Gaan voor een 3e kindje 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zuri, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Welkom alle nieuwe! Wat grappig dat juist de dag na de uitspraak van Gommers zoveel nieuwe mensen erbij zijn hehe.

@Mamastier ja allemaal heel herkenbaar wat je zegt. Hier raast het werk ook in sneltreinvaart voort. Gelukkig hebben we nu wel noodopvang. Ik ben ook continu aan het bellen en hoe moet dat met 2 kids van 2 en (bijna) 4 ?? Afgelopen zomer stond ik op het puntje van overspannen, blij dat ik dit keer tenminste noodopvang heb...Misschien is dat ook wel de reden dat zwanger worden langer duurt bij jou (en mij).

Mamastier vindt dit leuk.
  2. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Zag toevallig vanochtend een chart op ff voorbij komen after covid 19. Leek echt op die van mij temp ging alle kanten op en ei op een totaal onlogisch moment. Mijn vermoeden dat mijn cyclus nog in de war is na covid wordt wel gesterkt nu. Heb mijn chart ook geupload gezien er maar 1 stond. Als ik nu terugreken +/- 14d zit ik echt op zo'n raar moment met mn ei, komt totaal niet overeen met eislijm en temp stijging. Net als die chart die ik zie.

@Essie28 houdt jij je cyclus bij op de één of andere manier? Merk jij 'rare' dingen zo na corona?

3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Wat fijn zo'n positieve reactie zeg!!! Een tweede is heel logisch, maar 3e is toch wel een dingetje he. Toch anders. Althans dat vond ik. Jammer dat de huisarts nog ziek is.

Had mijn moeder uiteindelijk verteld over de miskraam omdat ik niet lekker in mijn vel zat en er echt ziek van was. Toen wist ze ook maar gelijk dat we voor de 3e gingen. Wel fijn om m'n hart te luchten en de verrassing is nu iets minder een verrassing. Maar gelukkig vraagt ze er niet naar. Dat is wel mn bezwaar van vooraf vertellen. Heb nu al zoveel rondes een omo witte test dat het wel vervelend zou zijn als ze er telkens om vraagt.... Maargoed, das bij jullie heel anders straks natuurlijk. :)

4. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Dit is mn eerste ronde nadat ik gestopt ben met de pil. Ik merk nog niet veel heb altijd een cyclus gehad van 28 dagen.
    Ik zit nu op CD 12 en ik had net 1 positieve LH test en 1 negatieve dus snap er ook niks van.
    Volgensmij doet covid niet echt wat bij vrouwen wel bij spermacellen had ik zo gelezen.

5. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Was mijn conclusie ook na een snelle zoektocht op internet. Echter deed mijn cyclus zo vreemd. Blijkt dat het wel degelijk invloed heeft, vooral als je (hoge) koorts gehad hebt. Wat in mijn geval zo is. Als je zoekt op invloed koorts op cyclus vind je namelijk wél veel info over de invloed daarvan. Maar inderdaad voor het zaad heeft het nog veel grotere consequenties heb ik ook begrepen.

6. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja het is idd wel fijn om iemand in vertrouwen te nemen hierin.
    Ik denk soms wel eens van moeten we t echt doen, 3 kinderen.. ga ik dat wel trekken? En volgende moment denk ik ja we gaan er gewoon voor.
    Ik heb dr niet vertelt wanneer we gaan beginnen, dat willen we wel voor ons zelf houden.
    Nou heb ik behalve mn familie niemand om überhaupt te praten, de vrienden die ik had zijn allemaal weg gevallen door mn ex, dus het verder voor me houden is geen probleem gelukkig.

Mamastier vindt dit leuk.
  7. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Inderdaad herkenbaar die mannen slapen er zo dwars doorheen

Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  8. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Denk inderdaad dat het invloed heeft, en bv en stress en had vd zomer een kennis van onze leeftijd hartaanval, gedotterd, gaat nu goed, maar hakte er mentaal erg in. Wij hebben ook beide overgewicht. Kreeg er exht paniekaanvallen van.

9. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Echt balen van die covid cyclus verwarring. Hoop dat het snel weer normaal is voor jullie.
    Ik wacht nog op mn ei trouwens dus mijn nod schuift misschien iets op. Zal het aanpassen als ik hem heb gevonden.

Hier niets tegen ouders gezegd over wens derde.
    Wel een vriendin en een collega in vertrouwen genomen om mn hart af te toe even te kunnen luchten. Vind de keuze eng maar de wens is groot en stel het me al een jaar voor. Hoe zou dit zijn, lukt me wel. Ow dit is pittig, hoe die ik dat straks met drie. En die gedachte vliegen alle kanten op. Maar heb ik bij de tweede ook gehad en ja het was/is soms pittig maar ook zo waardevol

10. MLB

MLB Fanatiek lid

1 nov 2016
    1.825
    1.153
    113
    Hoi!

Ik meld mij ook hier graag aan :).
    Wij gaan ook voor een derde kindje. Zit nu in de wachtdagen. Leuk dat er zoveel mensen voor een derde gaan :)

Zuri vindt dit leuk.
  11. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.859
    113
    Vrouw
    Welkom! Mijn meiden zijn ook 4 en 6 jaar. Wilde jullie altijd al een derde of nu gewoon bewust meer leeftijdsverschil er tussen.

12. Essie28

Essie28 Fanatiek lid

6 jun 2013
    3.850
    1.075
    113
    Nee ik heb altijd gezegd 2 is genoeg. Maar nu begon t toch weer te kriebelen ook bij mn man. Denk omdat t nu gewoon wat makkelijker wordt en ze beide naar school gaan.
    En bij jou?

13. Mamastier

Mamastier Bekend lid

17 aug 2020
    883
    611
    93
    Vrouw
    Tussen mijn eerste twee zit bewust minder tijd (uiteindelijk nog 22 maanden). Daarna gericht op ons huwelijk, wel al de wens uitgesproken voor een derde, wilde een jaar geleden ongeveer ervoor gaan eigenlijk, iets meer tijd ertussen leek me wel praktisch toen, maar toen kwam Corona en durfde ik niet zo goed meer. In juli toch de knoop doorgehakt omdat ik (achteraf terecht) dacht misschien lukt het niet direct en we zijn al een half jaar later begonnen. Achteraf had ik best al in Maart willen beginnen. Nouja we gaan het zien misschien lukt het helemaal niet en dat zou best verdrietig zijn want een mmm zie ik vooralsnog niet zitten, gezien de eerste twee zwangerschappen ook gemakkelijk vanzelf kwamen.

14. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Gezellig nieuwe dames, welkom!

MLB vindt dit leuk.
  15. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.859
    113
    Vrouw
    Ik wilde vlak na de geboorte van de 2e altijd al een derde. Maar was een refluxbaby met heel veel huilen. dat heeft er behoorlijk ingehakt. Wel altijd het gevoel gehad van ik voel me niet compleet. Maarja toen een nieuw huis veel groter en een nieuwe baan. Ik kon aan niks anders meer kunnen denken. Jongste ging in juni naar school en toen wist ik het zeker. Ik wil een derde. Pas in oktober was manlief ook om en nu zitten we in ronde 1. De kinderen vinden het ook geweldig als er nog een kindje komt. dus we duimen dat het ons nog een x gegeven mag zijn.

16. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier ook zo 2e reflux maar wel sterk de wens voor 3e en ook hier twijfels bij manlief

17. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik wilde altijd wel een 3e, maar na de bevalling van de 2e zei man gelijk "zo we zijn klaar". Wilde zich gelijk laten helpen ik schrok me dood. Was echt nog flinke discussie om hem ervan te weerhouden. :eek: 2e was een krijsbaby tot 14m oud :( was echt heftig maar toch bleef die hele sterke wens voor 3e. En toen het wat beter met jongste ging en ik eindelijk vrede had met 2 kids zegt man ineens ik wil toch een 3e :roflmao: nog 9m gewacht want toen dacht ik wel, beter dat de jongste wat ouder is, hij is nog altijd een pittig kind haha. Man heeft het er nu wel moeilijk mee dan ik dat het "zo lang duurt", omdat hij echt al meer dan jaar verlangt.

18. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hier schelen mijn dochters 2,5 jaar. Kunnen niet met en niet zonder elkaar, ze slapen wel samen en willen zelf ook niet anders. Laatst was de jongste aan het huilen in bed omdat haar zus in ons bed was gaan liggen. Ergens dit jaar willen wij gaan kijken voor een stapelbed voor hun.

Heb na de 2e ook een tijdje het gevoel gehad dat 2 genoeg is ook omdat de bevallingen best heftig waren. In november definitief de knop door gehakt voor een 3e omdat de wens bij ons beide heel sterk is voor nog een kindje. Beide hebben wel altijd geroepen 2 of 3 kindjes, dat wordt dus 3 als het ons gegeven is:oops:

19. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst

NOD:
    * Maudje123 - 44 jaar - ronde 7 - 14 januari
    * Patty86 - 34 jaar - ronde 1 - 18 januari
    * mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 5 - 19 januari
    * HHJ - 27 jaar - ronde 3 - 19 januari
    * Angelmom1 - 36 jaar - ronde 5 - 25 januari
    * Mamastier - 31 jaar - ronde 7 - 26 januari
    * xMeliisz - 30 jaar - ronde 2 - 27 januari
    * Essie28 - 30 jaar - ronde 1 - 31 januari
    * Zuri - 32 jaar - ronde 3 na vmk (ronde 6 sinds wens) - 12 feb

LATER DIT JAAR STARTEN:

* Kimmetjuh90 - 30 jaar - Starten in Augustus

ZWANGEREN:

AFSPRAKEN:

20. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Lijstje weer even omhoog gehaald anders wordt het steeds zo zoeken en is makkelijker voor de nieuwe dames:)

Deel Deze Pagina