Gaan voor een 3e kindje 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zuri, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ah wat spannend voor jullie @Zuri, @Koekie1 en @Eliana01. Ik duim ontzettend voor jullie!

CP Limburgse peel zijn wij regelmatig geweest en eigenlijk geen klagen. Fijn park, leuk om een dagje toverland te doen! Je bent ook zo op de fiets op het meerdal en daar zijn wij een keer wezen eten. Park met meer voorzieningen.

Overigens, als ik iets aantref dat echt goor is, dan bel ik en dan komen ze het alsnog schoonmaken. Zeker als t gaat om badkamer en toilet. Dat zit gewoon in de standaard schoonmaak, dus als dat niet schoon is, hebben ze hun werk niet gedaan. Wij waren vorige week in Landal hoog Vaals. Heeft niet perse mijn voorkeur (ga liever richting veluwe of achterhoek of drenthe), maar we hebben ons prima vermaakt. Alleen de magnetron was zo goor. Die lucht die daaruit kwam :| :| :| Alsof iemand er een pakje sigaretten in klaar had gemaakt. Echt bizar. Daar heb ik wel melding van gemaakt, want het was niet echt een succes om potjes au bain marie op te moeten warmen (die van bijna 2 zegt nee en eet alleen koekjes anders :rolleyes:). Heb de melding gemaakt toen we al weg waren, dus geen idee wat ze eraan gaan doen. Maar wat ranzig zeg!

Eliana01 vindt dit leuk.
  2. Eliana01

Eliana01 Actief lid

27 feb 2021
    145
    95
    28
    Vrouw
    Brrrr wat een verhalen! Ik krijg echt de kriebels van vieze huisjes/kamers… Ik ben ooit 1x naar een cp huisje geweest in Wijchen (vlakbij Nijmegen). Was gelukkig netjes en schoon..!
    Maar heb wel meer horror verhalen gehoord.. blegh!

Hier nog steeds hetzelfde.. wat bruinverlies, geen bloed meer gespot. Ik ben afgelopen nacht zeker 10x opgestaan om te gaan plassen, ook echt elke keer een volle blaas terwijl ik echt niet zoveel heb gedronken.. nu wederom een plasmarathon.. ook zie ik vandaag bij het afvegen wat doorzichtig slijm, dat is nieuw!
    ben benieuwd.. ga er nog steeds een beetje vanuit dat mijn on elk moment kan doorbreken. Hoewel het wel spannend word nu, de laatste keer dat ik zo een lange cyclus(28) had was vorig jaar mei…

3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Zo irritant op moment dat je juist nieuwsgierig bent wat je temp doet, twee kids die al 2 nachten lang spoken. School weer begonnen dus veel onrust hier :rolleyes:

Gisteravond echt beetje toeschietreflex gevoel in m'n borst, vanochtend echter weer zo'n typische pre ongi kramp. Mijn gevoel zegt dat ik gewoon ongi ga worden... dat van gevoelige borsten herken ikzelf niet van pms maar aan de andere kant is het wel een typische pms kwaal dus durf er niet teveel aan te hangen. Vandaag ook niet misselijk wakker geworden. Nog ff zon 2 dagen geduld opbrengen dan weet ik het. Of testen. Maar durf niet zo goed meer :oops:

4. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    Helaas ongesteld geworden vanochtend.. Had gisteren al een ander gevoel erover als de dagen ervoor en meer krampen. :(

Ik duim nog even verder voor jullie @Zuri en @Eliana01 !

5. mamavantwee37

mamavantwee37 Fanatiek lid

10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    :( wat ontzettend balen!

6. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ah nee!!!! Had zoveel hoop voor je! Wat onwijs balen zeg..... :(

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nee normaal nooit roze afscheiding rond ei, altijd doorzichtig zeg maar.
    Maar hier geen illusies meer hoor, ik laat me niet meer gek maken, tenzij mijn cyclus langer dan 30 dagen gaat duren ;)

Ik heb ook lang gekeken naar afscheiding, kleur en zelfs reuk, maar als het een keer afweek was het toch steeds niet raak. Hoop voor jou dat het een goed teken is.

8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nee niks van dat alles, dan zou ik er nu al dik 2 jaar veel te veel mee bezig zijn geweest. Ik heb ze 2 cyclussen gebruikt, maar dan ben ik er echt teveel mee bezig elke dag en dat wil ik niet

9. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.563
    2.859
    113
    Vrouw
    Ik heb een smiley op de cb. Voor het eerst in 3 maanden en nu is manlief ziek. Domper!!!

Zuri vindt dit leuk.
  10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Pff nou maar van seks word je beter toch? Wel balen maar anderzijds een jee want je ovuleert tenminste weer...

11. Eliana01

Eliana01 Actief lid

27 feb 2021
    145
    95
    28
    Vrouw
    :( balen.. ik ook vandaag! Dus toch door naar de volgende ronde…

12. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.679
    2.002
    113
    Vrouw
    He, balen weer zeg!

Eliana01 vindt dit leuk.
  13. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Niet tof dames!! Ik ga ook vandaag of morgen ongi worden vrees ik gezien mijn temp. Maar had het ook verwacht, voor jullie vind ik het wel extra rot. Dus met z'n allen door naar volgende ronde...

Eliana01 vindt dit leuk.
  14. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Trouwens deze ronde dus voor eerst aspirine geslikt. Ook voor eerst dat ik zo misselijk ben, beetje vergelijkbaar met 6/7 weken zwangerschap. Nu ik de bijsluiter erop nageslagen heb, denk ik dat het een bijwerking is. Had ook wel 3 dagen flink tsr das voor mij wel echt nieuw tijdens pms. Zo zie je maar dat eigenlijk elk kwaaltje wat zou kunnen wijzen op een zwangerschap, net zo goed aan iets anders toe te schrijven is. Het enige gevoel wat bij mij altijd klopte was het sterke onderbuik gevoel. Hetgeen wat je niet kunt verklaren, maar gewoon het gevoel alsof het zo is.

15. Eliana01

Eliana01 Actief lid

27 feb 2021
    145
    95
    28
    Vrouw
    dat is inderdaad zo. Ik voelde dit keer ook van alles. Je probeert je niet te focussen op elk klein kwaaltje maar toch ben je ermee bezig..
    ik hoop dat je toch een goede ronde hebt deze keer!

@Koekie1 : :( ik hoopte zo dat het raak was voor jou dit keer..!

Vol goede moed naar de volgende ronde..

16. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Spannend!! Veel succes met de laatste loodjes. Fijn dat bijna alles klaar is:)

17. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Meerdal is ook erg leuk. In 2016 2x geweest en in 2018 nog een keer. Nu is CP druk bezig met alle renovaties van de parken. Op 2 parken al in een vernieuwd huisje geweest.
    In 2019 zijn wij naar landal hoog vaals geweest, mijn ouders vroegen ons mee. De ligging vond ik erg mooi. Weet niet of het zwembad nog steeds erg koud is. Zelfs het bubbelbad was toen gewoon koud waardoor wij 2x kort gezwommen hebben terwijl wij het meestal lang uithouden in zwembaden. Speelgedeelte binnen was wel erg leuk.
    In de ronde dat ik zwanger raakte was mijn afscheiding wateriger en doorzichtiger vergeleken normaal
    Niet leuk:( hopelijk wordt 13 dan jou geluksgetal!!

18. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Dat is balen zeg:( hele slechte timing. Beterschap voor je man!!

Hier vandaag controle gehad en bloed laten prikken voor de rhesus factor. Beide kindjes waren positief dus met 30 weken en na de bevalling de anti d prik gehad dus nu afwachten wat de bloedgroep van deze baby is. Gelijk daarna heeft ze een druppel bloed gebruikt om te kijken naar de ijzerwaarde (hb) en deze was hoog (9,4) dus dat was goed. De controle verder was goed

19. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst

NOD:
    * Penniej - 33 jaar - ronde 3 - 2 augustus
    * Shirley1987 - 34 jaar - ronde 2 (ronde 1 na mk) - 27 augustus
    * Koekie1- 37 jaar - ronde 12 - 30 augustus
    * Maudje123 - 44 jaar - ronde 16 - 3 september
    * Zuri - 33 jaar - ronde 1 - 6 september
    * Jorietje - 41 jaar - ronde 33 - 6 september
    * Angelmom1 - 37 jaar - ronde 7 - 16 september
    * Patty86 - 34 jaar - ronde 7 - 17 september
    * Eliana01 - 32 jaar - ronde 5 - 21 september
    * Ajuuparaplu - 33 jaar - NOD onbekend
    * Sammy2021 - 32 jaar - ronde 5 - NOD onbekend
    * Kiekieboe - 29 jaar - ronde 1 - NOD onbekend
    * LindaS80 - 41 jaar - ronde? - NOD onbekend

LATER DIT JAAR STARTEN:

ZWANGER / UITGEREKEND
    * HHJ - 27 jaar - 26 september 2021
    * Mamastier - 32 jaar - 6 oktober 2021
    * Mamavantwee37 - 38 jaar - 31 oktober 2021
    * Stokstaartje86 - 34 jaar - 8 november 2021

* xMeliisz - 31 jaar - 25 november 2021
    * MLB - 26 jaar - 6 december 2021
    * Opnaar3 - 33 jaar - 14 februari 2022
    * Pip82 - 39 jaar - 22 februari 2022
    * Tipp - 37 jaar - 6 maart 2022

AFSPRAKEN:

* Opnaar3 - 3 september - geslachtsecho
    * Stokstaartje86 - 2 september 9.30 - controle VK
    * xMeliisz - 8 september - 3d/4d echo
    * xMeliisz - 21 september - controle vk

20. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Ah nee toch.. Hoop dat het uitblijft

Ik had gister ineens 's middags dat ik me chagrijnig voelde en er lukte even iets niet en ik moest bijna janken om niks, dat heb ik dus echt nóóit.... Ik had gisteravond in bed last van wat maagzuur, terwijl ik niks gek gegeten had, dat heb ik ook vrijwel nooit en ik had kramp in mijn voet en ook dat heb ik normaal nooit....

Maar goed, zal heus niet zwanger zijn, maar die 3 dingen op 1 dag vielen me wel heel erg op. Dat chagrijnige is meestal wel een teken dat ik ongi wordt, maar de rest hoor daar dan weer niet bij... Ik wacht geduldig af :rolleyes:

Deel Deze Pagina