Gaan voor een 3e kindje 2021

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Zuri, 26 dec 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Jaa zeker! Dank je wel :)
     
  2. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik zou vanmorgen de huisarts bellen, helaas werd ik te laat wakker om smorgens te kunnen bellen, kon tot half 10, en toen was ik nog bezig de kleine aan te kleden.
    Straks om 14 uur kan ik weer bellen, hopen dat er niet zoveel wachtende voor me zijn dan:roflmao:
    Vannacht ook maar 4 uurtjes geslapen, was zo ongelooflijk aan t piekeren....
     
  3. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @Kimmetjuh90 welkom!! Waarom aan het piekeren, over de 3e? Vind je het spannend de beslissing?
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  4. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ja vind t heel spannend, vooral omdat mn jongste nog niet goed slaapt, niet zelfstandig in slaap valt, en bij ons op de kamer nog ligt.. of nahja alweer:roflmao:
    En omdat ik waarschijnlijk aan mn handen geopereerd moet worden..
     
  5. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Gaan jullie ovulatietesten gebruiken? Of gebruiken jullie die al? En welke?
    Ik wil over 2 cyclussen namelijk vast beginnen, hopelijk werken ze nou mee..

    Heb net gebelt, maar helaas is mn huisarts ziek, en doen ze alleen spoedgevallen, dus t word nog even wachten met de verwijzing.
     
  6. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik gebruik de digitale testen cb. Zijn prijzig, maar als je een goed beeld van je cyclus hebt, kun je er een stuk of 5 per cyclus gebruiken en dan is het qua kosten wel te doen. Met de cb (de roze versie, niet de paarse) test je tot je een smiley hebt. Dan zit je in je vruchtbare dagen. Kunnen jullie alleen via cryos zwanger worden en moet je dan een beeld hebben van je cyclus?
    Mijn oudste (8) heeft nooit goed doorgeslapen, en ligt nog regelmatig tussen ons in, maar we hebben ons eraan overgegeven :roflmao: :o:
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  7. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    De roze cb werkte niet voor mij, die gaf te laat mn piek of helemaal niet, dus die valt zowiezo af voor mij :)

    Ja wij kunnen alleen door middel van onze cryo's zwanger raken, en dan moet ik ovulatietesten gebruiken en bellen als ie positief is, dan krijg ik ovitrelle om de eisprong op te wekken en dan paar dagen erna de terugplaatsing.
    Maar t moet goed getimed worden, dus ik denk dat ik ze wel direct om echos ga vragen, omdat ik mn cryo's te kostbaar vind om eerst een aantwl keer met alleen ovulatietesten terug te laten plaatsen.

    Oh jeetje ik hoop niet dat mn jongste tot dr 8ste nog bij ons wil slapen :roflmao:
    Denk dat ik dan gebroken ben:roflmao::roflmao:
     
  8. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Je gaat uiteindelijk beter slapen :) Ik merk soms niet eens dat ie tussenin kruipt. :roflmao:

    Ik heb in het verleden de ovutesten van kv gebruikt. Die zijn ook niet heel goedkoop, maar vond ik wel prettig. Ik heb met de testen van zwanger en kids en be-sure en dat soort merken dat mijn streepjes pas ver na aflooptijd donker kleuren, waardoor ik dus een paar keer mijn eisprong heb gemist. Daarom ben ik overgestapt op digitaal.

    In een ver verleden gebruikte ik sensitest. Die waren ook wel goed. Gebruik ze nu alleen niet meer omdat je ze per heel veel moet bestellen (te gierig voor bezorgkosten :rolleyes:) en ik gewoon geen streepjes wil turen.
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  9. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Welkom @Kimmetjuh90!!

    Ik gebruik de ovulatietesten van de action, heb nog 1 doosje liggen met 5 testen dus hoop dat dat gaat lukken (niet te vroeg mee beginnen dit keer). Ze knallen bij mij altijd erg goed. Duurt het langer dan zal ik toch van andere testen moeten gaan kijken.
     
  10. xMeliisz

    xMeliisz Fanatiek lid

    3 feb 2015
    2.607
    1.538
    113
    Vrouw
    Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst

    NOD:
    * Zuri - 32 jaar - ronde 2 na vmk (ronde 5 sinds wens) - 11 januari
    * Mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 5 - 19 januari
    * xMeliisz - 30 jaar - ronde 2 - 27 januari


    LATER DIT JAAR STARTEN:

    ZWANGEREN:

    AFSPRAKEN:
     
  11. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Sensitest heb ik idd ook wwl eens gebruikt in t begin van het traject avontuur, die kleurde bij mij dus ook totaal niet terwijl t wel moest..
    2besure het zelfde verhaal, ik neig nu dus ook naar action, zou t nog eens kunne proberen met sensitest kf 2besure.
    Of idd kruidvattesten.
    Aha ja ik zat ook te denken aan action testen, maar twijfel nog:roflmao:
     
  12. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    O nou kan ik je de hand schudden... maar zoals al gezegd heb het maar geaccepteerd voor wat het is. Hij kruipt iedere nacht bij ons erin, het zij zo :roflmao:
     
    Kimmetjuh90 vindt dit leuk.
  13. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Ik ben deze periode gestart met tempen. Heb altijd heel duidelijk ovulatiepijn en wilde wel eens weten of dat klopt met temp en andere symptomen. Ik kan nu zeggen dat het klopt :) wel prettig!
     
  14. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Haha nou dan is t goed toch :D
    Ik had dus voor mn pil ook overduidelijke ovulatiepijn, en int verleden ook getempt, maar dat gaat nu niet meer omdat ik er meermaals uitmoet snachts..
    Bij mij klopte de pijn ook idd, als de pinn weg was, was mn ei gesprongen.. dit weet ik omdat ik t 1x had in de wachtkamer voor iui, die werd dus gecanceld omdat ze dus niet insemineren nafat t ei gesprongen was.
    Had prima gekunt, maar goed :)
    Nu met de terugplaatsing gaat t om perfecte timing dus moet juist mn ei springen zodat ze 3 dagen erna kunnen terugplaatsen:)
     
  15. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Het tempen gaat toch beter dan ik dacht. Het is wel een gekke grafiek en maakt me een beetje onzeker soms, maar ik moet leren dat ik naar het totaalplaatje ga kijken en dan haal je er toch wel uit dat mn eipijn en temp stijging nagenoeg gelijk lijken. Al heb ik altijd 2x eipijn. Eerst menstruatie achtige kramp (dag erna temp stijging) en dan paar dagen later gemene steken. Maar nu lijkt het dus alsof de eerste dus de eisprong is.
     
  16. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    De pijn is de laatste groeispurt van je ei, dus dat zou goed kunen hoor.
    Ik voelde t ook voor ik aan de pil ging :)
    Nu dacht ik t ook hevoelt te hebben, maar t is afwachten of t klopt.
    Ik dacht gisteravond ongesteld te worden, maar bleef bij roze verlies tijdens vegen.. nu weer helemal niks...
     
  17. Zuri

    Zuri Fanatiek lid

    26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Maar zou het kunnen dat je stiekem zwanger bent of is dat uitgesloten bij jullie? Anders is het wel verdacht indd...

    En ja ik heb me dat ook laten vertellen over eipijn, maar hoorde dat de pijn ook achteraf kan, dus was toch benieuwd geworden hoe dat zit bij mij.
     
  18. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Ik kan absoluut niet zwanger zijn, helaas :(
    Oh dat wist ik niet dat je achteraf eipijn kan hebben :)
     
  19. mamavantwee37

    mamavantwee37 Fanatiek lid

    10 aug 2020
    2.733
    2.045
    113
    Ik heb pas sinds 2 cyclussen dat ik echt eipijn heb. Misschien had ik het daarvoor ook al, maar viel het gewoon niet zo op. Vorige cyclus heb ik echt veel pijn gehad, ook aan 1 kant en dat was net voor en tijdens positieve ovutest. Heb toen nog gedacht dat het een goed teken zou kunnen zijn en dat was het ook. Deze ronde ook weer veel eipijn gehad, dus wie weet. Ik heb over nummer 2 heel lang gedaan en kan me de eipijn niet herinneren (die echt wel heel naar en heftig is), dus dacht ik ineens dat dit misschien wel een indicatie kon zijn dat ik misschien helemaal geen eisprong heb? Dus wel LH piek, maar geen springend eitje (en dus helemaal geen kans om zwanger te worden). Geen idee hoor of dit klopt en zo werkt, maar dat schoot ineens in mijn hoofd. Het lastige is dat ik me niet kan herinneren of ik bij de vorige zwangerschappen wel eipijn had...
     
  20. Kimmetjuh90

    Kimmetjuh90 VIP lid

    14 dec 2017
    16.976
    9.921
    113
    Vrouw
    Postbezorgster
    Heb wel eens gehoord hier op t forum dat soms je ei probeert te springen,en als dat dus niet lukt, omdat t dan nog niet rijp genoeg is bijv, dat t wellicht op een ander moment nog eens probeert te springen, en dat t dan wel lukt, of dan nog niet, dan heb je idd geen eisprong gehad..
    Dus t zou goed kunne ja :)
    Maar deed je een ovutest op t moment van de pijn dan of erna?
     

Deel Deze Pagina