Nou kindjes laat mama even testen Ah wat ontzettend jammer Hier is t ook nket vanzelfsprekend. Wij moeten via cryo terugplaatsing, anders raak ik niet zwanger. Heel veel succes met je 2 kindjes♡
Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst NOD: * Zuri - 32 jaar - ronde 2 na vmk (ronde 5 sinds wens) - 11 januari *Maudje123 - 44 jaar - ronde 7 - 14 januari * Mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 5 - 19 januari * xMeliisz - 30 jaar - ronde 2 - 27 januari * Angelmom1 - 36 jaar - ronde 5 - 27 januari LATER DIT JAAR STARTEN: Kimmetjuh90 - 30 jaar - Starten in Augustus ZWANGEREN: AFSPRAKEN:
Maar heb geen zwangerschapstesten meer in huis hopenlijk winkels snel weer open al zie ik dat zo nog niet gebeuren
Gaan voor een 3e kindje 2021-lijst NOD: * Zuri - 32 jaar - ronde 2 na vmk (ronde 5 sinds wens) - 11 januari *Maudje123 - 44 jaar - ronde 7 - 14 januari * Mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 5 - 19 januari * Angelmom1 - 36 jaar - ronde 5 - 25 januari * xMeliisz - 30 jaar - ronde 2 - 27 januari LATER DIT JAAR STARTEN: Kimmetjuh90 - 30 jaar - Starten in Augustus ZWANGEREN: AFSPRAKEN:
Aha, ja ik ga voorlopig nog niet beginnen. Moet nog ongesteld worden eerst Nee t word verlengd waarschijnijk. Maar anders kun je kruidvat 2voor5 halen
Vandaag is mn oudste jarig, helaas door corona kunnen we t niet vieren 10 jaar is een nieuwe mijlpaal, ze behoort nu tot de tieners Gelukkig begrijpt ze t ook, en gaan we er wat leuks van maken met zn 4e
Gefeliciteerd mijn oudste is zaterdag jarig maar wordt dan 5 zou eerste verjaardagsfeestje hebben wel lastig
@Angelmom1 dat is een mooie knaller, mijne was vorige maand ook zo. Vandaag ook beginnen met ovulatietesten, hoop dat ik het nog red met de action testen @Zuri hoe is het met jou?
Mijn oudste is in december 5 jaar geworden en was jarig op de laatste schooldag dus heeft gelukkig nog net aan kunnen trakteren op school, kinderfeestje hebben wij nu maar een jaartje uitgesteld en hopen dat ze met haar 6e verjaardag een leuk kinderfeestje kan geven
Ah wat verdrietig... sterkte met het verwerken van dit verdriet en het een plekje geven dat deze wens niet in vervulling zal gaan..
Gefeliciteerd @Kimmetjuh90 ! Mijn oudste is ook bijna jarig, wordt 4, woensdag kennismaking op school. Heb de werkjes al gehad. Wel echt heel gek dit hoor, zo niet verwacht dat we op deze manier met de basisschool gingen starten!!!
Hier nu op 15dpo, ik heb echt de typische spierpijn gevoel in mn buik maar nog geen bloed. Wist niet dat ik zo'n lange lh had!!! Vraag me echt af of dit nog een restje is van corona, de vorige keer was mijn lh ook al 19d....?? Voorheen had ik juist heel mooi cyclus van 14 om 14 en dan ongi.
Hopelijk heb je snel duidelijkheid!! Duimen dat het toch raak is, wanneer wil je gaan testen als de menstruatie uit blijft? Hier vandaag op CD 12 al zo’n donkere test, nog nooit eerder gehad zo vroeg. Vorige ronde op CD 13 een knaltest en CD 14 net zo als deze, daarvoor waren ze licht. Voorheen altijd CD 15. Nu doortesten en in de tussentijd gezellig maken