Mooi dat je iets positiefs kunt halen uit de zwangerschappen hier om je heen. Ik hoop dat jullie wens mag uitkomen.
Wat lief dat je het vraagt! Baby zit nog lekker binnen, zou het niet gek vinden om met dit mannetje over tijd te gaan
Haha zolang hij t goed heeft, en jij het nog trekt is dat prima toch? Ben benieuwd wanneer ie zich aandient!
Ik ben ook benieuwd haha. Maar ik vind het ook wel lekker dat die nog warm binnen zit. Zo anders als bij die andere, die trok ik er zowat uit met m’n gedachten haha
Ja gaat helemaal goed hier!! Mag de 15e voor een echo bij de gyn. Verder nog weinig kwaaltjes alleen moe en zere borsten vooral. Houd jij het nog vol om niet te testen? Heb je een gevoel?
Ik heb vanmorgen getest met Sensitest en helaas helemaal wit. Kan nog te vroeg zijn natuurlijk. Nu zaterdag weer proberen. Voel af en toe wat steekjes in mijn buik. Maar verder niks. Vrees het ergste. Fijn dat het bij jou voor nu goed gaat @Zuri het is je echt gegund. Mag je met 35 jaar al na 6 rondes naar de huisarts. Ik snap gewoon echt niet waarom het nu vanaf april eigenlijk al niet meer lukt. Terwijl ik bij mijn 2 meiden altijd vlot zwanger was. Zal wel stress en leeftijd zijn geweest. Inmiddels is mijn cyclus weer helemaal netjes. Toch lijkt zwanger worden maar niet te lukken. Lijkt wel of mijn geluk op is. Mocht ik ongi worden dan sluit ik het meest vreselijke jaar van mijn leven af in stijl.
He wat jammer @Patty86 ik duim dat je alsnog verrast wordt maar poe wat jammer dat het weer niet raak lijkt he. Alweer 6 maanden, wat een lange tijd alweer he als ik me niet vergis ben je pas 2 maanden actief bezig toch ivm je nieuwe baan? Maak je niet teveel zorgen he want dan zit je misschien met goed mikken "pas" op 2 rondes en niet op 6. En ja je zou met 6m goed mikken zonder resultaat terwijl je al 2 kids hebt naar de huisarts kunnen voor een doorverwijzing.
Snap dat heel goed meis, ik zeg het om je zorgen wat te verzachten en weg te nemen (hoop ik). Mijn hormonen waren ook steeds na de miskramen van slag m'n cyclussen langer dan normaal etc... Ik ben wel wat kruiden en vitamines gaan gebruiken ter ondersteuning van hormonen. Las dat monnikspeper goed helpt om je progesteron aanmaak te stimuleren en zorgt voor goeie eisprongen (wetenschappelijk onderzocht). En drinken van vrouwenmantel en framboosblad thee. Van alles wel even lezen wanneer wel/niet. Maarja hoe dan ook heb m'n normale cyclus niet teruggehad nog hoor van voor de eerste miskraam. Soms ineens een cyclus weer van 28/29 dagen maar meestal zat ik op 33-35 dagen met meerdere lh pieken
Vannacht hoofdpijn en vanochtend beetje duizelig bij opstaan geen idee of dit door zwangerschap komt of door verkoudheid maar net bij kruidvat gezwicht misschien was het een voorgevoel hopelijk een plakker
Richtlijn is vanaf 38 jaar pas doorverwijzen na 6 maanden geen resultaat bij normaal cyclus. Resultaten behaald in het verleden, bieden geen garantie voor de toekomst helaas. Uitgaan van een jaar is het beste dat je kan doen. Ik had ook nooit gedacht in de mmm te belanden.... De huisarts kan uiteraard wel bloedprikken op hormonen of zaadonderzoek doen maar omdat je al 2 kinderen hebt is de kans op slecht zaad natuurlijk wel klein. De kans op zwanger raken is nu eenmaal een grote gokkerij: je hebt 85 procent kans elke maand dat je geen jackpot hebt helaas
Klopt is ook zo hoor. Ik gewoon heel erg verwend geweest. Ik moet gewoon geduldig zijn. Hoe moeilijk dat ook is. Ben gewoon heel erg toe aan leuk niks na alles wat er gebeurd is dit jaar.
Vanmorgen weer getest. Ik denk dat hier klaar is. 12 dpo negatief lijkt mij game over. Helaas door naar ronde 4 na de bbz.