Precies dat! Morgen 17 dpo, neem aan dat negatief dan echt niet zwanger is... nou ja en positief lijkt me duidelijk
Wat ontzettend vervelend voor jullie Hoop nog zo dat het toch nog anders uitpakt. Maar jullie kennen jullie lichaam zelf het beste.
Hier nog geen bloed... Ik durf nog nergens vanuit te gaan en heb nog steeds niet opnieuw getest. Ik wacht echt zondag af. Dan ben ik minstens 17 dagen na mijn eisprong en dan moet het toch wel duidelijk zijn
Dat kan heel goed!! Ik heb sinds een jaar ook andere cyclussen, misschien ook leeftijd? Na je dertigste neemt je fertiliteit enorm af zei de gyn, na je 35 is het al bijna gehalveerd. Na je 40e denk ik helemaal.
Zo zie je maar, we hebben van het weekend netjes volgens de regels verspreid over de dagen sinterklaas gevierd met de familie. Eén voor Eén komen nu de appjes binnen "ik ben positief getest op corona". Terwijl je je toch aan alles gehouden hebt. Pff. Hier vooral koorts en duf gevoel. Verwacht niet anders dan dat deze test wel positief gaat uitslaan. Bah bah. Wel vervelend hele familie corona. Maak je je toch zorgen. Overigens nog niet ongi en ik lees echt overal dat corona niet op je cyclus kan slaan en ook geen miskramen etc veroorzaken. Blijft verdacht..
Oh wat balen zeg. Ja, het gaat gewoon heel hard en ook al doe je het netjes; er hoeft er maar eentje besmet te zijn. Beterschap! Ik twijfel nog wel of het geen invloed kan hebben op je cyclus hoor. Als je een fikse "gewone" griep te pakken hebt, heeft dit soms ook wel invloed.
Hier is de school van de Kids gesloten ivm corona. Tot na de kerstvakantie. Er zijn 5 docenten positief getest. Ook aantal directe collega's van mij. Hier gelukkig nog geen klachten.
Ja het gaat dan echt als een lopend vuurtje he? Dan ineens zie je hoe gemakkelijk en snel het virus zich verspreid... hier heeft inmiddels op 1 iemand na, iedereen een positieve coronatest. Wij ook positief. @Jorietje maar was eigenlijk benieuwd of je al meer weet
Ja ik weet iets meer... een negatieve test en dat vermoeden had ik al Dus ja er zit niks anders op dan afwachten. Voel sinds gisteravond wel weer ongikrampen en nu ook nog dus hoop maar dat het snel doorbreekt.. Alleen jammer voor de volgende rondes, want dat betekent elke ronde weer langer wachten
@Zuri ach, wat k*t dat jullie allemaal positief zijn. Mijn man heeft het ook op zijn werk gekregen, terwijl ze zich daar echt wel aan de regels hebben gehouden. Ik ben er wel van overtuigd dat als ze met 3 ipv 6 personen op kantoor hadden gezeten, de kans op besmetting aanzienlijk minder zou zijn geweest.
Nou zeg dat!! Vind het wel weer een dingetje hoor, de Kids zo lang weer thuis en waarschijnlijk een week langer kerstvakantie ook. Gelukkig is nu niet alles gesloten en kunnen we nog naar de bioscoop oid.
Nou dat is zo maar je moet ze maar zien te vermaken weer die hele tijd, poe.. @Jorietje prut zeg... zitten we weer in hetzelfde schuitje. Hier ook nog niks en wel witte test. De koorts zakt nu en ik hoop dat daarmee de ongi doorbreekt. En ja toch hoop ik stiekem wel dat ik alsnog zwanger ben, maar erg realistisch is dat natuurlijk niet haha
We hebben hier weer thuisschool. Gisteren werd er een pakketje met lesstof tm volgende week woensdag door de juf voor de deur gezet. Ik kan gewoon vanuit huis werken gelukkig.
@Jorietje en @Zuri Wat balen weer! Juist nu het zo lang duurt, krijg je toch weer hoop en dan die witte test, blehhh! @Noralie87 Oef, zolang de school dicht? En dan nog de kerstvakantie, dat lijkt me wel pittig. Ik moet zeggen dat ik hoop dat het hier allemaal goed blijft gaan. Toen N. net geboren was kreeg de gastouder corona en zaten we 2 weken thuis, terwijl mijn man weer moest werken, het waren niet de leukste weken van mijn leven. Gelukkig kunnen jullie nog wel wat leuke dingen doen. Hoef je zelf niet te werken?
Oh wat balen zeg die witte testen Hopen dat dan de menstruatie snel doorbreekt en je niet hoeft te blijven hangen in een soort van niks. Hier nog geen dichte school. Juf is even in quarantaine geweest, maar dat konden ze opvangen. Ik heb wel alvast wat dagen achter de hand voor als de scholen toch langer dicht zijn. Hier nog geen bloed... Ik moet echt op mijn handen zitten om niet te testen. Had als tussenoplossing gedacht een ovutest te doen, maar ja, als die niet positief is of wel, dan weet ik toch ook eigenlijk niks
Nee moet zelf gewoon werken. Oma kan sommige dagen en vriendin kan ook inspringen, die is thuismama dus dat is echt fijn dat zij de Kids wilt opvangen. Vind 5 weken thuis ook wel heel lang maarja niks aan te doen. Gewoon lekker veel knutselen en koekjes bakken, dan komen we hopelijk deze weken door.
NOD-lijst: ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 23 - NOD 6 dec ♡ Zuri - 32 jaar - ronde 1 (ronde 4 sinds start, 2e ronde vmk) - NOD 8 dec ♡ Angelmom1 - 36 jaar - 4e ronde - NOD eind dec ♡ Noralie87 - 33 jaar - ronde 6 (1 na MA) - NOD 23 dec ♡ Mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 5 - NOD ? Zwanger: ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 16 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 25 jan ♡ Wensje2014 - 33 jaar - uitgerekend 16 feb ♡ Nahlatje - 26 jaar - uitgerekend 15 maart ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - uitgerekend 30 mei ♡ Vintage35 - 34 jaar - uitgerekend 1 juni ♡ Jongmam - 27 jaar - uitgerekend 4 juli? ♡ Flowertje36 - 30 jaar - uitgerekend ??? ♡ Liefdesbaby3 - 30 jaar - uitgerekend eind juli Bevallen: ♡ Esther519 - 33 jaar - 23 juli 2020 (38+4) ♡ Roosie91 - 28 jaar - 12 augustus 2020 (39) ♡ Yesera - 38 jaar - 12 oktober (40+6) ♡ Lamia - 27 jaar - 16 oktober (39) ♡ Jiseb - 34 jaar - 24 oktober (38) ♡ Edge - 36 jaar - 1 november (38+1) ♡ mum2be2 - 37 jaar - 11 november (39+2) ♡ Burb1988 - 32 jaar - 12 november (40+1) Afspraken: ♡ Wensje2014 - 9 december - controle vk ♡ Dubbeltje82 - 9 december - intake POP-poli ♡ Noralie87 - 10 december - uitslag bloedonderzoek bespreken ♡ Flowertje36 - 15 december - termijnecho ♡ Kikker85 - 18 december - gesprek gyn + groei-echo zh ♡ Dubbeltje82 - 19 december - pretecho geslacht ♡ Kikker85 - 24 december - controle vk ***********
He bah, testen positief waar je ze negatief wilt zien en negatief waar je ze positief wilt zien . Wat balen!! @Zuri: beterschap! Hopelijk snel er vanaf en succes met de quarantaine. @Dubbeltje82: beterschap voor je man en hopelijk niet straks toch zelf ook nog besmet! @Jorietje: wat balen van je test! En wel vreemd dat je lf nu zoveel langer wordt. Misschien toch geen eisprong geweest of veel later. @Noralie87: wat balen dat jullie school 5 weken dicht is! Succes met het bezighouden! Heeft je oudste nog geen thuiswerkjes? @mamavantwee37: he bah toch misgegaan in een heel vroeg stadium. Wat naar. Sterkte. @Jiseb: hoe gaat het met jou en de kleine man?