NOD-lijst: ♡ Angelmom1 - 36 jaar - 4e ronde - NOD 24 januari ♡ Mamavantwee37 - 38 jaar - ronde 6 - 21 februari ♡ Jorietje - 41 jaar - ronde 26 - NOD 17 maart Zwanger: ♡ Wensje2014 - 34 jaar - uitgerekend 16 feb ♡ Nahlatje - 26 jaar - uitgerekend 15 maart ♡ Dubbeltje82 - 39 jaar - uitgerekend 30 mei ♡ Vintage35 - 34 jaar - uitgerekend 1 juni ♡ Jongmam - 27 jaar - uitgerekend 3 juli ♡ Flowertje36 - 30 jaar - uitgerekend 3 juli ♡ Liefdesbaby3 - 30 jaar - uitgerekend eind juli ♡ Noralie87 - 33 jaar - uitgerekend 3 sept ♡ Zuri - 32 jaar - uitgerekend 20 okt Bevallen: ♡ Esther519 - 33 jaar - 23 juli 2020 (38+4) ♡ Roosie91 - 28 jaar - 12 augustus 2020 (39) ♡ Yesera - 38 jaar - 12 oktober (40+6) ♡ Lamia - 27 jaar - 16 oktober (39) ♡ Jiseb - 34 jaar - 24 oktober (38) ♡ Edge - 36 jaar - 1 november (38+1) ♡ mum2be2 - 37 jaar - 11 november (39+2) ♡ Burb1988 - 32 jaar - 12 november (40+1) ♡ Daphne1002 - 34 jaar - 8 januari (41+1) ♡ Kikker85 - 35 jaar- 11 januari (39+2) ♡ Mammavantwee - 27 jaar - 4 februari (41+3) Afspraken: ♡ Wensje2014 - controle vk - 25 februari ♡ Noralie87 - 02 maart - GUO ♡ Zuri - 12 maart - eerste echo ♡ Noralie87 - 16 maart - controle vk ♡ Zuri - 30 maart - termijnecho
Ja dat gaat dan snel he? Denk sowieso dat een derde nóg sneller gaat. Ik ben de 12 weken alweer voorbij!! Mag nu wel wat langzamer van mij....
Haha ja dat is echt de tijd gaat steeds sneller. Ik vond dat de 2e zo snel voorbij vloog in vergelijking met de eerste. Deze 3e zal vast nog sneller gaan Gaan jullie binnenkort voor een geslachtsecho nog?
Nee dat is niet mogelijk door de maatregelen. Ik heb 2 maart een GUO ben dan 13+4, dus hoop dat ze het kunnen zien!
Bij mij met de GUO met 13 weken kon ze alleen voor 95% de NUB geven. Maar alsje echt een goede hebt met goede apparatuur, die zou het kunnen zien.
Bij de een zien ze het wel bij de ander niet. Ik hoop bij ons wel en anders is het afwachten tot 20 weken.
Ja superstom!! Ga er ook niet vanuit dat er versoepelingen komen. Hopelijk van de zomer een 3d pretecho. Ga er vanuit dat er van de zomer wel meer mag!
Wij hebben de babywatcher weer gehuurd. 5 maart krijgen we hem weer en kunnen we weer wat daagjes koekeloeren
Ah @Wensje2014, ben je al aan het babykroelen? @Noralie87, wauw, gaat zeker snel! Bizar al voorbij de 12 weken! @Dubbeltje82, is dat een soort echoapparaat? Ik heb wel een Doppler. Omdat ik de kids pas heel laat voel (na 20 weken) vond ik dat ook heel fijn.
Hier vrijdag een positieve test. Ben wel heel voorzichtig vanwege de vmk van december en vanochtend leek het erop dat het weer mis was met een veel lichtere streep dan gisteren en zelfs vrijdag. Test gedaan met 2e urine en die was donkerder. Dit is 11-13, al denk ik nu eigenlijk 10-12 dpo. De cb was ook met die eerste urine, maar die testen ook al vaak vroeg. We gaan weer duimen draaien. Ik durf pas een beetje blij te zijn met de 2-3 op de cb
Dank je. Ik vind het doodeng. Die test van vanochtend heeft me weer even met de beide benen op de grond gezet, al was ik toch al met heel veel voorbehouden positief. Ik heb wel al (vroeg vind ik) klachten, zoals een misselijk gevoel (tot aan echt het gevoel te moeten spugen), vermoeid en krampjes onderin.
Voorzichtig gefeliciteerd!!! Is inderdaad een echo-apparaat https://mybabywatcher.com/product/babywatcher-huren/ Een doppler hebben we ook wel.
Nee, helaas. Wel sinds gisterenavond en vannacht weeën. Lijkt erop dat het weer niet doorzet. Probeer het gewoon over mijn heen te laten komen. Ze gaat er in ieder geval aan komen.
Oh wat spannend! Hoop voor jou dat de weeen gaan doorzetten en ze lekker vanzelf komt! Succes nog even!