@SkyA dat is niet leuk meid! Had het je zo gegund.. Hier trouwens een ziekenhuisbevalling gehad i.v.m. diabetes. Was er ook blij om want uiteindelijk werd het een keizersnee
Gaan voor een tweede wondertje september 2020 NOD-lijst: 31 augustus 2020 Ready2LoveU - tweede kindje - ronde 0 1 september 2020 Maria1986 - 34 jaar - tweede kindje - ronde 1 8 september 2020 Zwennie - tweede kindje - ronde 3 9 september 2020 Lilou2019 - 35 jaar - tweede kindje - ronde 0 Thephantom - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 Onbekend S2909 - tweede kindje - ronde 0 YellowEyes - tweede kindje - ronde (?) Nijntje87 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 SkyA - tweede kindje - ronde 2 Zwanger LunaM - tweede kindje - ronde 1 (NOD 11 augustus 2020) Afspraken Totaal: (10) Wachtbankje (5), Zwanger (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)
Gaan voor een tweede wondertje september 2020 NOD-lijst: 31 augustus 2020 Ready2LoveU - tweede kindje - ronde 0 1 september 2020 Maria1986 - 34 jaar - tweede kindje - ronde 1 8 september 2020 Zwennie - tweede kindje - ronde 3 9 september 2020 Lilou2019 - 35 jaar - tweede kindje - ronde 0 Thephantom - 26 jaar - tweede kindje - ronde 1 18 september 2020 SkyA - 24 jaar - tweede kindje - ronde 2 Onbekend S2909 - tweede kindje - ronde 0 YellowEyes - tweede kindje - ronde (?) Nijntje87 - 33 jaar - tweede kindje - ronde 1 Zwanger LunaM - tweede kindje - ronde 1 (NOD 11 augustus 2020) Afspraken Totaal: (10) Wachtbankje (5), Zwanger (1), MMM (0), Negatieve Test (0), Twijfel-/Tuurtest (0)[/QUOTE]
Geen idee wanneer mijn NOD nu precies is! Ik gok rond 18 september, ik zal meer weten wanneer ik mijn eisprong heb gevonden!
Hi meiden, Hoe is het met iedereen? Oké ik ben ook om Ik heb net toch een ovulatietest gedaan van de action. Ik werd steeds nieuwsgieriger en ik dacht; dan moet ik er maar aan toe geven.. Aangezien ik 2 maanden lang, met spiraal, een cyclus had van 24 dagen was ik benieuwd of dat voor deze maand ook geldt. Nou is het zeker geen knaller en met een cyclus van 28 dagen werd testen vanaf 29 augustus aangeraden.. Maar ik had überhaupt nog geen streepje verwacht.. Morgen test ik weer rond de zelfde tijd. Althans das de bedoeling toch?
Dat ziet er goed uit! Kan zomaar wat aankomen... aangezien ik ook ineens de volgende ochtend een knaller had! Ik ben nu dan 1DPO. Wanneer zou je kunnen testen meestal 14 dagen na ovulatie toch ongeveer?
Ja toch! Ik wacht het rustig af tot morgen Eh ja en volgens mij test iedereen met 10 DPO al best positief als ik het zo lees op het Forum. Spannend zeg
In principe wacht je idd best tot 14 door maar ik had meestal dat uithoudingsvermogen niet. dus vanaf 10 dpo begon ik al met een goedkope sensitest per dag (of twee, 1 smorgens en 1 s avonds omdat ik ergens gelezen had dat sommige het duidelijkst testen s avonds)
Nou dames daar ben ik weer.. ik heb nog niet getest dus het blijft nog steeds spannend ook al vind ik het steeds moeilijker worden Heb pijnlijke borsten en pijn in mijn onderrug en af en toe wat pijn in mijn onderbuik. Wordt er wel erg onzeker van en ben echt aan het overleggen wanneer te testen. Heb nu de neiging om te gaan testen om uit te sluiten dat ik ongesteld wordt, wat kan zoiets je toch gek maken terwijl ik anders vrij nuchter ben. @nijntje87 Ja het was echt leukt, Keulen is echt aan te raden als Shoppingstad. @thephantom Mijn duimen draaien ook voor jou @Lilou2019 Ja inderdaad, ze hadden in het ziekenhuis ook zoiets als het nu nog niet lukt dan ga je een dagje naar huis om te ontspannen maar toen begon het s'avonds gelukkig toch. Uiteindelijk wel een ruggeprik gehad. @SkyA Ik hoop voor je dat het deze maand wel een gewone cyclus wordt.
Wauw je kwaaltjes maken het wel spannend hoor @Maria1986 Ik ben heel erg benieuwd! Nuchter of niet iedereen word toch een beetje mal rond de NOD Tof! Ik onthou 'm als weekendtrip de stad Keulen. Ik heb net weer getest en het streepje is nog wat donkerder. Mijn lichaam is wel van slag; ik kreeg vanmorgen een tussentijdse bloeding. Gewoon rood bloed beetje buikpijn. Ik dacht eerst; huh is dit mijn eisprong? Maar als ik naar de testen kijkt loopt ie op. Gezien de datum kan ik het mij nog niet voorstellen dat ik mijn ei al heb gehad. Goed het is sowieso een "gek" maandje. Ik verwacht er maar niet te veel van.
Ohhhh ik hoop zo dat de kwaaltjes zijn wat ik denk dat ze zijn!!! en thanks dat je duimen draaien!! @nijntje87 die beginnen er goed uit te zien hoor!! ben benieuwd wanneer de knaller komt!
@nijntje87 : Tijdens een eisprong kan er inderdaad wel wat bloed meekomen. Ik heb er gisteren nog over gelezen in mijn grote boek. Een follikel barst open, zo komt het eicelletje vrij. Vanaf dat moment heb je 12 uur tijd om het te laten bevruchten en daarna niet meer. Ik zou niet teveel focussen op die testjes en er gewoon voor gaan. Die testjes zeggen ook niet alles en zo zou je ook wel eens vals kunnen testen, waardoor je je ei mist.
Ah, merci! Ik heb er inderdaad ook wel eens wat over gelezen. Ik verbaas mij wel heel erg over de datum van mijn e.v.t. eisprong. Maar goed, zoals ik al zei; gek maandje, ik verwacht er niet té veel van. Ik hoopte dat de testjes wat inzicht zouden geven in mijn cyclus. Maar nu word het juist onduidelijker, zeker als ze vals positief kunnen zijn Ik zie morgen wel weer verder en tja, vanavond sowieso maar even gezellig maken!
Nou meiden.. deze ronde wordt denk ik niets voor mij. Hier heb ik sinds vanochtend de hele vage onderbuik krampen.. leek eerst van mijn rechter eierstok te komen maar trekt nu door naar beneden.. Kan toch niet zo snel al ongesteldheidskrampen zijn na een ovulatie? Ben vandaag 2DPO
@thephantom : Dat zou wel heel erg vroeg zijn om MS krampen te zijn. Het kan ook een latere ES zijn, ondanks dat de testjes aangaven dat de piek al bereikt was. Bewijst dat ze niet helemaal waterdicht zijn. Wanneer hebben jullie voor het laatst geklust?