Gaan voor een 2e wondertje september 2020

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Ready2loveU, 4 aug 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LunaM

LunaM Actief lid

31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    Oehhh de eerste NOD’s komen weer in zicht! Ben zo benieuwd! @SkyA jij bent de eerste, hoe voel je je? @Maria1986 en jij?

@Ready2loveU Jullie gaan er volgende maand voor toch? Begint het al te kriebelen?

thephantom vindt dit leuk.
  2. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hier weer een update vanuit mij! Met toegevoegde ovulatietesten. Geen idee of je het ziet, ik zie een heel klein streepje. We blijven klussen maar heb niet het idee dat de ovulatie er snel zit aan te komen zo :|

Hoe gaat het met iedereen? @LunaM hoe voel jij je?

Bijgevoegde bestanden:

Lilou2019 vindt dit leuk.
  3. Maria1986

Maria1986 Actief lid

20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    Nou dames daar ben ik weer, een paar stressige dagen achter de rug maar vanavond richting Keulen voor een overnachting daar en een dagje shoppen morgen :) (ik woon in Duitsland).

@Lilou2019 Dit is ook de eerste keer dat ik ze heb gebruikt en we zullen zien of we er succes mee hebben gehad :roflmao:

@nijntje87 Ik zal geen nee zeggen als hij vraagt maar het hoeft van mij niet persee, ik ben al getrouwd geweest en dat is niet zo goed afgelopen.. Leuk dat ze het wel wil delen :roflmao: ze menen het ook echt wat ze allemaal zeggen ik vind het geweldig! Als ik het goed begrijp wachten jullie dus nog een maandje voor het echte klussen begint of kijk je gewoon hoe het loopt?

@Ready2loveU Fijn zo'n regelmatige cyclus. Ik snap je gevoel helemaal, dat heb ik nu ook dat wachten is niks voor mij. Ben erg ongeduldig. Van mijn eerst was ik in ronde 3 zwanger, die ronde had ik het echt helemaal niet verwacht.

@thephantom Hopelijk spot je ook snel een ei of een regelmatige cyclus. Ik zie ook weer een dun streepje. Voel je je wel al beter?

@LunaM Ik weet niet precies hoe ik me voel :roflmao: Mijn borsten zijn gevoelig en af en toe voel ik me een beetje misselijk maar ik weet niet of ik mezelf voor de gek hou of dat het echt is :confused: Ook heb ik af en toe kippenvel, dat was bij mijn eerste ook een symptoom. Toen was ik een paar dagen met mijn moeder naar Marrakesh waar het 35 graden was ik had kippenvel en was doodmoe, thuis een test gedaan en die was toen positief. Ik wil eigenlijk pas 1 september een test doen als ik dan nog niet ongesteld ben. Hoe voel jij je?

Lilou2019 en thephantom vinden dit leuk.
  4. Lilou2019

Lilou2019 Actief lid

5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Ik zie bij de 2 laatste, een klein licht streepje maar geen idee hoe het eigenlijk in zijn werk gaat. Bij een eisprong is dat lijntje heel goed zichtbaar? Als je je eisprong hebt gehad, heb je maar 1 kans volgens mij en als je het 4 dagen ervoor doet, heb je meer kans omdat zaadcellen wel 5 dagen kunnen overleven. Succes :thumup:

5. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    @Maria1986 Ik voel me een stuk beter! Mijn partner heeft me de afgelopen dagen heel erg bij laten slapen en lekker veel met de kleine meid gedaan.

Spannend al die symptomen. Soms kan het ook zo naar zijn dan denk je het is raak en is eat het dus niet... :( Ik ga voor je duimen.

@Lilou2019, ja ik gebruik ze om te kijken of ik überhaupt al een eisprong heb gezien ik nog niet echt "full on" ongesteld ben geweest na mijn bevalling!

6. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Hey lieve meiden. Net weer een ovulatietest gedaan en volgens mij is er wat gaande in mijn lichaam! Hij is nog niet positief, maar we komen ergens... Kijk maar mee, de onderste is van vanochtend:

Hoe gaat het met jullie? Gaan jullie nog wat leuks doen dit weekend?

Bijgevoegde bestanden:

Lilou2019 vindt dit leuk.
  7. LunaM

LunaM Actief lid

31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    Hier alles goed! Gister nog even getest, gewoon omdat het kon :roflmao:. Wel echt mega moe. Kwaaltjes komen en gaan, maar verder nergens echt last van tot nu toe!

Dit weekend geen grote plannen eigenlijk. We hebben nog wel wat projecten in huis die we aan willen pakken. Leuk een huis, maar je blijft klussen haha.

@thephantom Kijk dat gaat de goede kant op!

Bijgevoegde bestanden:

S2909 en thephantom vinden dit leuk.
  8. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ohh ben echt blij voor je!! Ik was in het begin ook zo moe en vanaf een week of 5 tot 26 kotsmisselijk haha. Hopelijk blijft dat je bespaard!

Ah ook fijn om thuis bezig te zijn, hier ook hoor :)

9. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Gaan voor een tweede wondertje september 2020

NOD-lijst:

29 augustus 2020
    SkyA - tweede kindje - ronde 1

31 augustus 2020
    Ready2LoveU - tweede kindje - ronde 0

1 september 2020
    Maria1986 - 34 jaar - tweede kindje - ronde 1

8 september 2020

Zwennie - tweede kindje - ronde 3

Onbekend

S2909 - tweede kindje - ronde 0
    YellowEyes - tweede kindje - ronde (?)
    Thephantom - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1

Nijntje87 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1
    Lilou2019 - 35 jaar - tweede kindje - ronde 1

Zwanger
    LunaM - tweede kindje - ronde 1 (NOD 11 augustus 2020)

Afspraken

Totaal: (10)

Wachtbankje (0), Zwanger (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]

10. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Even een update van vandaag qua ovulatietesten haha.

Bijgevoegde bestanden:

11. Lilou2019

Lilou2019 Actief lid

5 aug 2019
    464
    473
    63
    Vrouw
    Dit is echt al heel duidelijk. Ga ervoor, meid :thumup: je eitje komt eraan. Nog niet helemaal full on, je MS? Wat bedoel je daarmee? Weinig bloedverlies?
    Dit weekend niets speciaal gedaan. Hier ook een beetje uitgeslapen. We hebben nu een week verlof.

Vraagje aan iedereen? Zijn jullie natuurlijk of met keizersnede bevallen? Ik ben van mijn zoontje met keizersnede bevallen en van mijn dochtertje natuurlijk. Ik hoop weer natuurlijk te kunnen bevallen als het zover is. Dan ben je toch weer sneller te been :)

12. LunaM

LunaM Actief lid

31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    die is duidelijk hoor! Veel plezier ;)

13. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ja, ben gewend dat ik echt 1.5 week compleet volledig leeg bloed (voor mijn gevoel).. nu donderdag heel licht geweest toen, vrijdag normaal bloedverlies en zaterdag heel eventjes een klein beetje..

Hier ben ik met keizersnede bevallen. Mevrouw haar hartslag ging van hot naar her en ik kwam niet verder dan 4cm omdat ze niet ver genoeg was ingedaald.. Maar omdat ik zo snel herstelde mocht ik na een half jaar weer zwanger worden! :D

14. LunaM

LunaM Actief lid

31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    @Lilou2019 Ik ben de vorige keer onverwachts ingeleid. Dus een gekke ervaring vooral. Hoop deze keer dat alles vanzelf op gang komt en ik niet eerder ingeleid hoef te worden.

15. Maria1986

Maria1986 Actief lid

20 jun 2012
    163
    41
    28
    Vrouw
    NULL
    Duitsland
    @thephantom Dankjewel! Je tests zien er veel belovend uit!

@LunaM Ik hoop dat we binnenkort allemaal zo'n test vasthouden.

@Lilou2019 Ik ben ingeleid omdat de placenta verkalkt was. Heb er toen wel nog dik 3 dagen over gedaan tot hij geboren werd met 38+2 weken.

16. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Goedemorgen!

@Ready2loveU Ik snap dat dubbele gevoel wel inderdaad. Spannend om voor een tweede te gaan, maar tegelijkertijd brengt het iedere maand ook weer onzekerheid en spanning met zich mee. Vandaar dat ik het nog even probeer los te laten. We kunnen er sowieso een jaar voor uittrekken toch. Dus ik maak mij nog lang niet druk:roflmao:
    Ik was tijdens mijn Mirena spiraal nauwelijks ongesteld. Vandaar dat mijn vermoedde wel klopte, omdat ik nu twee maanden achter elkaar flink bloedde, dat mijn spiraal begon uit te werken. Ik ben ook zeer benieuwd naar mijn cyclus maar verwacht dat ie wel weer "normaal" op gang komt. Ik heb eerlijk gezegd geen idee meer in hoeveel rondes ik zwanger was van de eerste. Het duurde wel een paar maandjes. Naar zeg, van je vroege miskraam. :oops:

@thephantom Jaa mijn duimen draaien voor je :D Spannend zeg!
    Ooh wat naar van je misselijkheid!:confused: Mijn vriendinnetje is de hele zwangerschap al misselijk, gelukkig is ze bijna uitgerekend.. Oef, daar was ik zelfs van onder de indruk. Ik hoop dat dat ons allemaal bespaard blijft.:rolleyes: Fijn dat er goed voor je gezorgd is de afgelopen dagen.

@LunaM Hahaha gewoon omdat het kan:roflmao: Heerlijk! Lekker genieten! Gelukkig geen zware kwaaltjes.

@Maria1986 , Oehh spannend zeg. Ik ben benieuwd of je het kan volhouden tot 1 september:p Mijn duimen draaien! Had je wel een leuk weekend gehad in Keulen, lekker geshopt?

@Lilou2019 Het was inderdaad een Mirena spiraal. Ik heb nu echt een flinke bloeding gehad met kleine stolsels en al.o_O Ik had echt even het idee dat mijn lichaam zich echt even aan het opschonen was. Nu voel ik mij ook prima. Let's do this!;)
    Ik ben natuurlijk bevallen en had een hele fijne thuisbevalling. Daar heb ik mijn zinnen uiteraard weer opgezet. :rolleyes:

17. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Ohhh meiden.. ik heb net even geplast op een stickie en ineens dit... van bijna niet zichtbaar naar een dikke tweede streep op de ovulatietest!

Wat denken jullie?

@LunaM spannend! Hier trouwens wel ingeleid vanwege diabetes met 38 weken. Mevrouw kwam mer 38+3 ter wereld, met een spoed keizersnee zonder dat het met alle toeters en bellen moest zeg maar als dat logisch klinkt.. xD

Bijgevoegde bestanden:

Ready2loveU en Lilou2019 vinden dit leuk.
  18. nijntje87

nijntje87 Fanatiek lid

8 okt 2010
    1.256
    1.178
    113
    Vrouw
    Noord Holland
    Wat een knaller! Succes;)

19. thephantom

thephantom Fanatiek lid

25 mei 2016
    1.154
    707
    113
    Vrouw
    Nederland
    Haha thanks! We gaan ons best doen :roflmao:

LunaM vindt dit leuk.
  20. LunaM

LunaM Actief lid

31 jul 2020
    180
    154
    43
    Vrouw
    @Maria1986 dat hoop ik ook! Snel allemaal een mooie test!

Mijn mannetje is met 37.6 geboren. Dus meerdere rond de 38 weken. Ook toevallig!

Deel Deze Pagina