Hier nog niks veranderd. Afgelopen weekend nog een testje gedaan. Maar ook die was negatief, wat ik al vermoedde. Nu dus maar afwachten en hopen dat er snel wat doorbreekt. Na die paar dagen roze verlies niks meer gezien. Heel vreemd. Zit inmiddels op cyclusdag 40..
Lief dat je het vraagt! ♡ het gaat hier gelukkig allemaal goed. De kleine meid hoort er echt helemaal bij. Nu periode van krampjes en toestand en ze heeft ook wel erg last van de hitte dus tis niet meer die makkelijke baby net na de geboorte maar das ok. We genieten zo intens van haar aanwezigheid! Voor jou is het moment ook bijna daar lees ik in je banner. Spannend allemaal hoor... ik hoop dat jullie na zo'n lang wachten een korte periode gegund is in het medisch circuit. ♡
Wat goed om te horen! Jij hebt ook het nodige voor je kiezen gehad. Gelukkig wel een happy end. Wat lijkt me dat fijn om het boek zwanger worden te kunnen sluiten. ik ga maandag naar het ziekenhuis voor de 1e echo op cd 9. Ons IUI traject wil nog niet zo vlotten. 1e ronde ging het mis qua sperma. In juli waren we op vakantie en afgelopen maand had ik al op CD 11 mijn eisprong. Die is dus gemist. Cyclus was ook maar 24 dagen. Daarom maandag dus starten en er zit gelukkig geen weekend meer tussen. Ik hoop volgende week dus ergens eindelijk geïnsemineerd te worden. ik heb er steeds meer vrede mee dat het nog niet gelukt is. Achteraf was ik er mentaal door alles gewoon niet aan toe. De wens is er echter nog steeds voor de volle 100%. Dus ik ben blij dat er nu een poging aan zit te komen.
Ik herken t wat je schrijft, hier ook voornamelijk last van de hitte en afentoe nog kramp hier. Oook hier dus niet meer de makkelijke baby net na geboorte, maar anderzijds is ie wel makkelijk nog met slapen alleen, hij is alleen wat meer huilerig, dus vermoed dat meneer eigen regeldagen heeft ingepland vanwege t warme weer Hij wil namelijk vaker drinken bij me en das helemaal prima @Patty86 ik hoop ook dat het gauw raak is nadat je gestart bent met iui! Ook ik gun je het met heel mn hart!
Gek toch, ik heb er gek genoeg mentaal ook vrede mee en zie alleen maar mooie dingen van het leeftijdsverschil wat er nu is. Het extra genieten nu de oudste 2 op school zitten. Verlengd verlof vanwege die 70% regeling... wijzelf 100x relaxter en zoveel meer naar elkaar gegroeid weer juist door die toestanden vooraf. Het heeft ons gezin op een mooie manier gevormd. Fijn dat je nu op cd9 kan komen zodat jullie het niet weer missen. Lijkt me indd echt frustrerend om dat nadien te moeten constateren. Ik duim echt voor je komende week!!!
Vandaag echt weer zoveel minder aam de borst hier, ik weer stuwing, baby slaapt veel en tevreden haha. Het weer... hopeloos dus
Hier afgelopen vrijdag ongesteld geworden. Donderdag eerst al flink buikpijn en een klein beetje roze en rood gezien en vrijdag zette het echt door... Wel een drama menstruatie met vrijdag en zaterdag dikke derrie en vandaag juist heel dun, het loopt er zomaar uit. Maar goed hopelijk eenmalig een uitzondering in de cyclussen. We kunnen in elk geval weer door. Maar ff geen idee waarom ik nu 2 weken later was normaal.. Als ik jullie baby berichtjes lees, hoop ik toch echt dat het bij ons nog een keer mag lukken. Al is het op mijn 42e of 43e pas, ik kan en wil de hoop nog steeds niet opgeven, al vermoed ik dat de kans wel heel klein zal zijn.
He jammer maar was er al bang voor. Denk als wr goed nieuws is dan hadden we je al gehoord. Gek zo'n ongi tussendoor zeg. Klinkt wel vreemd. Hopelijk houdt het gekke bloeden niet te lang aan nu
Hier inmiddels weer ongesteld geworden na een cyclus van 23 dagen. Nu dus weer een vrij korte cyclus... nu maar hopen dat het weer wat normaler gaat worden. Het is wel weer ontzettend dun en helder rood bloed, dus dat is toch vreemd dat dat nu zo anders is dan voorheen. Vorige keer ook zoiets en nu dus weer. Maar ach het zal allemaal wel
hier weer een vmk achter de rug. 3e miskraam inmiddels. bloedonderzoek niks opgeleverd. Gyn zegt gewoon verder met iui. De mk's verlopen steeds hetzelfde. laat positieve test en dan een aantal dagen oploop bloedverlies en op de echo niks te zien en dan daalt mijn hcg weer. Zo frustrerend. Hoe was dat bij jou @Zuri jij hebt ook miskramen gehad en nu toch een goede zwangerschap gehad..
He nee joh alweer.... wat klote zeg!! Sterkte meid, blijft k*'t, elke keer weer... Ja hier ook 4 miskramen maar bij mij waren ze juist alle 4 anders. Als je steeds hetzelfde meemaakt is dat toch wel rot. Je gaat zo twijfelen dan he... Al had ik dat ook wel. In nl ben je helaas snel uitbehandeld als je al kinderen hebt... mocht je verder willen onderzoeken moet je naar het buitenland :/
ja in NL zijn ze veel minder grondig. de gyn zegt eigenlijk gewoon doorgaan tot er 1 blijft plakken. We gaan wel nog een chromosomen onderzoek doen en dan krijgen we een verwijzing voor de poli herhaalde miskramen van het LUMC. In de tussentijd verder met IUI. Nu eerst weer ongesteld worden.
O joh die doorverwijzing kreeg ik niet eens. Hier zeiden ze gelijk ga maar naar Gent. Gelukkig was de keer erna wel een blijvertje... ik hoop het beste voor jullie ♡