Hoi, ik stel mezelf even voor. 35 jaar, mama van 2 boys. Sinds dit jaar plots de kriebel voor een 3de. Man was niet helemaal mee. We beslisten dat ik toch met de pil stopte en we klusten ver van de eisprong (vooral ervoor om de kans op een meisje te vergroten)ja, I know. Hij zei me niet dat ik terug aan de pil moest maar wel dat het nu of nooit was. Nu moet mijn eisprong deze maand vroeger geweest zijn, had wat bloedverlies na sex. En guess what... positieve test... gisteren al... terwijl ik dacht dat mijn nod op 25 december zou zijn... ik ben blij, en zenuwachtig en bang en in de war. Man is onmiddellijk beginnen werken aan het huis...
Nou meiden, er lijkt hier iets te gebeuren. Zojuist op de wc wat rood bij afvegen. Geen idee of het ook door gaat zetten, maar ik hoop echt van wel..
Hier een verrassing, vandaag mijn NOD (10dpo) en niet eens een tuurstreep. Zo donker nog niet gehad, zelfs niet op 13DPO,hoop zo dat het een goed teken is!!
Mijn test ziet er al wel veel beter uit dan de vorige keren. Toen nog zo licht zelfs met 14DPO. En ook geen bloed deze keer alleen wat rozig. Dus ik houd hoop!!
@Noralie87: wat goed!! Gefeliciteerd en nu gaan we allemaal heel hard duimen dat het deze keer goed gaat! De test is in ieder geval prachtig! @grietje 77: welkom en gefeliciteerd!! Ik heb mijn laatste zwangerschap de theorie van enkele dagen voor eisprong kunnen uittesten. Door omstandigheden alleen gezellig kunnen maken 3 à 4 dagen voor eisprong en zwanger geraakt...... van een jongen!
Nou zou dit dan eindelijk duidelijkheid geven? Hoop het voor je! Dan zou het idd zomaar kunnen dat die slijmerige afscheiding 2 weken je late eisprong was.
Dankjewel haha! We zien wel, het is beide welkom natuurlijk!Ook geen speciaal dieet gevolgd ofzo . Extra milde symptomen hier, twee keer erg vroeg wakker en veel plassen!
Ja dat zou dan kunnen idd, het is nog niet doorgezet, het lijkt wel iets meer te worden, maar ik ben er op dit moment nog niet van overtuigd dat dit een menstruatie is.. Maar we gaan het zien.
Net behoorlijk wat rood in de wc en heel papiertje vol. Gaan we weer.. Net zoals de vorige keer. Morgen maar weer testen. Maar hoop eigenlijk dat hij is afgelopen of negatief.....
Dat kan niet goed zijn weer zo'n hevige innestelingsbloeding. Dus hopelijk stoot mijn lichaam het nu vandaag zelf af.