal er woensdag uitgaat. :thumup:
     
    thephantom vindt dit leuk.
  4. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Welkom @Lilou2019 en @nijntje87!

    ik heb sinds mijn bevalling relatief kort een koperspiraal gehad (geen succes) en ben er nu 3 maanden vanaf, heerlijk!
    Ik word over minder dan 2 weken 30 en mijn partner wordt in februari volgend jaar 30.

    Ik had eergister een mega knaller! Teststreep was donkerder dan de controlestreep.
    Ik heb dus weer netjes op dag 15 mn piek gehad, yes!
    (Foto is wel van vandaag dus al 2 dagen opgedroogd)
     

    Bijgevoegde bestanden:

    S2909, Lilou2019, thephantom en 1 andere persoon vinden dit leuk.
  5. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Hahha heerlijk zo’n kind :p
     
  6. LunaM

    LunaM Actief lid

    31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    Super fijn dat je je piek hebt gehad, zoals je hem zou verwachten!
     
  7. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha al 3 testen gedaan.. helaas allemaal negatief. Heb wel wat buikpijn sinds gisteren, maar dat zegt natuurlijk helemaal niets haha.
    De ovulatie testen geven ook nog helemaal niets aan.. :( Tenminste zie geen oploop o.i.d. dus dat is wel jammer!
     

    Bijgevoegde bestanden:

  8. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Zie nu zelfs dat je op de foto amper wat ziet.. ik denk dat mijn cyclus nog niet zoals van ouds is ofzo.. had gehoopt dat die snel weer oke zou zijn, maar we zullen zien.

    Super die piek @Ready2loveU!! :)
     
  9. SkyA

    SkyA Fanatiek lid

    10 dec 2017
    1.566
    1.079
    113
    Vrouw
    Morgen mijn laatste dag ovutesten, als deze negatief zijn ga ik er van uit dat mijn eisprong al geweest is en dan zou mijn NOD ook vroeger vallen. Ik vermoed dan de 24 of 25ste.
    Ben dan gewoon totaal te laat begonnen met testen... spannend wel!

    Ik ben zelf bijna 25 en vriend 27. Dochtertje is 2 en hoorde ons aan tafel over een nieuw baby’tje praten ’papa baby maken’ zei ze :roflmao:
     
    BB83, S2909 en thephantom vinden dit leuk.
  10. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ahhh wat schattig papa baby maken haha
     
    SkyA vindt dit leuk.
  11. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Oh meiden ik ben de laatste dagen zo moe en als ik niet snel genoeg eet zo misselijk.. en toch niet zwanger :o:

    Ben wel klaar met dat moe zijn en misselijk zijn. Ik ga denk ik zo gewoon een dutje doen als ik het eten op heb. De kleine meid slaapt toch :p
     
  12. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Dank je wel @Ready2loveU
    Duidelijke piek zeg! Ik duim voor je. :D

    Frustrerend zeg, @thephantom . Zo weet je niet waar je aan toe bent, kan ik mij zo voorstellen.:oops: Hopelijk komt er snel een normale ongesteldheid op gang en kan je vanaf daar inzicht in je cyclus krijgen.

    Spannend zeg, @SkyA gewoon even afwachten dus! Aaah so cute de uitspraak van je dochtertje :roflmao:

    Oke dames, hij is eruit!:rolleyes: Ik had vanmorgen een afspraak met de assistente van de huisarts die 'm vol enthousiasme heeft verwijderd. Ze kon niet zoveel zien de eerste keer dat ze met de welbekende eendenbek een kijkje nam aangezien ik al flink aan het bloeden was. De tweede keer, na het schoonmaken van de baarmoedermond kon de ze de draadjes mooi zien en de spiraal verwijderen. Ze zei, gezien je bloeding mag je dit als je eerste menstruatie dag beschouwen. De spiraal was al aan het uitwerken. Dat vermoeden had ik al en ben heel blij dat ik hem op tijd heb laten verwijderen. Had er niet aan moeten denken dat ik zwanger was geraakt terwijl ik nog een spiraal in mijn baarmoeder had zitten. Maar hee! Eind goed al goed. :D Volgens mijn berekeningen, en welbeschouwd dat dit de eerste dag is van mijn ongesteldheid. Is mijn eerste (vermoedelijke) NOD: 16 september. Mits ik een normale cyclus heb van 28 dagen. Dus lang verhaal kort, eerst maar even deze eerste maand zonder spiraal door;)
     
    LunaM, Lilou2019, Ready2loveU en 2 anderen vinden dit leuk.
  13. nijntje87

    nijntje87 Fanatiek lid

    8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Nou wie weet, klinkt wel als de welbekende kwaaltjes.:rolleyes: Je hebt gelijk lekker uitrusten!
    Ik chill 'm nog even op de bank met een mok thee voordat ik die kleine van school mag halen;)
     
    thephantom vindt dit leuk.
  14. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Fijn dat je spiraal eruit is en dat je vandaag al als je eerste ongestelheidsdag mag rekenen! Ben zo benieuwd of (en wanneer) je een regelmatige cyclus krijgt! Ik hoop het natuurlijk wel voor je!

    Heerlijk even lekker chillen! Ja ik snap er niets van.. ben er eigenlijk niet zo mee bezig nu. Ovulatietest laat 0.0 zien en de zwangerschapstest laat ook niets zien dus ik denk dat mijn hormonen nog op hol zijn haha.
     
  15. Ready2loveU

    Ready2loveU Bekend lid

    28 jan 2019
    683
    1.219
    93
    Vrouw
    Spannend zo he. Ik heb er echt zin in om er volgende maand voor te gaan maar zie ook ergens wel op tegen iedere maand weer die onzekerheid, van alles voelen, hoop hebben en dan de teleurstelling. Het hoort erbij I know maar toch. Ach het zal vast goedkomen!
    Hoelang waren jullie bezig met zwanger worden van de eerste?
    Wij hebben de 1e maand proberen meteen een vmk gehad en 4 maanden later had ik opnieuw een positieve test in handen.

    @thephantom een troost: ovulatietesten hebben zelden een oploop;) wie weet komt het nog!

    @nijntje87 ben benieuwd naar je cyclus deze maand, was je gewoon ongesteld met je koperspiraal? Bij mij bloedde ik toen ook mega toen ze m ging verwijderen, moest ze ook zoeken haha lekker awkward. Ik duim voor een mooie cyclus.
     
    thephantom vindt dit leuk.
  16. thephantom

    thephantom Fanatiek lid

    25 mei 2016
    1.153
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Goed om te weten van die ovulatietesten.

    Onze dochter kwam als verassing bij ons, dus geen idee hoe lang we bezig zijn geweest. Die maand hebben we wel serieus maar 1x geklust i.v.m. mijn werk en zijn werk (beide slaapdiensten op andere dagen..was ik thuis dan hij niet enzo haha)
     
  17. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    @Ready2loveU : Dank je.
    Voor jou breken er spannende tijden aan. Succes :thumup:
     
  18. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Oke dames, hij is eruit!:rolleyes: Ik had vanmorgen een afspraak met de assistente van de huisarts die 'm vol enthousiasme heeft verwijderd. Ze kon niet zoveel zien de eerste keer dat ze met de welbekende eendenbek een kijkje nam aangezien ik al flink aan het bloeden was. De tweede keer, na het schoonmaken van de baarmoedermond kon de ze de draadjes mooi zien en de spiraal verwijderen. Ze zei, gezien je bloeding mag je dit als je eerste menstruatie dag beschouwen. De spiraal was al aan het uitwerken. Dat vermoeden had ik al en ben heel blij dat ik hem op tijd heb laten verwijderen. Had er niet aan moeten denken dat ik zwanger was geraakt terwijl ik nog een spiraal in mijn baarmoeder had zitten. Maar hee! Eind goed al goed. :D Volgens mijn berekeningen, en welbeschouwd dat dit de eerste dag is van mijn ongesteldheid. Is mijn eerste (vermoedelijke) NOD: 16 september. Mits ik een normale cyclus heb van 28 dagen. Dus lang verhaal kort, eerst maar even deze eerste maand zonder spiraal door;)[/QUOTE]

    Joehoe, spiraal eruit. Was dat een Mirena spiraal?
    Bleef je nog bloedingen krijgen dan? Ook wel lastig.
    Succes over een kleine 2 weekjes, dan kan het klussen beginnen :roflmao::thumup:
     
  19. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
     
  20. Lilou2019

    Lilou2019 Actief lid

    5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    @Ready2loveU : Van ons Lilou was ik direct zwanger, maar dat is volgens mij heel erg veel geluk hebben. Ze is wel een maand te vroeg geboren doordat mijn water gebroken was. Ik heb niet genoeg gerust. Nu ga ik wel naar mijn lichaam luisteren :)
     

Deel Deze Pagina