Hallo Dames, Een week geleden had ik een postieve zwangerschapstest in handen en op dit moment ben ik 4weken 3 dagen zwanger. Nooit hadden we gedacht dat het de eerste ronde raak zou zijn mede door mijn PCOS en 1x seks 3 dagen voor een positieve ovulatietest. Een baby is zeer welkom en we hopen dan natuurlijk ook dat alles goed mag gaan, het is allemaal nog zo pril. Der eerste echo afspraak bij de verloskundige staat op 24 januari en dat lijkt nog zooooo ver weg. Ik wilde me graag wat inlezen over de eerste weken zwangerschap omdat het me eerste is heb ik nog geen idee. Nu moet ik zeggen dat ik van het google ontzettend depri werd, het lijkt wel of merendeel van de vrouwen een miskraam krijgen, buiten baarmoederlijke zwangerschap hebben of met de eerste echo geen vruchtzakje te zien is of het hartje niet klopt. Hierdoor ga je denken : waarom zou het bij mij wel goed gaan? de eerste ronde en gelijk raak, dit is toch te mooi om waar te zijn. Ik hoop dat ik in dit topic wat positieve verhalen naar boven kan krijgen zodat ik ook wat kan genieten en elkaar er door heen kunnen slepen deze spannende tijd in het eerste trimester!