Gaan voor een 3e kindje 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zuri, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Jeetje wat bizar zeg! Niet te geloven soms de gezondheidszorg in Nederland :mad:

2. Angelmom1

Angelmom1 Fanatiek lid

18 dec 2018
    4.082
    3.718
    113
    Vrouw
    Hier gister piek gehad ging wel snel dit keer vanavond no ff gezellig maken en dan afwachten

Maandag
    Dinsdag
    Vandaag

Zuri vindt dit leuk.
  3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Thanks dames. Mezelf echt even heel erg rot en overbodig gevoeld, maar vandaag sta ik op met goede moed. Ben erg druk op werk zag ik in agenda, maar vandaag of morgen wil ik kijken wat ervoor nodig is om een afspraak in Gent te krijgen. Ik hoorde dat de wachttijd 3/4 maanden is dus hoe eerder ik die maak dus te beter.

Tis gewoon echt ff alles nu he?? Dit plus die mogelijke sluiting van de scholen... en gaat bij ons sowieso al helemaal niet lekker met de 2 kids en scholing. Ook op dat vlak gewoon continu het gevoel dat je zo alleen en eenzaam bent erin. Man moet geopereerd worden stond zomer 2020 gepland en we wachten nog steeds. Laatst mocht hij eindelijk zijn we de avond van te voren afgebeld... Op werk is het echt rete druk omdat zoveel collega's uitgevallen zijn of weg zijn het is niet leuk meer. Ik was altijd die positiveling niet kapot te krijgen maar merk dat ik het steeds lastiger vind hoor. Tis een hoop allemaal. #klaagmodus

Het goeie nieuws is dat nod over 4 dagen is dus aan die wachtperiode komt gelukkig snel een einde.

4. Patty86

Patty86 Fanatiek lid

8 okt 2012
    3.562
    2.859
    113
    Vrouw
    Spannend ik hoop dat je snel in Gent terecht kan. Of nog beter je bent al zwanger van een plakker tegen de tijd dat je daar aan de beurt bent. Bizar dat je voor zoiets moet uitwijken naar het buitenland.

Een mogelijke scholensluiting. Ik kan me er nu al druk overmaken. werken, thuisonderwijs en ik ben net met de nieuwe baan bezig. Ook heeft de jongste een blaasontsteking. Nu aan het wachten tot we een kuur krijgen. Ze plast alles nat.

Hier pas 3 dpo. Onwijs verkouden en keelpijn. Geen corona want ik heb een zelftest gedaan. ben thuis aan het werk maar kan me zo slecht concentreren. Ik ben bang voor de maatregelen die komen gaan. Ik ging mentaal net weer een beetje goed. Ik ben er best bang voor. Voel me ook genaaid als overgehaald gevaccineerde.

5. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Jep dat dus... hatelijk he!!!! Ik zei tegen m'n man dat ik echt instort als ik alle dagen thuis op me moet nemen met de kids omdat hij wel op werk moet zijn.... trek dat echt niet. M'n werk is zo zo zo druk. HOE DAN.

Hopelijk heeft je verkoudheid geen invloed op het resultaat, vind ziek worden in je lf altijd wel tricky.... we weten het over een ruime week ik duim voor je.

Ik heb vandaag ineens het gevoel dat ik misschien wel zwanger ben, al die kwaaltjes ineens... dus ik was toch in het dorp voor afspraak bij opticien ik liep langs kruidvat denk ik haal 2v5 want heb niks in huis. Nou dames nieuwtje: dat is dus nu 2v10!!!!! Echt what.the.fuck. heb ze begin okt nog gehaald als 2v5! Of alleen onze kruidvat moet achterlijk geworden zijn?? Dus ben weggegaan zonder testen. Bestel ze wel bij densiteit duurt dan nog 1 a 2 dagen maar achja.

Ik heb nu dus wel al complete dag vlagen van hartkloppingen en duizeligheid. Had ik de vorige vmk ook. Echt heel naar gevoel. Weet niet of dit ook komt door de bloedverdunners? Voelt iig heel onprettig allemaal. Misschien maak ik me ook wel gewoon echt te druk om alles wat ik al typte en ben ik niet zwanger maar komt het daardoor. Teveel stress enzo.

6. GroeneBomen

GroeneBomen VIP lid

7 mei 2019
    23.660
    27.306
    113
    Vrouw
    Ik zit middenin grote verbouwing, dus ik heb geen idee hoe ik dat wel moet doen met thuisonderwijs. Hele woonkamer overhoop, loeiende ventilatoren, continu werklui en tjokvol spullen. Heb geen water beneden blegh.

Ben ook niet erg bezig met mijn nod daardoor, of nou ja...na al die decepties heb ik zoiets van: zal toch wel niet raak zijn

7. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Meiden schiet mij maar lek, ik voelde gister allerlei steekjes en pijntjes, maar vandaag weer niet, maar ook niks geen rood en zit op cd 29, dat is de langste cyclus de afgelopen maanden. Dan ga je stiekem denken: zou het dan toch?? Maar nee hoor, ik geloof daar niet in. Ik geloof dat het er voor ons niet meer in zit. De 1e met wat hulp gekregen, de 2e spontaan, maar ik denk dat die 2e gewoon een mega gelukstreffer was, maar goed, we geven nog niet op hoor. Want ja, je kan ook zomaar 2e een gelukstreffer hebben :D

Mijn NOD had ik op vandaag gezet, ik hou meestal wat langer aan, maar het is weer even geleden dat ik mijn NOD gehaald heb. Ik was er gister van overtuigd dat ik vanmorgen wakker zou worden en dat het foute boel was, maar tot nu toe geen spoortje te zien.

Waarschijnlijk barst het straks los nu ik dit bericht gepost heb, dat is al eens eerder gebeurd.

Zuri vindt dit leuk.
  8. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    En wat betreft de sluiting van scholen, ik ben geen voorstander, maar ook niet persé tegen. Maar wij hebben geen klagen. Ik werk 16 uur en als het moet kan ik ze allemaal thuis werken, met de kids om me heen. Ideaal is anders, maar wat moet, dat moet.

Maar ik denk dat ze de scholen niet dicht gaan doen, er wordt gezegd dat dat wel het laatste is wat ze willen, maar ja, niks zo veranderlijk als de politiek! Maar ergens begrijp ik het wel als ze het wel zouden besluiten, de besmettingen op scholen rijzen de pan uit!

We wachten maar af tot morgenavond.

Zuri vindt dit leuk.
  9. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Spannend @Zuri ik zal voor je duimen!!

Zuri vindt dit leuk.
  10. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik hoop dat je morgen nog niet ongi bent!

Jorietje vindt dit leuk.
  11. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Ik lees nog steeds mee hier... :)
    Zo te lezen wordt het spannend hier.... Ik duim heel erg hard voor jullie! Het is jullie zo gegund :)

Zuri vindt dit leuk.
  12. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    heb je je eerste echo al gehad? Was alles goed?? :)

13. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Als die testen er vanmiddag zijn ga ik vast testen want jemig, ik heb me een partij last van hartkloppingen en harde buiken... Wil eigenlijk wel even weten of dit eventueel van een zwangerschap komt want zo niet moet ik denk ik echt ff rustig aan doen ofzo... Moet er ook van hoesten steeds omdat ik er echt raar van ga ademen enzo. Durf nergens meer op te hopen, maar liet gister voor de grap mijn blote borsten even aan m'n man zien die zei: wat is er met jouw tepels? Ze hebben ineens een andere kleur! Dat dacht ik zelf ook al te zien, maargoed, hij bevestigde het. Dus heb zo'n idee... maargoed eerst testen. Ergens durf ik gewoon ook niks meer aan te nemen inmiddels en denk ik nog steeds "vast een rare PMS" of "vast weer een chemische zwangerschap".

Afijn, laat sensitest maar snel komen vandaag....

Jorietje en Angelmom1 vinden dit leuk.
  14. Kimmetjuh90

Kimmetjuh90 VIP lid

14 dec 2017
    17.008
    9.931
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Oooohwwww spannend!!!! Ik hoop t zo voor je!!

15. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Spannend!!!!!!

16. Koekie1

Koekie1 VIP lid

31 jul 2013
    5.678
    2.001
    113
    Vrouw
    Je, de 1e heb ik al gehad. Was met 6.4 weken. Zag toen zelfs al een mooi kloppend hartje.
    15 december heb ik de termijnecho. Daarna gaan we het pas vertellen aan de rest. Vind het deze zwangerschap toch wel spannend die eerste weken.

Zuri vindt dit leuk.
  17. Jorietje

Jorietje Fanatiek lid

22 feb 2006
    4.149
    688
    113
    Zuid-Holland
    Nee!! Nog niet ongi.. maar sinds gisteravond wel krampjes e.d. dus ik denk toch dat het eraan zit te komen. Ik heb een tijdje terug testen gekocht, maar niet gebruikt. Ik twijfelde vandaag wel hoor om te testen maar ik wacht nog ff denk ik, gevoel is erg sterk dat het niet raak is. Ik denk echt dat als het wél raak is dat ik dat moet merken..

Voor jou ook spannend!

18. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ja ik snap wat jij bedoelt.... ik wil nu graag testen omdat ik het gevoel heb dat het misschien zo kan zijn. Heb ik dat gevoel niet dan test ik liever niet. En natuurlijke hoopte ik dat je iets anders zou posten maar begrijp het wel

Jorietje vindt dit leuk.
  19. Miracle90

Miracle90 Actief lid

11 nov 2021
    142
    189
    43
    Vrouw
    Hallo allemaal!
    Ik ben hier nieuw. Wij hebben al twee dochters van 7 en 5 en gaan voor een derde kindje, ik kijk er zo naar uit! Wij hebben nu ons eerste ronde en nod zit tussen 9 en 11 dec. Wachten duurt dan lang:roflmao: ben gewoon een beetje zenuwachtig, is het ons weer gegund..
    Leuk jullie verhalen al te lezen en ik lees nog gezellig even mee, heel veel succes allemaal deze ronde, tijdens de zwangerschap en/of bevalling. :)

Jorietje en Zuri vinden dit leuk.
  20. Miracle90

Miracle90 Actief lid

11 nov 2021
    142
    189
    43
    Vrouw
    Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst

NOD:
    * penniej - 33 jaar - ronde 7 - 24 november
    * Jorietje - 41 jaar - ronde 36 - 25 november
    * Zuri - 33 jaar - ronde 2 - 28 november
    * Groenebomen - 36 jaar - ronde 1 mmm - 4 december
    * Patty86 - 35 jaar - ronde 3 - 6 december
    * Angelmom1 - 37 jaar - ronde 8 - 9 december
    * Eliana01 - 32 jaar - ronde 6 - 9 december
    * miracle90 - 31 jaar - ronde 1 - 9/11 december
    * Maudje123 - 44 jaar - ronde 17 - NOD onbekend
    * Ajuuparaplu - 33 jaar - NOD onbekend
    * Sammy2021 - 32 jaar - ronde 5 - NOD onbekend
    * Kiekieboe - 29 jaar - ronde 1 - NOD onbekend
    * Madeliefje26 - 30 jaar - ronde 1 - NOD onbekend

ZWANGER / UITGEREKEND
    * xMeliisz - 31 jaar - 25 november 2021
    * MLB - 26 jaar - 6 december 2021
    * Opnaar3 - 33 jaar - 14 februari 2022
    * Pip82 - 39 jaar - 22 februari 2022
    * Tipp - 37 jaar - 6 maart 2022
    * Shirley1987 - 34 jaar - 2 juni 2022
    * Kimmetjuh90 - 31 jaar - 28 juni 2022
    * Koekie1 - 37 jaar - 2 juli 2022
    * Melk0408 - 29 jaar - 23 juli 2022

BEVALLEN
    * HHJ - 27 jaar - 26 september 2021?
    * Mamastier - 32 jaar - 19 oktober 2021 (41+6)
    * Stokstaartje86 - 34 jaar - 21oktober 2021 (37+3)
    * Mamavantwee37 - 39 jaar - 2 november 2021 (40+2)

AFSPRAKEN:

* Shirley1987
    - 9 november - termijnecho
    * xMeliisz - 18 november - echo ligging/vruchtwater + controle gyn
    * Mell0408 - 2 december - 1e echo

Deel Deze Pagina