Dat is helemaal waar! Toch misschien het gevoel, we hebben het zo goed en fijn. Wij hebben ook besloten om alle testen te doen hoor. Zo staan we er ook wel in. Ik denk ergens komende dagen eisprong dus eerst even aan de bak (haha) en dan over week of 2 testen.
Aaach @Zuri dat lijkt me idd zwaar k*t.. Hopen dat de toekomst nog wat moois voor ons in petto heeft! Wij zijn gister bij ons nieuwe nichtje wezen kijken en wat een schatje is het zeg! Onze jongens mochten haar even vasthouden en wat zaten ze te glunderen! Op die momenten vind ik het soms zo moeilijk dat er bij ons (nog) geen 3e is. Ik weet dat onze jongens het zó leuk zouden vinden.. Dat is ook wel een belangrijke reden om te blijven proberen, een broertje of zusje voor hen.
Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst NOD: * Maudje123 - 44 jaar - ronde 17 - 17 oktober * Patty86 - 35 jaar - ronde 2 - 8 november * Angelmom1 - 37 jaar - ronde 8 - 12 november * Eliana01 - 32 jaar - ronde 6 - 13 november * Jorietje - 41 jaar - ronde 36 - 25 november * Zuri - 33 jaar - ronde 2 - 28 november * Ajuuparaplu - 33 jaar - NOD onbekend * Sammy2021 - 32 jaar - ronde 5 - NOD onbekend * Kiekieboe - 29 jaar - ronde 1 - NOD onbekend * LindaS80 - 41 jaar - ronde? - NOD onbekend * Groenebomen - 36 jaar - ronde 1 mmm - NOD onbekend * Mell0408 - 29 jaar - ronde 1 - 12 november ZWANGER / UITGEREKEND * Mamavantwee37 - 38 jaar - 31 oktober 2021 * xMeliisz - 31 jaar - 25 november 2021 * MLB - 26 jaar - 6 december 2021 * Opnaar3 - 33 jaar - 14 februari 2022 * Pip82 - 39 jaar - 22 februari 2022 * Tipp - 37 jaar - 6 maart 2022 * Shirley1987 - 34 jaar - 2 juni 2022 * Kimmetjuh90 - 31 jaar - 29 juni 2022 * Koekie1 - 37 jaar - 2 juli 2022 BEVALLEN * HHJ - 27 jaar - 26 september 2021? * Mamastier - 32 jaar - 19 oktober 2021 (41+6) * Stokstaartje86 - 34 jaar - 21oktober 2021 (37+3) AFSPRAKEN: * xMeliisz - 1 november - controle gyn * Shirley1987 - 9 november - termijnecho * Kimmetjuh90 - 19 november - 1e echo
Hoi Meiden, Mag ik met jullie meekletsen? Wij gaan voor ons 3e kindje. 30 sep gestopt met de pil. Vandaag ongesteld. Dus over 2 weekjes is het weer werk aan de winkel. Wij hebben ook dit moment de leuke dochters van 3,5 jaar en 1 jaar.
@Zuri nieuwe maand. Hopelijk gaat het met een nieuwe maand iets minder k#t. Niet zwanger op de uitgerekende datum zijn is gewoon extra confronterend ik weet hoe t voelt helaas. En ik snap je heel goed, al die tegenslagen zijn zo zwaar. Je wil ook weer die leuke blije moeder zijn voor de 2 kinderen die er wel zijn en met een minder zwaar hart door t leven gaan
Ik laat mijzelf gewoon op ronde 1 staan overigens, zolang ik nog niet weet wat er aan de hand is en dus nog geen medicatie krijg, is zwangerschap uitgesloten.
Hier 8 dpo. Testdrang begint alweer. Ik voel niet veel. Ik reken dus maar nergens op. Ik wil tot zondag wachten en dat is 1 dag voor NOD. 13 dpo. Hoop dat ik het volhou haha
Wij gaan binnenkort nog een keer voor gezinsuitbreiding. Maar niet die ik zó graag wil.. We hebben besloten om een hondje aan te schaffen. Man en zoons willen dat al heel lang. Maar ik niet. Maar ze hebben het voor elkaar. Ik heb toegegeven.. Hopelijk snel daarna nóg een keer uitbreiding maar dan een baby
Hallo allemaal, Ik meld me ook graag bij deze groep. Ik heb 2 dochtertjes van 8 en 2,5 jaar en willen graag voor een 3e kindje gaan. Op 13 oktober mijn laatste pil genomen en op 18 oktober onttrekingsbloed gehad. Nu mijn menstruatie afwachten zodat ik mijn ovulatie kan berekenen. Gefeliciteerd voor de dames die zwangernzijn en heel veel succes voor de dames die nog bezig zijn.
Haha! Hopelijk gaat het ook bevallen, een pup. Tis in ieder geval minstens net zo veel werk als een baby
Haha ja dat geloof ik ook ja. Manlief is honden gewend die hadden ze vroeger bij hem thuis ook. Maar ik had 10x liever een baby.. maar wie weet wat het nog teweegbrengt. Ff wat afleiding is ook wel fijn als je al zolang bezig bent
Jaaa dat denk ik zeker!! Wij hebben ook een hond cq beer en die raakt nu wat op leeftijd. Man zegt ook steeds dat hij een pup wil alleen mijn kids zijn 3 en 4... dus die gaat echt die hond nog niet uitlaten. Dus ik zeg ja daahaaag Ben eerlijk gezegd blij met die oude loebas die hele dag lig te pitten. Ik ervaar het meer als een last enige wat ik doe is stofzuigen en dweilen ik zou wel een klein hondje willen dat lijkt me echt leuk. Maar ook oudere kids die dan helpen uitlaten Hahaha.... Zijn jullie er al over uit wat voor een hondje het wordt?
Ja een boomertje en dat schijnen ook verschillende soorten te zijn, maar een kruising tussen een maltezer en shih tzu. Ik heb er verder de ballen verstand niet van, maar die zien er wel schattig uit. Ik hoef zeker geen grote hond. En onze mannen zijn 10 en 7 dus die kunnen prima meehelpen met uitlaten e.d. En vooral de oudste kan niet wachten tot we er eentje hebben, maar ja, hij moet nog even geduld hebben. Over een week of 2 gaan we kijken bij een nestje en als er wat bij zit is het aftellen geblazen tot half december ongeveer.. Maar wel leuk om te zien hoeveel zin de kinderen erin hebben, die praten over niks anders dan over een hond. Vraag me alleen af of als de nieuwigheid eraf is of ze dan nog zo enthousiast zijn, maar dat gaan we meemaken, voorwaarde was dat ze allebei mee helpen, dus daar zal zeker ik ze regelmatig aan herinneren als ze tegen gaan sputteren met uitlaten o.i.d.
O ja dat is precies formaat wat mij ook leuk lijkt! Of zo'n kleine labradoodle ofzo. Maar niet groter dan dat. Ik zou het enig vinden om een hond uit te laten. Onze berner laat mij uit. maargoed mijn man wil geen kleine hond dus ik zeg dan niks. En dat meen ik. Want ik vind 1 ook gewoon meer dan genoeg Hahaha ik stofzuig 2x per dag en dweil 2x per week. Ik heb nu na 2j dat we hier wonen de muren alweer geschilderd omdat ze al vuil waren door die hond. Verder de ramen continu zemen want hij zit er altijd met z'n neus tegenaan.... en dan vreet dat beest voor 50 euro per maand gister wilde hij met me stoeien, springt als een bok de lucht in tegen mij aan. Ik flikker de tuin in.... zo 45kg tegen me aan zonder dat ik het zie aankomen tja dat kan ik niet opvangen dus tja samenvattend; doe vooral die boomer hahahha Wel echt leuk de kids zijn in blijde afwachting. En leuk zo met sint/kerst.
Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst NOD: * Maudje123 - 44 jaar - ronde 17 - 17 oktober * Patty86 - 35 jaar - ronde 2 - 8 november * Angelmom1 - 37 jaar - ronde 8 - 12 november * Mell0408 - 29 jaar - ronde 1 - 12 november * Eliana01 - 32 jaar - ronde 6 - 13 november * Jorietje - 41 jaar - ronde 36 - 25 november * Zuri - 33 jaar - ronde 2 - 28 november * Ajuuparaplu - 33 jaar - NOD onbekend * Sammy2021 - 32 jaar - ronde 5 - NOD onbekend * Kiekieboe - 29 jaar - ronde 1 - NOD onbekend * LindaS80 - 41 jaar - ronde? - NOD onbekend * Groenebomen - 36 jaar - ronde 1 mmm - NOD onbekend * Madeliefje26 - 30 jaar - ronde 1 - NOD onbekend ZWANGER / UITGEREKEND * Mamavantwee37 - 38 jaar - 31 oktober 2021 * xMeliisz - 31 jaar - 25 november 2021 * MLB - 26 jaar - 6 december 2021 * Opnaar3 - 33 jaar - 14 februari 2022 * Pip82 - 39 jaar - 22 februari 2022 * Tipp - 37 jaar - 6 maart 2022 * Shirley1987 - 34 jaar - 2 juni 2022 * Kimmetjuh90 - 31 jaar - 29 juni 2022 * Koekie1 - 37 jaar - 2 juli 2022 BEVALLEN * HHJ - 27 jaar - 26 september 2021? * Mamastier - 32 jaar - 19 oktober 2021 (41+6) * Stokstaartje86 - 34 jaar - 21oktober 2021 (37+3) AFSPRAKEN: * xMeliisz - 8 november - controle gyn * Shirley1987 - 9 november - termijnecho * Kimmetjuh90 - 19 november - 1e echo