Hallo Meiden, Ik dacht laat ik is een topic openen. Op vrijdag 13 april had ik een positieve ovulatietest en heb een cyclus van 31 dagen. Mijn laatste menstruatie was op 30-03-2012. Dat betekend dat ik eind april ( tussen 26-30 april ongeveer) een zwangerschapstest mag doen. mijn NOD valt deze maand op 29-04-2012. Wie van jullie kan er nog meer rond die tijd testen??? misschien kunnen we de wachttijd hier een beetje dooien.
Whoeiiiiiiiiiiiiiii minniiii!!! Spannend he hahaha. Kan me gedachten gewoon even nergens anders op zetten, weet dat dat wel moet mjaa wat doe je eraan? hahaha Wanneer ga jij testen?
Ja ik weet het..... Ik heb het zelfde! Ik ga pas testen als ik overtijd ben.... Waarschijnlijk dan gelijk de dag na NOD hoor hahahaha op koninginnedag is het dam natuuurlijk Xxx
Ik ga ook pas testen op of na koninginnedag !! Ik ben 13 mei jarig, dus positief zou een mooi verjaardagskado zijn! We moeten de tijd maar dooien tot die tijd hahahaha en de dagen gaan zo langzaam voorbij
Spannendddd!! hebben jullie voor de rest al last van kwaaltjes of dingen die anders zijn dan normaal??? Ik vind het zo lastig onderscheiden allemaal, omdat ik door mijn maagverkleining ook al sneller last heb van gevoels in mijn buik enzo. Heb wel dat ik nu meer trek heb ik dingen en dat ik wat meer kan eten, maar kan toch niet zo zijn dat het hierdoor komt?? Denk dat het miss gewoon tussen mn oortjes zit haha
Oh en ik heb veel puisten ineens, ook op mijn rug! Mijn vriend zei gister ineens dat hij denkt dat het raak is deze maand
Ik heb mijn nod op 29 april heb genoeg symp nu maar hopen dat ik ook een positief test zal hebben. Spannend voor ons allemaal
Ik kan vanaf 24 april testen.....mijn man is de 25e jarig...dus het zou een mooi verjaardagskado zijn! Het is de 2e ronde
ik ook! al test ik pas als ik echt over tijd ben, want je blijft van die testen kopen... -_- veuls te duur!
Ja!!!! Ik ook!!!! 30e kan ik testen!!! 16e mijn ovulatie gehad!!! Vandaag echo ivm mmm en idd een rest follikel!!!
Jaa zeker spannend allemaal! Laten we gezellig op koninginnedag testen met ze alle, leuk kado voor de koningin hahaha. Wie weet krijgen we dan extra subsidi haha
Hahaha was het maar waar Ik ga a.s zondag op vakantie en kom volgende week zaterdag terug. Misschien kan ik het ook volhouden als ik niet ongesteld word