Gisteren hebben we het ze verteld. Mijn dochter was enorm verbaasd. Mijn zoon vond het niet leuk, want je kan niet spelen met een baby. Na de verbazing van m'n dochter heb ik 100.000 vragen gekregen. Ze vind het geweldig!! Vandaag wist iedereen bij de BSO dat ze grote zus wordt. Werd dus al gefeliciteerd door de leidsters. Morgen zal ik wel gefeliciteerd worden door de juffen op school
@Noralie87 haha heerlijk die reacties! Je dochter kan straks gewoon voor een levende pop zorgen Lekker dat enthousiasme! Haha en je zoon heeft helemaal gelijk, lekker praktisch hihi. Al zie ik dat ze hier al snel met hun broertje gingen spelen hoor, na 2/3 maandjes vond H zijn broer en zus echt reuze interessant worden. En nu 'spelen' ze echt al samen, mijn dochter gaat bv naast hem op de grond liggen en hem na doen en ondertussen hele verhalen tegen hem vertellen. En mijn oudste probeert hem hele tijd aan het lachen te krijgen
Mooie echo @Noralie87 en wat fijn dat ze goed reageerden! En dat spelen komt wel goed hoor! Hier wordt er al volop gespeeld met de jongste. Ze vragen regelmatig of ze met hem op het kleed mogen. Dan leggen we een boxkleed op de grond. Daar liggen ze lekker met z'n 3tjes op en ze helpen de jongste met rollen. En gisteren lag de jongste opeens in zijn wipstoel met een Toet Toet vliegtuig in zijn handen. Had ie van de middelste gekregen @Zuri: zijn jouw testen mooi opgelopen? Wauw @Wensje2014 jouw uitgerekende datum is al zo dichtbij! Hopelijk hoef je niet lang meer te wachten.
@Noralie87 leuk om te lezen! ♡ Heb om dag de getest en gister eindelijk de knaltest met 16dpo. Nu stop ik met testen. Overigens nog weinig kwaaltjes, alleen ontzettend moe heel de tijd.
Ziet er goed uit @Zuri Ik kreeg pas na 2 weken kwaaltjes. Nu nog steeds iedere morgen behoorlijk misselijk. Hopelijk stopt dat met een paar weken.
Ik wil het niet weten maar rot zeg hoop dat het snel afneemt voor je! Zou toch moeten binnenkort nu de placenta alles over gaat nemen.
Ik weet inmiddels wel wat ik moet eten en op welke tijden. Dus hoef niet meer te spugen. Maar man man wat voel ik me soms beroerd. Dus geniet fijn dat je geen kwaaltjes hebt!
Ik had het bij m'n zoon ook. Dat ging gelukkig over met een week of 13. Maar op het einde kwam daar weer maagzuur voor terug. Da's ook geen pretje. Heb ook sterk het gevoel dat dit een jongetje is... Kwaaltjes zijn in ieder geval hetzelfde.
Hier geen kwaaltjes gehad hoor, dus het hoeft niet. Alleen de ppd was killing, maar daar heb ik nu goede medicatie voor. Inmiddels de eerste keer naar de fysio geweest. Bekkenpijn komt opzetten. Wel flink later dan bij de eerste 2 gelukkig. @Zuri mooie testen hoor!
Ja maagzuur had ik helaas bij alle 2 wel. Sliep daardoor ook zo slecht... maar ondanks dat alles zijn we voor die 3e gegaan. Zal het wel waard geweest zijn Hahaha. Alleen... Ik weet bij de eerste dat ze zeiden : die bevalling vergeet je weer. Nou echt niet he?! Op het moment dat ik zwanger was van de 2e zag ik er meteen al tegenop en nu weer... al was de pijn bij de 2e nog geen 2u, ik vond het nog steeds niet leuk
Misschien helpt het om het hoofdeinde van je bed wat hoger te zetten? Ik heb geen van beide bevallingen als naar of vervelend ervaren. Nu zie ik er ook niet tegenop.
Hier ook niet veel kwaaltjes gehad in de eerste 10 weken. Had een soort extreme honger gevoel en een katergevoel gehad, maar heel wisselend. Er waren genoeg dagen dat ik mij niet zwanger voelde. Na de de 14e week was ik meer misselijk dan katergevoel en heb ik nu en dan overgegeven. Maar dan nog voelde ik mij vaker niet zwanger dan wel. Duurde ook even voordat mijn buik begon te groeien. Ben tot nu toe ook alleen maar afgevallen.
Ja, gaat snel ineens. Afgelopen vrijdag de 20 weken echo gehad. Alles zag er tot nu toe goed uit. Na twee meiden krijgen wij een zoontje!