ja dat is in het echt wel licht te zien maar eromheen erg vlekkerig vlekkerige is op deze foto minder het is wel een tuurstreep vind ik zelf
Ja doe vraag testje Als wel cd 10 dan nod en als wel cd 17 is ben ik 10 dpo dus zou je beide iets moetten kunnen zien Wel klachten die ik niet altijd hen knallende koppijn moe
dit is de tv test van zondag na 3 min dus ruim binnen de afleestijd cb is idd vlekkerig en een tuurstreep nu 5 dagen overtijd test laat positief
Ik zie op beide wel iets, maar vind het heel lastig te beoordelen. Ben je zeker van je eisprong? Anders overmorgen nog een keer testen. Dan zou het opgelopen moeten zijn en zou je zeker wat moeten kunnen zien.
heb altijd een erg nauwkeurige cyclus 2 testen kruitvat zijn wel opgelopen alleen cb is vaag/tuurstreep
Niet meer testen met die cb dan. Die is echt raar doorgelopen en niet fijn. Gewoon door testen met de kv testen. Scheelt ook een hoop geld
Poeh, wat balen dat je zoveel onduidelijkheid hebt in je cyclus. Hoop dat dit snel voor je oplost en dat je weet waar je aan toe bent!
Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst NOD: * Angelmom1 - 36 jaar - ronde 6 - 19-25 februari * Sammy2021 - 32 jaar - ronde 4 - 20 februari * xMeliisz - 30 jaar - ronde 3 - 21 februari * Ajuuparaplu - 33 jaar - ronde 13 - 21 februari * mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 6 - 21 februari * LindaS80 - 40 jaar - ronde 2 - 24 februari * Stokstaartje86 - 34 jaar - ronde 1- 28 februari * Essie28 - 30 jaar - ronde 2 - 28 februari * MLB - 26 jaar - ronde 2 na vmk - 28 februari? * Maudje123 - 44 jaar - ronde 9 - 6 maart LATER DIT JAAR STARTEN: * Kimmetjuh90 - 30 jaar - Starten in Augustus ZWANGER / UITGEREKEND * HHJ - 27 jaar - 28 september 2021 * Mamastier - 31 jaar - 7 oktober 2021 * Zuri - 32 jaar - 20 oktober 2021 * Patty86 - 34 jaar - 25 oktober 2021 AFSPRAKEN: * Mamastier - 22 februari - vroege echo en intake vk * Kimmetjuh90 - 1 maart - 1e intake fertiliteit. * HHJ - 3 maart - termijnecho
@Patty86, als je zo'n banner wilt van lilipie moet je aan het einde voor forum en dan deze link kiezen: PseudoHTML, UBBCode and BB Code. De link die je dan in het vakje ziet verschijnen kun je in je handtekening kopieren en dan doet je banner het wel
Nu is ie inderdaad beter zichtbaar, alleen wel buiten afleestijd. Ik zou echt verder testen met de kv testen.
Hier loopt alles mooi op schema gelukkig ondanks de vroege miskraam. Zonder datum is de test van uurtje geleden. Temp was ook al op eisprong dus kom maar op!