@Jorietje Nog niks.. bij jou? Ik heb gister ook niet meer de welbekende krampen gehad. Vanochtend wel erg misselijk. Ik wacht vandaag en morgen nog even af...
Spannend!! Ook nog niks, ik heb alleen wel wat lichte krampen in mijn buik, maar niet wat ik normaal voel voor ik ongi wordt. En ik voel wel wat druk van onder zeg maar en dat voel ik wel vaker voor de ongi. En ik heb een rare smaak in mijn mond vooral na thee drinken, achteraf gister ook al... Vandaag voor het eerst dat ik echt twijfel. Het kan wat mij betreft echt 2 kanten op, maar ik ben toch bang dat het de verkeerde kant op gaat, dat is een gevoel...
Kun je voor de 3e keer zwanger zijn en nergens last van hebben in het begin? Ik betwijfel het hoor, stom hè.. Doordat mijn menstruatie uitblijft ga ik wel echt twijfelen. Vorige zwangerschap had ik voor testen al last van brandend maagzuur. Maar goed dat is ook al ruim 6 jaar geleden. Nu alleen een beetje een vieze smaak in mijn mond die ik niet kan plaatsen. Ik ben nu op het punt dat ik het eigenlijk gewoon wil weten, maar dat ik zo bang ben voor een witte test en als die op 15 dpo wit is, geloof ik niet dat het deze keer nog goedkomt. Denk wel dat ik er deze keer ff goed de balen van heb als het niet gelukt is. Jullie merken het meiden, nuchtere Jorietje heeft het even niet meer.. ik weet niet meer wat ik moet denken.
Ah wat vervelend @Jorietje. Lastig is het die onzekerheid. Een test moet op 15 dpo echt wel duidelijkheid geven, maar ik snap die angst voor een witte test heel goed. Ook precies de reden dat ik nu niet meer durf te testen. Ik ben zo bang nu helemaal geen streep meer te testen en in t weekend weet ik dat ik echt wel duidelijkheid moet hebben. Ik zou nu misschien wel 13 dpo zijn (als mijn ei toch pas na 48 uur sprong), dus dan blijft het wat als ik morgen toch een streep test... Ik ben, als alles toch goed blijft gaan voor de 6de keer zwanger (of zwanger geweest als het nu niet goed zit) en elke keer is anders. Bij mijn mk had ik heel vroeg symptomen, bij mijn 2 kids pas later. Bij beide vanaf 6 weken pas. Nu is het een beetje van allebei. Ik ben wat weeïg, maar niet echt misselijk, hoofdpijn (die komt en gaat), opgeblazen gevoel en steekjes, maar alles is minimaal. Je bent ook 6 jaar verder, dus alles kan anders zijn. Je kunt er gewoon niets van zeggen. Het enige echte symptoom waar je op kunt vertrouwen is een positieve (of negatieve) test. Sterkte met die onzekerheid. Dit is gewoon niet fijn
Ik snap dat als je al zo lang bezig bent, je niet wilt testen. Als je zwanger bent dan is de test over een week ook nog positief. Maar spannend is het zeker wel, je kan gewoon niet geloven dat je een groter kans hebt dat je zwanger bent! Ik hoop het zo voor je, het is jullie zo gegund!!
Klopt zo bang voor een teleurstelling! Aan de ene kant liever onzekerheid want die witte test wil ik gewoon niet. Aan de andere kant wil ik duidelijkheid en die krijg ik alleen door te testen. Ik denk er nog even over na
@Jorietje je hebt al die keren niet getest en je eers ongesteld. Vandaag is de uitzondering en lijkt me niet gek dat je dus vandaag een test koopt zodat je die morgen ochtend kunt doen toch? Je wil niet voor je nod testen met kans op witte test en uur later ongi. Maar dit keer is het anders en is je nod al geweest. Ik mag 2 testen doen, ggd belde net omdat ik contact heb gehad met een coronapatient blijkbaar. Fijn... heb ook geen idee hoe zoiets gaat, corona en pril zwanger zijn? Ik heb wel kriebel in m'n keel al hele dag. Ben benieuwd. Nu quarantaine.
Kom elke keer gluren of er al iemand gezwicht is voor de test die ligt te roepen in de kast . Ik gun het jullie zo!! En balen van de coronatesten. Hopelijk daar dan weer negatieve uitslagen!
O voor jullie ook spannend dan zeg! @Yesera haha ik twijfel of ik morgenochtend al test moet zuinig zijn nu he, kan moeilijk een buurvrouw vragen of ze even een testje wil kopen omdat die van mij op zijn
Fijn!!! Ik net gegeten en ben vreselijk misselijk. Ga morgenochtend testen (zwangerschap) dan weet ik zeker of het van corona komt of niet. Begin in korte tijd ook erg verkouden te worden nu.
Ik heb nu overigens weer de bekende buikpijn dus ga zo ff in een warm bad, even ontspannen. Denk dat donderdag een betere testdag voor mij is, dan hoef ik niet te werken. Dus bij een witte test kan ik dan lekker ff in mijn uppie zitten balen..