Mmm... blijft gek. Hier ook geen rood. Hopelijk komen die testen vandaag binnen kan ik morgenochtend weer testen.
Hier net wel iets geks. Ik zat voorover gebukt in de stoel om mijn veters vast te maken.. nou dat ging dus niet voelde alsof er iets in de weg zit en werd misselijk.. dan ga je toch weer hopen zeg maar.. Zal wel weer niks betekenen hoor, maar het viel me gelijk op
Thanks dames. Voel me wel rot nu hoor... had zon goed gevoel erover, 5 dagen overtijd en dan dit... tis nog niet doorgezet enkel oud bloed maar zal morgen wel losbreken. Ik had gehoopt dat we deze stomme coronaweek nog leuk konden afsluiten maar helaas. En dan beiden nu verminderd vruchtbaar doordat we corona hebben gehad. Nou ben er even allemaal maar somber van... @Jorietje ik hoop het nog steeds voor jou hoor! Dan is er tenminste nog 1 iemand waarvoor we blij kunnen zijn hier
NOD-lijst: ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 23 - NOD 6 dec ♡ Angelmom1 - 36 jaar - 4e ronde - NOD eind dec ♡ Noralie87 - 33 jaar - ronde 6 (1 na MA) - NOD 22 dec ♡ Zuri - 32 jaar - ronde 2 (ronde 5 sinds start, 2e ronde vmk) - NOD 10 jan ♡ Mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 5 - NOD ? Zwanger: ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 16 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 25 jan ♡ Wensje2014 - 33 jaar - uitgerekend 16 feb ♡ Nahlatje - 26 jaar - uitgerekend 15 maart ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - uitgerekend 30 mei ♡ Vintage35 - 34 jaar - uitgerekend 1 juni ♡ Jongmam - 27 jaar - uitgerekend 4 juli? ♡ Flowertje36 - 30 jaar - uitgerekend ??? ♡ Liefdesbaby3 - 30 jaar - uitgerekend eind juli Bevallen: ♡ Esther519 - 33 jaar - 23 juli 2020 (38+4) ♡ Roosie91 - 28 jaar - 12 augustus 2020 (39) ♡ Yesera - 38 jaar - 12 oktober (40+6) ♡ Lamia - 27 jaar - 16 oktober (39) ♡ Jiseb - 34 jaar - 24 oktober (38) ♡ Edge - 36 jaar - 1 november (38+1) ♡ mum2be2 - 37 jaar - 11 november (39+2) ♡ Burb1988 - 32 jaar - 12 november (40+1) Afspraken: ♡ Wensje2014 - 9 december - controle vk ♡ Dubbeltje82 - 9 december - intake POP-poli ♡ Noralie87 - 10 december - uitslag bloedonderzoek bespreken ♡ Flowertje36 - 15 december - termijnecho ♡ Kikker85 - 18 december - gesprek gyn + groei-echo zh ♡ Dubbeltje82 - 19 december - pretecho geslacht ♡ Kikker85 - 24 december - controle vk ***********
Haha ja maar balen is het wel.. Hier was ik aan het begin van de avond even een uurtje flink misselijk. Nog net niet overgegeven, maar scheelde niet veel. Dus óf de spareribs met friet vielen verkeerd óf.... nou ja dat zal wel niet Morgen ff aankijken denk ik. Maandag nog maar een testje wagen misschien ofzo of toch niet..
@Jorietje ik hoop het echt zo voor je!!! Zou echt geweldig zijn. Als je nou nog ongesteld wordt huil ik ff met je mee hoor
Vanmorgen getest maar weer negatief. Nu vind ik het niet heel erg dat ik niet zwanger ben, maar ik baal wel dat ik nog steeds niet ongesteld ben. Ik denk dat ik deze ronde geen eisprong heb gehad ofzo.. anders zou ik het niet weten. Komt stiekem nog wel mooi uit dat ik niet zwanger ben, want we gaan onze woonkamer veranderen en het verf- en behangwerk ga ik zelf doen. Na de kerst gaan we beginnen. We hebben die plannen al langer maar zaterdag knopen doorgehakt en van alles uitgezocht en besteld. Dus ja niet zwanger zijn is nu even niet heel erg.
Balen van de negatieve zwangerschapstesten en de positieve coronatesten dames! Zou net andersom moeten zijn... Hopelijk gebeurd dat snel. Allemaal beterschap en hopelijk snel duidelijkheid voor jou ook @Jorietje Hier aan het aftellen. Deze week nog 2 dagen werken en dan eindelijk verlof! Nu nog bedenken hoe ik de kerstvakantie ga aanpakken met 2 jongens thuis en een man aan het werk...
@Jorietje wat jammer zeg. Maar klinkt indd aannemelijk wat je denkt en wellicht was de afscheiding die je laatst had dan wel je ei ofzo? Hopelijk breekt het snel door dan weet je weer waar je aan toe bent. Ik ben aan het tempen vanwege corona maar dacht laat ik gewoon eens doorgaan deze maand om te kijken waar mn ei nou precies springt. Ik had deze maand het idee dat we te laat waren maar merk dat door uitblijven van de ongi je weer alles in twijfel trekt over je eigen gevoelens enzo. Dacht als ik temp kan ik wellicht zien of mijn idee klopt met wat ik zie...