ik dacht dat ik had gelezen dat jullie er weer voor gingen?vandaar dat ik dacht klinkt hoopvol als je overtijd bent
Jammer @Angelmom1 maar vol goede moed door... ik duim voor je Hier ben ik wel een beetje klaar met bloed nu... eergisteren en gisteren leek het bijna weg te zijn... kwam het een klein beetje in de avond, maar nu is het weer hevig terug gekomen... nu dag 10 al met bloed... Hoop dat dat komt doordat het eerste cyclus is na spiraal en dat dit niet de standaard wordt hoor. Verpest het behoorlijk in de slaapkamer
Kan me goed voorstellen dat je er klaar mee bent. Het lijkt me dat dit nog wel met de spiraal te maken heeft. Je lichaam moet denk ik toch weer een beetje wennen. Hopelijk is het bloeden snel voorbij en heb je ook snel een eisprong. Ben je al begonnen met testen?
Ik heb vanochtend een goeie positieve ovulatietest gehad. Voelde het al aankomen, want ik had sinds dinsdag flinke ovulatiepijn en zelfs rugpijn aan de kant waar ik eipijn had. De pijn is nu gelukkig weg, want door de pijn was de seks niet heel fijn gisteren. Nu even kijken of we het vanavond nog een keer gezellig maken of morgen weer (of misschien wel allebei . En dan kan ik daarna op het wachtbankje.
Ben wel begonnen met testen maar als die positief is terwijl ik nog bloedingen heb... dan weet ik niet wat we doen hoor... ik wil hem ook niet “dwingen”, lijkt me niet echt een pretje haha
Hopelijk is het bloeden tegen die tijd voorbij of alleen nog echt minimaal. Dwingen is inderdaad niet de bedoeling haha.. Maar wellicht dat je het nog onder de douche zou kunnen proberen
Ha meiden, ik dacht kom hier even gluren, maar nog niemand extra op de lijst om te feliciteren, wat jammer zeg Ik krijg 1 juli de hysteroscopie hopelijk kan ik dan de miskraam afsluiten. Ik bloed 'pas' 50 dagen dus ben er wel een beetje heel erg klaar mee inmiddels Succes deze ronde weer allemaal hopelijk volgende maand een nieuwe naam (of meerdere) erbij hoor
Snap dat je er helemaal klaar mee bent! Dit is wel een hele lange nasleep. Hopelijk stopt het bloeden toch nog eerder en anders heb je nu in elk geval al een datum om naar uit te kijken.
net even met mijn vriend erover gehad... het lijkt nog steeds niet minder te worden. En ben echt bang dat er nog steeds bloed is tijdens mijn ei zijn reactie: ach, misschien is het volgende maand wel anders... dat is niet wat je wil horen als je samen wil gaan voor een kindje!! Echt!! Mannen!!
Mannen kunnen er zo makkelijk over denken he. Die denken gewoon volgende maand weer een kans, terwijl wij er elke dag mee bezig zijn. Hopelijk trekt ie nog een beetje bij en trekt jou bloed snel weg.
Ik heb een sterk voorgevoel voor deze maand... Voel sinds gisteren heel veel steekjes achter mijn schaambot, heb geen gevoelige borsten (normaal kan ik ze de week voor nod amper aanraken) en met vlagen misselijk.. Omdat mijn menstruatie deze maand 10 dagen duurde heb ik eigenlijk geen idee wanneer mijn nod zou moeten zijn. Ik zit nu op dag 21. Of misschien houd mijn lichaam me weer voor de gek?