Ja, ik heb nu de juiste hulp gevonden. Via t GGZ, binnekort gat mn vers training starten en daarna kan ik beginnen met mn traumatherapie eindelijk.. en hoop heel erg dat t me gaat helpen om met mn trauma's te leren omgaan. Ben ook benieuwd hoe t morgen gaat met de eendenbek... das een dingetje wat triggert namelijk...
Ja een andere datum is uiteraard ook goed. Maar het zou wel toeval zijn.. Ook nog dan sep, okt en nov. Drie maanden achter elkaar feest. 9,19 &29 klinkt ook leuk spannend is het zeker. Vandaag wel echt even klaar mee. Maar vooral mentaal. Merk dat het per dag verschilt hoe ik ermee om ga en ook over de dag heen. Sochtends prima en smiddags of savonds ineens helemaal klaar mee. Maarja versnellen kunnen we toch niet
Wij zijn juist van de dubbele data. Oudste is van 6-6. Jongste van 7-7 en manlief van 10-10. We zijn nog in de race voor 8-8 haha
Ben trots op je!! Ook al ken ik je verder niet. Vind het heel moedig van je allemaal en wat knap dat je er ook hier over praat. ♡
Dank je wel Heb ik ook moeten leren, om me er zeker niet voor te schamen, dit ben ik en dit hoort bij mij. Acceptatie is een lang proces, maar ik kom er wel♡ Moet er juist over blijven praten dan weten mensen wat meer dan dat ik mn mond hou, dan kan niemand er wat mee
De kruidvat 2v5 is positief en wederom vrij goed zichtbaar maar lichte streep. Echter toen ik stond te wachten voelde ik het ineens stromen en ben ik behoorlijk hevig gaan bloeden...
Achjee wat rot voor je. Zo kut als je weet dat het eerst positief was. Hopelijk heeft het niet teveel invloed en kan je snel door. Toen we voor onze tweede gingen heb ik dit ook meegemaakt. Had het geluk twee ronde erna wederom positief te testen. Hoop dat je snel zwanger raakt van een gezonde zwangerschap. Voor nu digitale knuffel.
Thanks ♡ ja zwanger raken is gelukkig geen probleem, alleen blijven... maar wat mij helpt is wel dat ik het zag aankomen en dat ik al meermalen een actieve droom heb gehad dat dit zou gebeuren se eerstvolgende keer dat ik zwanger zou raken. Ik droomde dan vooral over dat ik daarna een gezonde zwangerschap zou krijgen dus daar leg ik de focus voor nu op... ik wil dit keer ook gelijk door dis hopelijk volgende maand gewoon weer een positieve test... Heb overigens wel echt ongelooflijk buikpijn. Herken dit niet van de vorige 2 miskramen. Tis echt zo intens pff...
Inderdaad die hoop vasthouden. Sterkte met buikpijn, wees lief voor jezelf. Hoe vroeg ook, dat zoiets mis gaat is gewoon intens. Lekker op de bank met kruik, kopje thee en iets lekkers. Papa even met de andere kids op pad sturen ofzo.
Oooh @Zuri wat vreselijk weer. Je houdt toch hoop bij zo'n streepje. Hopelijk kan je snel door. @Kimmetjuh90 heel veel succes vanmiddag. Dat je maar een plakker teruggeplaatst krijgt. Jij hebt ook behoorlijk voor je kiezen gehad de laatste tijd. Super knap hoe je het allemaal doet. Hier heden eerste week werken achter de rug. Voelt goed echt een frisse start. Vandaag 9 dpo en net alvast een Action Early getest. Helaas negatief. Kan ook nog te vroeg zijn. Maar dat wachten is vreselijk moeilijk.
Helaas hier geen beweging, nouja wel beweging in de buik, maar dat is gewoon de baby die het naar z'n zin lijkt te hebben. Jij succes vanmiddag met terugplaatsen. Hoe groot is dan de kans op een geslaagde poging (ik ben een leek wat medische trajecten betreft).
Zo herkenbaar dat wachten ingewikkeld is. Ik had ook vroeg getest en negatief. Kreeg pas later een positieve test. Zet hem op! En was je eerste werkweek leuk?
Hoe groot de kans is dat t raak is weet ik eigelijk niet T ligt eraan of t een goeie kwaliteit embryo is geloof ik mijn jongste was een uitstekende kwaliteit embryo, dus had ook wel verwacht dat ze zou blijven plakken, nu weet ik t nog niet, hoor t vlak voor t terugplaatsen wat de kwaliteit is, ben benieuwd. Dank je wel kont vast wel goed