Wie gaat er ook proberen voor een kindje vanaf de zomer

Discussion in 'Zwanger worden clubs' started by september08, Jan 26, 2017.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Ik lees allemaal lang lopende clubjes, maar ik ben nog niet zover.. ;)
    Wij gaan er voor de zomer voor. Ik heb al 2 kinderen en mijn vriend 1, dus nu gaan we voor 1tje samen. We wachten nog even tot de zomer ivm de verbouwing waar we nu nog in zitten en de jongste 4 is en naar school gaat. Lijkt ons ook wel fijn en iets rustiger...
    Dus wie kletst ermee op de wachtbank...

2. shoshana

shoshana Niet meer actief

Hoi,

Mijn vriend begon er gister ineens over dat hij nog wel een tweede wil. Alleen nu nog niet maar met een half jaar, wat dan van de zomer zou zijn. We hebben nu een zoontje die is 14maanden. Mijn vriend heeft het best zwaar met de opvoeding omdat we een slechte slaper hebben. Dus dat hij hier uit zichzelf mee kwam, is voor mij een hele verrassing :)

3. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    O leuk!! M'n vriend vind het ook wel weer spannend hoor. Want hij kan
    Slecht tegen gebroken nachten. Onze 3 kids slapen super goed, alleen de eerste maandjes zijn dus een groot obstakel voor hem. Haha..
    Maar daar komen we ook wel doorheen!
    Ik slik nu nog de pil, ik ga in mei stoppen en kijken wat het gaat doen.
    Misschien meteen serieus en misschien nog 2 maandjes condooms gebruiken. Zien we tegen die tijd wel..
    Maar nu dus op een verplichte wachtbank!
    Heb je een goede 1e zwangerschap gehad?

4. shoshana

Ja die eerste tijd is er even doorheen. Nu na een jaar slaapt hij wel door, maar wel om 05.00 uur al wakker. Maar dat is ook tijdelijk hij gaat vast beter slapen als hij wat ouder is :). Leuk dat jullie voor een kindje van jullie samen gaan. Wij hebben nog niet echt een moment waarop we gaan beginnen. Op moment gebruiken we condooms... mijn cyclus is nog steeds in de war door de borstvoeding. Ben pas 3 keer ongesteld geweest na de bevalling, en vorige keer zat er 39 dagen tussen. Dus eerst maar zien hoe en wanneer mijn cyclus weer normaal is.

Mijn zwangerschap was super. Tot 42 weken doorgelopen, en geen kwaaltjes. En hoe die van jou?

5. september08

september08 Fanatiek lid

Oct 20, 2008
    3,356
    4
    38
    Wow, 5 uur is ook wel vroeg. ja.. Maarja wachten tot hij door slaapt is ook niet alles. Want dan begin je bij een baby weer vooraf aan..
    Ik heb 2 goede zwangerschappen gehad, 1e 3 dgn te vroeg en de 2e 1 dag te laat. Beide binnen een paar uur gepiept. Alleen bij de 1e kwam de placenta niet, dus moest ik naar de ok en 2 liter bloed verloren, dus bloedtransfusie en erg zwak. Maar ach..
    2e ging volgens het boekje, binnen 4 uurtjes.
    Alleen ik heb een erg lange cyclus, komt er op neer dat mijn ei ene maand niet komt en andere maand wel. Vaak cyclus van 40/50 dagen. Daarom ben ik erg benieuwd wat het nu gaat doen.
    Bij de oudste na vele jaren pil heb ik 4 maanden op de 1e ongesteldheid moeten wachten, was erg vervelend omdat je dan denkt dat er vanalles mis is.
    Daarna heb ik geaccepteerd dat ik de helft minder kansen heb,als een gewone vrouw. Maar als ik een ei heb wel vruchtbaar, dus kan de kansen maar goed benutten van de zomer.. haha..

6. shoshana

Vervelend een lange cyclus als het dan niet de eerste ronde gelukt is moet je best een tijd wachten. Maar dat je weet dat het zo is, scheelt al wel. Je weet dat er dan niks mis is veder. Mijn bevalling was ook prima, alleen wel met vacium pomp gehaalt en hij had wat moeite met zelfstandig adem halen de eerste paar minuten. Maar ik was al in het ziekenhuis zou de volgende dag ingeleid worden. Dus alles is goed afgelopen :). Ik ga binnekort stoppen met de borstvoeding (het is al bijna niks meer). En dan zien wat mijn cyclus gaat doen..

Share This Page