Ik heb zo’n lijntje altijd op die van de action. Afgelopen 2 rondes was hij 2 dagen positief. 1 dag even donker en 1 dag nog donkerder als de controlestreep. Ze knallen bij mij heel goed. Nu heb ik sensitest en was amper een streepje op te zien en op die van de action gewoon zo’n normaal licht lijntje. Nu heb ik er nog maar 1 en die gebruik ik ter controle wanneer ik denk dat die van sensitest positief is
Mijn dochters schelen 2,5 jaar. December 2015 en juni 2018. Nu zal het leeftijdsverschil iets groter zijn Ze zeggen wel eens dat kinderen het aanvoelen... wie weet klopt dat dus ook.
Zou mooi zijn als je kids gelijk hebben. Dan heb je geen zwangerschapstest meer nodig maar gewoon je kinderen.. Wanneer is je NOD?
Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst NOD: * LindaS80 - 40 jaar - ronde 1 - +/- 8 februari * Maudje123 - 44 jaar - ronde 8 - 10 februari * Zuri - 32 jaar - ronde 3 na vmk (ronde 6 sinds wens) - 12 februari * Patty86 - 34 jaar - ronde 2 - 17 februari * Sammy2021 - 32 jaar - ronde 4 - 20 februari * xMeliisz - 30 jaar - ronde 3 - 21 februari * Ajuuparaplu - 33 jaar - ronde 13 - 21 februari * Angelmom1 - 36 jaar - ronde 6 - 20-28 februari * mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 6 - 26 februari (denk ik) * Stokstaartje - 34 jaar - ronde 1- 26 februari * Essie28 - 30 jaar - ronde 2 - 28 februari * MLB - 26 jaar - ronde 2 na vmk - 28 februari? LATER DIT JAAR STARTEN: * Kimmetjuh90 - 30 jaar - Starten in Augustus ZWANGER / UITGEREKEND * HHJ - 27 jaar - 28 september 2020 * Mamastier - 31 jaar - ? Oktober 2020 AFSPRAKEN: * HHJ - 3 maart - termijnecho
De oudste begon ook over de meisjes in mijn buik toen ik net zwanger was. Kort daarna stopte die erover en daarna ging het dus mis. Alsof die het wist.. heel bijzonder hoor
Ben nu wel heel benieuwd of mijn oudste dochter er ook over gaat beginnen op het moment dat ik zwanger ben. Ze heeft wel regelmatig gezegd dat ze een broertje wil en geen zusje
Nou zeg zoveel mensen die er ervaringen mee hebben dat ik bijna geen test meer hoef te doen als je dit gelooft Nod is volgend weekend pas, nu cd7 dus nog wel erg vroeg om te testen.
Kids gaan dagje naar oma, ik werken. Roept dochter als ze oma ziet: oma! Oma! Mama heeft een baby in haar buik!" Dit wordt even een gesprekje voeren vanavond over wat ze wel en niet kan roepen over mama.... Mn moeder zal wel denken nu...
Heeft iemand trouwens ervaring met temperaturen na een vroege miskraam? Bloeden is gestopt dus ik dacht ik begin weer met temperaturen maar hij is nog ‘hoog’. Dus ben benieuwd hoe lang het duurt voordat die zakt.
Hoe meer aandacht je er aan schenkt hoe meer het verdacht is voor oma. Gewoon niet op reageren of zeggen wat je zegt als het niet zo zou zijn. Je moeder weet dat kinderen altijd zomaar wat roepen, maar ze kan er meer van maken als jij zenuwachtig/krampachtig gaat doen. Ze leest de waarheid af van jou reactie
Heb niet echt veel ervaring, maar is ie nog net zo hoog als toen je zwanger was? Of al wel iets lager? Ik lees namelijk verschillende dingen. Normaal zou je temp weer lager zijn als je gaat bloeden. Maar lees ook verhalen dat hij wel iets lager was maar niet zo laag als de normale temp voor een eisprong. Heb je nog getest of al je hcg weg is?
Mijn man was gister heel lief voor me en heeft een lekker warm bad voor me klaar gemaakt. Toen ik er uit kwam had ik weer wat bloedverlies en later in bed kreeg ik weer flinke menstruatiekrampen en heeft het eindelijk doorgezet. Paniek om niks natuurlijk, wat je diep van binnen eigenlijk ook wel weet, maar de angst die dan de overhand neemt. Als je al een jaar wacht op je man en je er eindelijk voor gaat wil je natuurlijk snel beginnen en geen gedonder met je cyclus. Rationeel denken is er dan even niet meer bij
Fijn dat je nu duidelijkheid hebt en door kan. En ik snap het echt helemaal hoor, we hebben er allemaal last van
Snap het helemaal nu kan je in ieder geval écht beginnen! Mijn temp was vanmorgen net zo hoog al net na het ei, 36.8, laatste keer toen ik zwanger was 37.0. Ga verloskundige vandaag of morgen bellen voor een echo, dan weten we zeker dat het schoon is en kunnen we verder.. niet getest omdat we dus nog een echo mogen. Misschien is m’n temp morgen wel gewoon 36.4.
ooh wat fijn dat je een controle krijgt, kun je die test beter later liggen voor aan het eind van de cyclus, scheelt weer een paar euro! Ik hoop dat je schoon bent en snel door kunt! En idd het is een gevoel dat je nog niet begonnen bent en nu wel want CD1 of 2. Hangt even af van wanneer het bloeden weer stopt. Ben het altijd 5 dagen. En de 1 zegt CD1 is bij helderrood bloed, maar dat begint bij mij al 5/6 dagen voor de echte ongi dus daar kan ik niks mee. En de ander zegt als het na 17 uur is tel je de volgende dag pas als CD1. Niet dat het echt iets uitmaakt natuurlijk want het hangt allemaal af van wanneer je eitje springt
Maakt indd niet uit, zolang je je ei maar weet te vinden weet je wanneer je nod is. @MLB fijn dat alles weer gewoon lijkt. Hopelijk ben je indd mooie schoon. En daarna doen wat goed voelt. Gelijk door of wachten, volg je hart