Ja dat klopt, volgens mij heb ik dit wel eens eerder gehad een hele tijd geleden. Maar ik verwacht er niks meer van. We wachten nog maar even af
Nee ik ben niet zo'n tester.. ik wacht nog wel even. Later op de ochtend weer wat roze gezien, verder niks meer. Als ik zondag of maandag nog niet ongesteld ben, dan een test, maar zover komt het niet gok ik
Hey meiden, zou graag hier willen mee kletsen! Vandaag mijn menstruatie doorgebroken dus we gaan naar ronde 6 voor een tweede kindje. In april een ma gehad en in mei een vmk. Voor de meiden hierboven die bevallen zijn gefeliciteerd!!
Nog hetzelfde. Elke ochtend een klein beetje lichtroze te zien op inlegkruisje en wc papier. Verder de hele dag niks te zien... ik heb vanmorgen getwijfeld om te testen maar (nog) niet gedaan. Ik weet vrijwel zeker dat ik niet zwanger ben, mijn lijf is weer met me aan het sollen..
Rond de middag een test gedaan, nog witter dan wit.. maar dat was voor mij geen verrassing.. Enige wat in theorie nog zou kunnen, is dat het roze verlies met een innesteling te maken heeft. Dan heb ik nu wellicht te vroeg getest. Maar vanaf afgelopen woensdag elke dag een beetje licht roze verlies klinkt mij niet helemaal logisch als innesteling. En ik zeg licht roze verlies, maar ik zie het 1x per dag ofzo in mijn inlegkruisje en op wc papier... Ik weet niet exact wanneer mijn eisprong was, want ik hou het niet helemaal meer bij als ik eerlijk ben
Hier laat de kleine op zich wachten morgen gaan ze strippen hoop zo dat het dan wel gaat door zetten ben dat gerommel wel beetje beu.
Haha.. dat wist ik vandaar die test om jou niet langer in spanning te laten En ook voor mezelf hoor.. de bevestiging dat het niet raak is, in de hoop dat het dan doorbreekt. Maar vandaag nog niks gezien wat ook maar op roze of rood lijkt. Ik probeer het los te laten, maar dat lukt niet erg. Ik blijf nadenken of het een innesteling zou kunnen zijn.
Ik had bij deze laatste zwangerschap ook ineens innestelingsbloed. Nooit eerder gehad. Maarja snap wel wat je zegt je wil niet ineens teveel hoop vestigen erop na zo lang niks... we wachten maar weer af wat jouw lichaam doet..
Ja en een innestelingsbloeding hoor je vaker, maar ik vind het zo vreemd dat het dan vanaf afgelopen woensdag elke ochtend wat roze is en de rest van de dag niks.. maar goed als er donderdag nog niks doorgebroken is dan misschien nog een testje wagen
Welkom! Ga je voor een 2e of 3e kindje? Topic gaat over 3e kindje, je schrijft 2e kindje. Niet dat het veel uitmaakt, het zwanger proberen te worden gaat bij een 2e in principe hetzelfde als bij een 3e Hoewel... van onze 2e was ik sneller zwanger dan nu voor een evt 3e
Oh sorry zeg wat stom! Lezen is ook een dingetje he. Ik ga gauw in een topic voor een tweede kindje. Excuus!!
Hier gisteravond om 23.22 trotse ouders geworden van onze zoon J.ouke Het was heftige maar vlotte bevalling 19.15 begonnen de eerste weeën om 21 vk thuis 4 cm maar erg sterke weeën gelijk naar zieken huis 22 uur aan infuus om 23.10 weer controle en volledige ontsluiting. Omdat ik streptokokken b heb moesten we 12 uur ter observatie blijven. 13.30 weer thuis Kleine veel vruchtwater binnen gekregen was eerst goed misselijk en wou nog niet aan de borst drinken sinds 15 uur gaat dit nu goed.