Gaan voor een 3e kindje 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zuri, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.979
    113
    Vrouw
    Helaas een negatieve test :(
     
  2. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Ahh wat jammer:( ga je later nog opnieuw testen of wacht je nog even af?
     
  3. Koekie1

    Koekie1 VIP lid

    31 jul 2013
    5.629
    1.979
    113
    Vrouw
    Ik wacht het nog even af. Anders eind van de week nog een keertje testen..
    Maar had eigenlijk echt 2 streepjes verwacht. Ook door hoe ik me voel.. maar goed, even afwachten dus :(
     
  4. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Wij zijn ook bezig voor onze derde. Het was al raak, maar dat is helaas in december geëindigd in een vroege miskraam en ik ben nu nog steeds aan het wachten op mijn eisprong. Ik heb al twee keer eerder een vroege miskraam gehad en de nasleep daarvan was elke keer erg lang en daar ben ik nu ook wel bang voor.

    Net met mijn man afgesproken dat ik in deze cyclus nog een dag of 3 ga testen voor mijn eisprong en daarna zien we het wel. We maken het gewoon om de dag gezellig en op enig moment moet het dan een keer raak zijn of dat ik weer ongesteld wordt (of we zijn elkaar even zat en dan word ik vanzelf ook weer ongesteld :roflmao:).

    we hebben al 2 kindjes, de oudste bijna 8 en de jongste is in oktober 1 geworden. Mocht het toch in januari raak zijn, dan kom ik wel heel dicht bij de verjaardag van mijn jongste. Daar had ik rond 25-26/1 een positieve ovulatietest, maar die is 2 weken eerder gehaald ivm placenta previa.

    van mijn oudste was ik direct zwanger, toen we daarna voor een tweede gingen ook weer, maar dat eindigde in een miskraam, toen hebben we heel lang moeten wachten (ruim 1 jaar) en ging het weer mis en een half jaar daarna was het eindelijk raak bleef dat kleintje zitten. We waren nu wel heel verbaasd dat het in ronde 4 al lukte en we hopen dus snel door te kunnen en dat het snel lukt en goed gaat.

    Succes allemaal!
     
    Zuri en xMeliisz vinden dit leuk.
  5. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hopelijk is het dan gewoon nog te vroeg en is hij later deze week wel positief. Wat voor symptomen heb je?
     
  6. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    @mamavantwee37 wat verdrietig van de miskraam:( hopen dat je nu snel je ei gaat vinden, op welke CD zit je nu? Echt rot dat je cyclus zo van slag is na een vmk.
    Ja voor de zekerheid om de dag kan natuurlijk geen kwaad zolang het leuk blijft. Hopelijk snel weer raak en een plakkertje;)

    Leuke leeftijden:) Oudste al aardig zelfstandig, hoe reageerde hij/zij de vorige keer toen er een broertje/zusje kwam? Mijn oudste is nu net 5 en jongste 2,5 jaar dus mijn oudste was nog te jong om het goed te begrijpen toen wij bekend maakte dat er een baby’tje bij kwam. Nu zal ze heel blij zijn vermoed ik
     
  7. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Dag 26 inmiddels. Vanmiddag weer testen. Heb de hoop op een ei nog niet opgegeven.

    Mijn oudste vond het heel spannend allemaal en ook erg leuk. Hij is wel heel betrokken geweest en vond vooral naar het hartje luisteren (ik had een Dopper) erg interessant. We hebben hem niets verteld over de wens voor een derde. Gaan we ook niet doen. Pas als het gelukt is en we een goede termijnecho hebben gehad. Misschien zelfs wel pas na de NIPT, als ik dat vol kan houden.
     
  8. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Hoeveel keer per dag test je nu? Hoop dat het niet lang meer duurt voor je je ei vindt:)

    Wat leuk dat hij toen zo betrokken was, is hij ook mee geweest naar een echo? (Dat mag nu volgens mij niet, hoop dat dat later dit jaar wel weer kan)
    Hier weten de kids ook niet dat wij bezig zijn voor een 3e kindje. Vertellen doen wij ook pas nadat het gelukt is en een aantal weken verder zijn. Denk namelijk dat de oudste het gelijk aan iedereen wil en gaat vertellen:roflmao:

    Hier is de menstruatie als het goed is weer voorbij (vandaag geen bloed meer gezien).. nu weer wachten op de eisprong
     
  9. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    @xMeliisz
    1x per dag, maar ik gebruik een digitale test en heb vanmiddag ineens een positieve test! Dus gelukkig veel sneller dan verwacht :D Nu nog afwachten of er iets aan mijn lf verandert. Die is normaal 12 dagen, maar testen doe ik nu pas op 19/1, als ik dan nog niet ongesteld ben geworden.

    Ja, hij is toen mee geweest naar de pretecho met 15,5 week. Was een 3D echo en dat vond ie ook wel heel interessant om te zien. Ook een paar keer mee geweest naar de VK bij controle (geen oppas en vakantieperiode).

    Houden we hier ook een lijstje bij? Met NOD enzo?
     
    Zuri vindt dit leuk.
  10. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst

    NOD:
    *xMeliisz - 30 jaar - ronde 2 - 27 januari


    Zwangeren:

    Afspraken:


     
  11. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    @mamavantwee37 @Zuri @Koekie1 jullie kunnen als jullie willen jullie zelf toevoegen aan het lijstje (handigste in nod op volgorde denk ik)
     
  12. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Wat super dat je nu toch een positieve ovulatietest hebt:D Duimen dat het deze ronde weer raak is en een plakkertje;)
     
  13. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst

    NOD:
    Mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 5 - 19 januari
    *xMeliisz - 30 jaar - ronde 2 - 27 januari


    Zwangeren:

    Afspraken:
     
  14. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst

    NOD:
    Zuri - 32 jaar - ronde 2 na vmk (ronde 5 sinds wens) - 11 januari
    Mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 5 - 19 januari
    *xMeliisz - 30 jaar - ronde 2 - 27 januari


    Zwangeren:

    Afspraken:
     
  15. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @mamavantwee37 fijn dat die eindelijk geweest is zeg!! En inderdaad best snel dan, als je vorige op 40 dagen zat.

    Ik was wel heel blij dat ik na de vmk gelijk een cyclus van 28d had, alleen nu ben ik weer bang dat het eeuwig duurt om zwanger te worden haha... merk dat ik sowieso vaak van die angsten heb sinds de vmk... eerst had ik dat dus nooit he... en nu denk ik ineens dat er van alles mis is. Heel irritant.

    Mijn man wil heel graag een 3e kindje, wilde dat ook eerder dan ik er klaar voor was, maar ik merk dat hij er gewoon niet zoveel moeite voor wil doen wat seks betreft. Hij heeft sowieso niet echt een hoog libido, maar om de dag seksen heeft hij gewoon geen zin in. De eerste 2 zijn er ook gekomen door goed geluk en dat hoopt hij nu weer. Ik was daar eerst prima voorstander van, maarja na de vmk ben ik gewoon een beetje ongeduldig geworden en vind ik het zonde. Maargoed. Het zit er gewoon niet in. We zouden het deze ronde vaker doen dus hadden we 2x ipv 1x seks die hele week... Nou, poepoe :roflmao:
     
  16. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik ben er dus ook bang voor. Ik was al heel verbaasd dat het nu in ronde 4 al raak was, maar we gaan er maar gewoon voor.

    Hier is het ook wel lastig hoor, al probeer ik er echt in te houden om de dag, vanaf ongeveer gegokte vruchtbare periode. Man werkt voor zichzelf en werkt vaak tot laat door en ik heb dus een beetje moeten accepteren dat ik dan vaak luciferhoutjes nodig heb om mijn ogen open te houden omdat ie dan pas vaak tegen de nacht of in de nacht zijn gedachten zo kan verzetten dat we tijd voor elkaar hebben. Is ook niet ideaal, maar het is maar wat het is. Ik gok meestal op een keer of 5/7 en dan is de vruchtbare periode alweer voorbij. Alles daarvoor is leuk en mooi meegenomen en daarna is leuk, maar dan blijf ik er dus niet voor wakker :roflmao:
     
    Zuri vindt dit leuk.
  17. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ja je hebt ook gewoon gelijk.. misschien als het nu weer niet raak is ook maar jouw tactiek hanteren hahaha... indd wat je zegt hoe vaak is het nou uiteindelijk?? En ja eigenlijk is er ook geen haast, en moeten we chill blijven en onszelf niet gek zitten maken maarja...

    O ik heb de weken na m'n eisprong echt nooit zin ook hoor. Direct na m'n ongi mag hij aankloppen maar zodra de progesteron om het hoekje komt gluren ben ik er wel klaar mee. Baarmoeder gaat ook laag liggen waardoor alles onprettig voelt lijkt wel alsof alle organen binnenin mee dansen dan.

    Heb trouwens nog extra vroegen testen liggen vanaf 10 iui ipv 60... die zou ik al vanaf dag 1 van innesteling kunnen gebruiken. Ik zeg elke ronde weer: niet testen voor nod. Maar nu twijfel ik alweer... :roflmao:
     
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Hoi meiden,
    Mag ikme bij jullie aansluiten?
    Wij gaan (hopelijk) in augustus voor nog een wondertje.
    Voor mij word t wel mn 3e, maar voor mn vriend zijn 2e :)
    30 november gestopt met de pil, en 13 december begon ik te bloeden.
    Heb nog geen idee hoelang mn cyclus zal zijn.. ben een klein halfjaar aan de pil geweest, normaal zit mn cyclus zonder pil tussen de 22 en 30 dagen.. benieuwd hoelang het duurt voor t stabiel is :)
    Morgen de huisarts bellen voor de verwijzing om onze cryo's te laten terugplaatsen.
    De wachttijd van t zkh is nu 3 maanden, tenminste als t door de lockdown niet nog meer is opgrlopen.
    Mijn meiden zijn bijna 10 jr en 1.5jr :)
    Ik zelf ben 30 jr :)
     
    xMeliisz vindt dit leuk.
  19. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  20. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    @Zuri, ik mag vanaf vandaag op het wachtbankje. Ga voorlopig niet testen. Probeer echt te wachten tot 19/1, als ik dan nog niet ongesteld ben.
     
    xMeliisz en Zuri vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina