Gaan voor een 3e kindje 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zuri, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Hier een beetje down vandaag. Voel van alles maar durf nergens op te rekenen. Die wachtweken vooral de 2e vind ik altijd heel zwaar. Tegelijkertijd ben ik zo blij met mijn 2 meiden en dan voel ik me eigenlijk weer schuldig dat ik zoveel bezig ben met een derde. Ik heb al 2 prachtige meisjes. Gelukkig gaat mijn nieuwe werk goed en heb ik het ontzettend naar mijn zin. Dat geeft wel afleiding.

2. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Hahahaha maar eerlijk is eerlijk: kleinere vrouw met grote hond lijkt wel 100x beter dan grote kerel met zo'n cavia formaat hihi
    Onze buuf is klein en had al kleine truttige keffer hondjes, ze heeft nieuwe partner en dat is echt macho man. Lijkt zoooo komisch als hij ermee loopt hahaha. Al zijn mannelijkheid is gelijk verdwenen dan hahaha

Jorietje en Zuri vinden dit leuk.
  3. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Dames ik zit gewoon op CD 14! Dat is al heel wat rondes geleden dat ik verder kwam dan cyclusdag 11. Zou ik vrijdag redden en eindelijk eens goed nieuws krijgen dat ik ovitrelle mag zetten? Ben de echo's wel spuugzat. 3e week nu...

Jorietje en Zuri vinden dit leuk.
  4. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ja dit went nooit... nog ff volhouden!

5. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw
    Hier gaat het goed! Eerste ronde en ik weet meteen weer hoe zenuwslopend dit ook alweer was... woensdag pas testen dus tot die tijd dagen aftellen! Spannend weer hoor... en hoe gaat het met jou? Houd je het nog vol?

6. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier ook wachtbankjemet klachten als vermoeid,winderig met kramp en vaak moeten plassen 2x zoveel als anders
    Maar durf niet zeker te zeggen dat dit door zwangerschap komt vorige week lichte (2 dagen) buikgriep kids zware (5-7dagen) buikgriep bang dat mijn portie nog komt

7. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    12 dpo negatief getest. Ik zit er nu echt even doorheen. Mijn positiviteit op. Net ontzettend zitten janken. Wat mis ik mijn moeder op zulke momenten. Telefoon ook laten vallen. Echt helemaal stuk. Nu dus een hele oude trage telefoon. Bah het liefst ga ik in mijn bed liggen vandaag.

8. Mell0408

Mell0408 Fanatiek lid

14 apr 2016
    2.191
    2.397
    113
    Vrouw

Wat vervelend zeg.... knuffel :(

Patty86 vindt dit leuk.
  9. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ah, nee! Stomme momenten zijn dit altijd.
    Lekker je bed in, grote kop thee en een lekkere chocolade reep :thumup:

Dikke knuffel...

Patty86 vindt dit leuk.
  10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Daar moet je ook gewoon gaan liggen nu. Knuffel meid. Huil er maar gewoon lekker om, laat al die tranen maar vloeien... er komt een moment dat je inziet dat het niet meteen weer deze ronde hoeft te lukken. Dat volgende maand ook mag, of de maand erna. Maar dat moment mag nog even uitblijven totdat je er zelf aan toe bent. Bij mij nam het rotgevoel na bijna 2w weer af. Het komt vanzelf weer. Maar neem je tijd :(

11. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    :( sterkte! T is ook allemaal niet makkelijk :(

12. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Ook mooi, krijg ik pillen om cyclus af te breken, word ik ongesteld half uur na nemen eerste pil. Voor t eerst blij met korte cyclus ;) maandag starten met clomid :) oftewel... 1 week pauze van de cyclusanalyses. Ook zeer welkom na 3 weken eieren zoeken om de dag. Ben er rustig onder verder. Heb er al vrede mee dat ik niet zonder medicatie zwanger kan raken en ben vooral blij dat ik bij de start van kinderwens nr3 eind augustus al vroeg om doorverwijzing naar de gyn, destijds voor overleg medicatie, niet wetende dat mijn cyclus zo lang zo dramatisch zou zijn. Komt nu goed uit. T is net november en heb nu wel helder dat ik de eicel groei stagneert en daardoor baarmoederslijmvlies afbreekt.
    Heb goede hoop met clomid omdat ik wel wat activiteit heb, alleen heeft ff extra hormonen schop nodig.

13. xMeliisz

xMeliisz Fanatiek lid

3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ja blijft altijd spannend om er weer voor te gaan, hoeveelste kindje het ook is:)
    Met mij gaat het goed maar wel zwaarder met nog 2 kids. Vooral om alles op orde te krijgen en hun erg druk zijn. Kom pas aan veel dingen toe wanneer ze er even niet zijn.
    Hopelijk komen je klachten van een zwangerschap en blijft een buikgriep je bespaard!!
    :( neem je tijd om je emoties te laten gaan!! Heel veel sterkte en een dikke knuffel!!
    Ik ga voor je duimen dat de clomid je gaat helpen!!

14. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Is er ineens een wijziging in het plan of snap ik er gewoon niks van? Ovitrelle is toch datgeen wat je inspuit? Snap niet zo goed waarom is je cyclus nu ineens afgebroken en moet je starten met Chlomid?

15. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Follikel groeit te traag: max 1 mm per 2 dagen, baarmoederslijmvlies was dik, werd weer dunner (en dat gebeurde eerder ook al, dat dat fluctueert) en dat in combi met al maanden veel te korte cyclussen is t duidelijk dat t niet oke is. Beter afbreken en opnieuw starten.

16. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ah oke ja als je het zo zegt lijkt me dat fijn dan hoef je niet eeuwig aan te modderen op iets wat klaarblijkelijk niet het gewenste effect heeft... Duimen dat je nu de juiste weg ingeslagen bent en de chlomid z'n werk mag doen!

17. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Gisteravond bijna positieve ovulatietest. Heb wel eens eisprong daarmee gehad, maar niet altijd. Dus beetje gissen, bij mijn cyclus weet je het maar nooit :o: Nog niet echt vruchtbaar slijm gezien dus in dat opzicht denk ik niet dat m'n ei vandaag of morgen springt. Maar wie weet...

18. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Spannend @Zuri zekere voor het onzekere dan maar.

Hier vandaag mijn NOD nog geen bloed te bekennen. Maar ik durf ook niet meer te testen. Ik wacht vandaag sowieso af.

Zuri vindt dit leuk.
  19. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.662
    27.308
    113
    Vrouw
    Moet zeggen dat mijn lijf zelf al t cyclus had afgebroken dus dat scheelt weer in pillen slikken. Morgen start ik met Clomid. Gister zette menstruatie pas echt door dus dat is CD1.

20. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    O oke ja zo las ik de post niet ik dacht je bent half uur later gaan bloeden maar dat kan dan niet zo snel al van de pil zijn bedoelde je. Ik ben weer bij :o: nou duimen dus voor deze ronde...

Deel Deze Pagina