Hoi meiden, wat veel gekletst hier! Hier ff mijn hart luchten.. gister weer tante geworden. En ik vind het superleuk voor hen, maar tegelijk ook ff wat steken zo van waarom bij hen al 2x in de tijd dat wij bezig zijn voor onze 3e.. En als ik dan de foto's zie dan wil ik ook echt weer Goed dat ben ik kwijt. We gaan weer genieten van onze laatste vakantiedagen op de camping.. En binnenkort knuffelen met ons nieuwe nichtje
gefeliciteerd maar indd dat steekt dan ff heel erg... en dat mag. Even lekker k*t over voelen en weer door. Geniet ze nog ff op vakantie!
Mijn hcg is 12! Dus goed gedaald! Over 2 weken nog controle dan moet die helemaal weg zijn. Ik ben dan als het goed is ook weer ongesteld geweest dus mooi moment.
Jullie zijn echt schatten ♡ ja ben echt zo blij! Gelijk vrolijk naar de winkel en leuke dingetjes gekocht ♡
Als jullie trouwens t fijner vinden als ik me terug trek uit de groep omdat ik zwanger ben en dat misschien confronterend is voor jullie, laat het me dan gewoon weten♡
Ik vind dat niet vervelend, maar wel lief dat je eraan denkt. Je zult vanzelf lijkt me meer gaan meepraten in de groepen waar mensen hetzelfde meemaken als jij. Ik heb met jorietje en angelmom wel in een groep gezeten waar alleen wij 3 niet zwanger waren en alle anderen wel. Dat was wel lastig maar toen openden we gewoon dit topic. alles lost zich op.
Mocht t wel lastig worden, gewoon zeggen, vind ik niet erg, tot die tijd blijf ik jullie lekker volgen en hopen dat ook jullie zwanger raken en blijven
@Kimmetjuh90 ik heb het liever zo dan dan dat je aanmeld en alleen laat weten dat je zwanger bent en weer weg. Klets gewoon lekker mee zou ik zeggen. Gefeliciteerd @Mamastier en @Stokstaartje86 ik hoop dat alles voorspoedig is verlopen. @Zuri wat fijn dat het hcg goed gedaald is. Dan heb je net als ik gelukkig geen operatie nodig. Nu eerst je menstruatie afwachten en dan kan je weer denk ik. Ik ga mega hard voor je duimen. Hier gaan we zaterdag weer beginnen met de ovulatietesten. Ik verwacht dinsdag een positieve test. Willen nu wel vaker klussen. Ben het wachten echt helemaal zat. Kom maar wondertje ik ben er ontzettend klaar voor en aan toe na dit klote jaar. Deze week zou mijn baby geboren zijn en nog steeds niks. Hoewel er 1000 redenen zijn waarom het niet gelukt is, vind ik het gewoon heel lang duren.
Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst NOD: * Maudje123 - 44 jaar - ronde 17 - 17 oktober * Eliana01 - 32 jaar - ronde 6 - 13 november *Kimmetjuh90 - 31 jaar - ronde 1 - 20 oktober * Koekie1 - 37 jaar - ronde 14 - 23 oktober * Jorietje - 41 jaar - ronde 35 - 29 oktober * Patty86 - 35 jaar - ronde 2 - 8 november * Zuri - 33 jaar - ronde 1 - 10 november * Angelmom1 - 37 jaar - ronde 8 - 12 november * Ajuuparaplu - 33 jaar - NOD onbekend * Sammy2021 - 32 jaar - ronde 5 - NOD onbekend * Kiekieboe - 29 jaar - ronde 1 - NOD onbekend * LindaS80 - 41 jaar - ronde? - NOD onbekend * Groenebomen - 36 jaar - ronde 1 mmm - NOD onbekend LATER DIT JAAR STARTEN: ZWANGER / UITGEREKEND * HHJ - 27 jaar - 26 september 2021 * Mamastier - 32 jaar - 6 oktober 2021 * Mamavantwee37 - 38 jaar - 31 oktober 2021 * Stokstaartje86 - 34 jaar - 8 november 2021 * xMeliisz - 31 jaar - 25 november 2021 * MLB - 26 jaar - 6 december 2021 * Opnaar3 - 33 jaar - 14 februari 2022 * Pip82 - 39 jaar - 22 februari 2022 * Tipp - 37 jaar - 6 maart 2022 * Shirley1987 - 34 jaar - 2 juni 2022 AFSPRAKEN: * Stokstaartje86 - 8 Oktober 15.50 - Controle Verloskundige * Stokstaartje86 - 14 Oktober - 13.00 Bevalplan bespreken bij de GYN en een datum voor inleiden * xMeliisz - 14 oktober - groei echo * xMeliisz - 19 oktober - controle vk * Groenebomen - 20 Oktober - naar de eierfabriek loeren bij de gyn * Opnaar3 - 25 oktober - controle vk * xMeliisz - 1 november - controle gyn * Shirley1987 - 9 november - termijnecho [/QUOTE]