Vanochtend de eerste echo gehad. Mooi sterk kloppend hartje en termijn van 6+1 dus ook dat komt precies overeen. Zo opgelucht ♡ Verder ben ik onwijs misselijk, echt tot spugen aan toe. Heel naar... begonnen met medicatie hopelijk helpt het iets. Valt me tegen dat ik er al voor de 6w last van heb. Heb me iig ziekgemeld op werk tot aan de vakantie. Werken is totaal niet realistisch met hoe beroerd ik me voel. Maar er groeit een gezond kindje in mij, en dat is me alles waard ♡
Oh yes wat goed meid! Gefeliciteerd! Qeer een stapje dichterbij zekerheid Wat naar van de misselijkheid, hopelijk ik gaat t na 8 a 9 weken beter worde! Wanneer heb je de volgende echo?
Wat vervelend dat je zo ziek voelt Kunnen ze je er niks voor geven? Ik was alleen bij dochter misselijk en spugen Nu nog nergens last van Wel trekken soms pijnlijk gevoel onder in me buik. Zal vrijdag vk bellen voor afspraak net clearblue gekocht die vanavond ff doen. Kijken wat die aan geeft
Gyn belt vanmiddag, als we volgende week plek is en komt voor mij ook uit mag ik dan weer even kijken ♡ en anders sowieso de 28e bij de verloskundige. Ja ik ben gister begonnen met suprimal en antagal. Heb nog vitamine b6 besteld dat krijg ik morgen binnen. Verder gember thee, cola en zoute crackers... tis echt flink afzien hoor en wordt elke keer erger joh. Ik denk niet dat ik er met 8/9 weken al vanaf ben maar hopen doe ik het zeker. Mijn ervaring met de eerdte 2 was dat het rond de 14 weken meestal weer beter gaat, de laatste keer was ik zelfs na opwekken van de miskraam nog wel een week goed misselijk voordat ik kon stoppen met medicatie
Wauw wat ontzettend fijn! Gefeliciteerd! Geniet ervan, ondanks de misselijkheid. Dat is wel naar zeg!
Wauw, wat fijn voor je! Ben zo blij voor je Wel balen dat je je zo naar voelt. Hopelijk zakt dat gauw af!
Ohh nice als je wel al snel weer mag babyspieken Ik mag de 22e weer, yesss! Nu maar hopen dat de baby minder eigenwijs doet, want heb als laatste echo echt geen mooie foto mee gekregen, je ziet niet eens dat t een baby is
Wat is het stil hier... alles goed met de (pril) zwangere meiden? Hier alles oké. Sinds gister eind van de middag regelmatig steekjes links onderin mijn buik. Geen idee waar dat door komt.
Wanneer is je nod?? Spannend hoor weer, zou zo mooi zijn nog net dit jaar als kerstcadeau! ♡ Hier gaat het met mij qua kwaaltjes niet zo goed. Moet veel overgeven en voel me vreselijk. Ik weet waarvoor ik het doe en dat houdt me te been maar dit is echt even afzien. Ben ook mede door dat overgeven ontzettend vermoeid. Slaap ontzettend veel. De kids zijn lief voor me, gelukkig snappen ze heel goed wat er gaande is en houden ze rekening met me. Ik vind het wel sneu maar ik laat het los, ik kan nu echt ff niks voor ze betekenen.
Oh dat is wel minder zeg. Maar ja als je nu maar zou weten dat alles goed zou blijven gaan. Maar het lijkt me zo vreselijk spannend allemaal voor jou. Mijn nod zal rond volgend weekend zijn.
Oe nog een weekje wachten... ben benieuwd of de ovulatietesten toch tot een verrassing gaan leiden... Ja is ook, maar moet zeggen dat ik me niet zo'n zorgen maak eigenlijk. Ben daar wel blij mee