Gaan voor een 3e wondertje! - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @Mammavantwee wow dat is wel een flinke baby! Ik had 1 van 3050 gram en de tweede was iets groter 3420 gram.

@Zuri barbamama :roflmao: wel fijn dat je de kilo’s zo snel weer kwijt was. Ik kwam ongeveer 8 kilo aan en was dit ook zo weer kwijt + iets meer. Bij de tweede wel meer aangekomen, maar dat was echt mijn eigen schuld (veel te veel chocola).

@Noralie87 Volgens mijn bmi ben ik echt veel te zwaar, maar je ziet het dus niet aan mij ondanks mijn 1,66m lang. Ik ben wel bezig met wat kilo’s kwijt te raken op dit moment; ik doe geen specifiek dieet dus dat kan prima icm stoppen met de pil. Wie weet duurt het wel maanden voor ik zwanger raak of lukt het helemaal niet.

2. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

Hopelijk ook snel wat afkoeling in huis, maar dat blijft nog aardig hangen !
    Leuk al die spulletjes uitzoeken!

3. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    @2littlemonkeys wow maar 8kg! Das weinig! Ik was de dag na de bevalling al 13kg lichter haha! Dat was blijkbaar al alles aan baby, bm en extra vocht. Ik bleef ook maar plassen! Heb ook striae op mn bovenarmen en bovenbenen gekregen van al het vocht wat ik vasthield vind het echt vreselijk... en nadeel zodra er striae zit gaat het hangen. Dus nu heb ik kipfiletsjes.

En toch ga ik mij er nog een keer aan wagen :roflmao:

4. flowertje36

Vanaf wanneer zou ik nu mijn volgende cyclus tellen?
    Wanneer het echt helemaal doorzet? Vanmorgen weer test gedaan en was alweer lichter maar het zet nog niet door.

5. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik zou idd wachten tot het echt doorzet en dan die dag als CD1 rekenen. Hoop voor je dat je snel weer verder kunt.

6. flowertje36

Dankjewel dan wacht ik idd nog even rustig af totdat het doorzet.

7. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Hier net zo! Veel minder borsten enzo en toch nog een keer :roflmao: striae op mijn buik overgehouden van de tweede. Ik denk dan: het zit er toch al, daar verandert een derde niets aan....

Zuri vindt dit leuk.
  8. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Ik heb gerekend toen het echt doorzetten met stolsels. Dat was al na 1 dag.
    Hopelijk zet het snel door en kan je weer vooruit...

9. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Haha hier ook!! Enorm veel striae en een enorme cupmaat aan mijn zwangerschappen overgehouden. Kan nooit erger worden bij nr. 3 ;)

Zuri en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  10. flowertje36

Ja hoop hier ook, want ben er wel klaar mee nu!
    Alleen elke keer met grote boodschap ( sorry) flink rood wat wel 100% zeker weten niet vanaf de achterkant komt. En de rest van de dag helemaal niks. Maandag maar weer testen om te kijken hoe het streepje is.

11. flowertje36

:roflmao::roflmao:
    Hier inderdaad ook alles overgehouden en vrolijk een derde keer:D
    Kan vast niet erger

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  12. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    Zondag was m’n laatste pil en nog steeds geen spatje “menstruatie”. Ik ga er maar vanuit dat ik weer geen bloeding heb deze maand in de stopweek, aangezien dit de vorige 4 maanden ook zo was. Nu maar wachten wanneer de echte menstruatie komt, dan ga ik er vanuit dat dat als ronde 1 doorgaat.

Noralie87 en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  13. flowertje36

Hopelijk heb je daar dan snel meer zicht op. Lijkt me ook wel stukje onzekerheid

14. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @flowertje36 klopt zeker! De voorgaande maanden heb ik elke maand voor de zekerheid een test gedaan. Ik vertrouw dan toch m’n pil niet helemaal ofzo. Nu maar afwachten wanneer het komt en m’n lichaam goed aanvoelen. Bij de tweede namelijk geen menstruatie gehad en toch zwanger...

15. flowertje36

Vanaf vandaag opnieuw tellen met cyclusdag 1. Meestal rondom de 22/25 mn eisprong zou betekenen rondom mn verjaardag menstruatie. Hopelijk deze ronde meer geluk. *duimen*

Yesera, Jiseb, 2littlemonkeys en 3 anderen vinden dit leuk.
  16. Kikker85

Kikker85 Bekend lid

25 nov 2012
    825
    716
    93
    NULL
    NULL
    Wat balen @flowertje36 hopelijk komende ronde wel een plakker idd!

Hier een BMI van 28-29. Begonnen na mijn 1e zwangerschap. Ben er nooit meer helemaal van hersteld haha. Beide keren een kilo of 20 aangekomen en wat restjes van blijven hangen... En ook striae en wat losse huid en alles. Ook hier de instelling dat het vast niet erger kan worden met een 3e zwangerschap haha. We gaan het zien...

17. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    #297 Jiseb, 16 aug 2020
    Laatst bewerkt: 16 aug 2020
    Was even een tijdje afwezig. Heerlijk samen met mijn lief, 2 dagen in Leiden geweest. Maar weer helemaal terug!

@Vintage35 Welkom, gezellig dat je mee komt kletsen!
    @flower36 Oh, wat vervelend!

wat betreft BMI; ik ben altijd te zwaar geweest En nu al ongeveer 11 kg aangekomen. Nu moet ik zeggen dat ik nu met de warmte ook behoorlijk veel vocht vasthoud, maar toch. Ik ben wel blij dat ik na deze zwangerschap mijn lijf weer terug heb en de kilo’s (hopelijk) weer verdwijnen.

ik merk dat ik richting het 3e trimester ga, heb zeker met dit warme weer echt nergens energie voor. Komende week is de vakantie weer voorbij en dan nog 8 weken werken voor ik verlof heb.

18. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Hopelijk een mooi verjaardagscadeautje...

19. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @flowertje36 ik ga voor je duimen!

@Jiseb Ik ben ook altijd al te zwaar geweest. Het voornemen was ook eigenlijk om eerst iets van 6 kilo af te vallen en dan voor een baby te gaan. Maar goed, dat afvallen kan ik nu ook doen terwijl ik met de pil stop en dan zien we wel waar het schip strandt.

Jiseb vindt dit leuk.
  20. Burb1988

Burb1988 Fanatiek lid

5 mei 2014
    1.974
    1.599
    113
    Nou voor de bevalling niet meer hoor...dat hebben we ook gezegd...we kijken rond en houden onze ogen open.

Ons huis gaat pas de verkoop in als we zelf iets gevonden hebben. Zijn ervan overtuigd dat het huis zo verkocht is:thumup:;)

Deel Deze Pagina