NOD-lijst: ♡ Angelmom1 - 36 jaar - 4e ronde - NOD 24 januari ♡ Jorietje - 41 jaar - ronde 26 - NOD 17 maart Zwanger: ♡ Nahlatje - 26 jaar - uitgerekend 15 maart ♡ Dubbeltje82 - 39 jaar - uitgerekend 30 mei ♡ Vintage35 - 34 jaar - uitgerekend 1 juni ♡ Jongmam - 27 jaar - uitgerekend 3 juli ♡ Flowertje36 - 30 jaar - uitgerekend 3 juli ♡ Noralie87 - 33 jaar - uitgerekend 3 sept ♡ Zuri - 32 jaar - uitgerekend 20 okt ♡ Mamavantwee37 - 38 jaar - uitgerekend 2 november Bevallen: ♡ Esther519 - 33 jaar - 23 juli 2020 (38+4) ♡ Roosie91 - 28 jaar - 12 augustus 2020 (39) ♡ Yesera - 38 jaar - 12 oktober (40+6) ♡ Lamia - 27 jaar - 16 oktober (39) ♡ Jiseb - 34 jaar - 24 oktober (38) ♡ Edge - 36 jaar - 1 november (38+1) ♡ mum2be2 - 37 jaar - 11 november (39+2) ♡ Burb1988 - 32 jaar - 12 november (40+1) ♡ Daphne1002 - 34 jaar - 8 januari (41+1) ♡ Kikker85 - 35 jaar- 11 januari (39+2) ♡ Mammavantwee - 27 jaar - 4 februari (41+3) ♡ Wensje2014 - 34 jaar - 22 februari (40+6) Afspraken: ♡ Zuri - 12 maart - eerste echo ♡ Noralie87 - 19 maart - geslachtsecho + controle vk ♡ Mamavantwee37 - 24 maart - intake en eerste echo ♡ Zuri - 30 maart - termijnecho ♡ Noralie87 - 21 april - GUO 20 weken
Stil hier dames. Geen nieuws? Hier gaat nog steeds alles goed met de medicatie voor mijn ppd. Derde trimester heeft zich aangediend en het aftellen van de werkweken is begonnen. Gelukkig zitten er in de laatste 4 weken nog 2 aangebroken weken tussen met vrije dagen.
Ik ben vandaag 6 weken zwanger en heb de test van moeders voor moeders gedaan. Heel blij mee Bekijk bijlage 681520
Wow wat gaat dat alweer hard! Hier kijken we heel erg uit naar de echo de 19e, dan weten we of er een broertje of zusje bij komt!
Mooie mvmtest! Ik ga 4 weken van tevoren. Omdat ik mijn 24 uur mag spreiden over 5 dagen (normaal werk ik dat in 3 dagen) en daarbij nog wat overuren opsnoep, is het denk ik wel te behappen. Nog maar 7,5 week te gaan.
Ik hoop dat ik dit keer 4 weken van te voren met verlof kan, maar ik wil die week ervoor vakantie opnemen, zodat ik de laatste week van september al vrij ben. Ik hoop dat het lukt om pas 1 maart weer te beginnen (februari neem ik dan vakantie of ouderschapsverlof op, even afhankelijk van hoeveel uren ik over houd).
Hier ga ik 6 weken van tevoren, dus heb ik 23 juli verlof. Ik plak er 4 weken vakantie achter dus dan hoef ik 11 december pas weer te beginnen. Heerlijk!!
De luxe van vakantie eraan vastplakken heb ik helaas niet. Wel heb ik 2 weken de ma en di vrij na mijn verlof zodat de kinderopvang in september kan beginnen ipv half augustus. Misschien neem ik de laatste week voor mijn verlof ook wel vrij, kost me dan geen 3 maar 2 dagen haha.
Oh das ook heel lekker zeg! Met de jongste zou ik met 4 weken gaan, maar toen werd ik op de eerste dag van de laatste zes weken opgenomen in het ziekenhuis ivm bloedingen. 2 weken ervoor had de verloskundige al gezegd dat ik waarschijnlijk wel eerder moest stoppen ivm. keizersnede en rust, maar ik had nog wel de hoop door te kunnen. Ik had toen eigenlijk halverwege januari weer moeten beginnen, maar dit werd dus ineens de dag na kerst. Dat was niet helemaal de planning. Toen vrij genomen tot de 2de week januari en daarna 2 dagen gaan werken op een rooster van 24 uur, dus 1 extra dag vrij nemen 2 weken lang en de laatste week gingen we een weekje weg. Helaas was er iets misgegaan met het rooster aanpassen, dus stond ik op 32 uur en moest ik ineens heel veel verlof inleveren Daar heb ik heel wat maanden overwerk voor moeten doen. Heel onhandig allemaal. Dit keer hoop ik dat het beter gaat.
Lekker hoor dames. Ik ben 4 weken vooraf met verlof gegaan maar had de 3 weken ervoor al elke week een dagje extra vrij. Na mijn verlof zou ik direct weer beginnen, de eerste paar weken 2 dage ipv 3, maar heb er nu toch voor gekozen extra vrij te nemen na mijn verlof. Ik zou al een week vrij hebben in de meivakantie, maar heb nu de drie weken ervoor ook vrij genomen. Toch wel erg lekker, een beetje extra tijd thuis
Klinkt goed allemaal wat extra verlof. Hier was ik 4 weken van te voren met verlof gegaan, per 1 juli en had nog 10 weken een combi van ouderschapsverlof en vakantiedagen erna opgenomen, zodat ik pas 4 januari weer hoefde te beginnen. Zo fijn! En eerlijk gezegd ook wel een heel raar idee dat ik nu nooit meer zo lang achter elkaar vrij zal hebben, pas als ik gepensioneerd ben
Fijn dat het goed gaat @Dubbeltje82! En lekker aftellen naar je verlof. @Noralie87: wat spannend volgende week! Heb je zelf een voorgevoel? @mamavantwee37: wat een knaller! Mooie test hoor! En mooi dat je ook meedoet. Wanneer heb jij je eerste echo gepland staan? @Esther519: ik dacht precies hetzelfde! Zwangerschapsverlof is zo'n heerlijke lange periode vrij, dat krijg ik niet meer tot mijn pensioen. Zou er bijna een 4e kindje voor willen hahaha nee hoor geintje. Ik was 6 weken vooraf met verlof, maar had ook nog 2,5 vakantie daarvoor opgenomen, dus was vooraf al 8,5 week vrij. Uiteindelijk kwam hij een week te laat, dus heb heerlijk 9,5 week vrij gehad voor zijn komst. Toen 10 weken na zijn geboorte en daar nog 4 weken achteraan geplakt. En nu is kleine man alweer 5 maanden
Hahaha, nee hier komt er geen 4e meer hoor. Ook alweer 5 maanden, gaat zo hard he, onze man is alweer ruim 7,5 maand. Hij wordt al zo wijs, bizar dat hij over 4,5 maand alweer 1 jaar is. Nog even extra genieten van de babytijd
@Yesera ja voorgevoel is een jongen, maar de 13 weken echo zei dat de nub een meisje was. Ben benieuwd of dat klopt!
oh dat klinkt ook heerlijk! Ik denk alleen dat meer verlof van te voren bij mij niet gaat lukken, maar dan er maar achteraan.
Vandaag de echo gehad. Alles zag er prima uit. Hartje klopt en is er 1. ♡ verloskundige deed nog een meting hoe ver ik was maar toen corrigeerde ze mij zover dat ik dan al een positieve test zou hebben gehad voor m'n eisprong daar zal ik tijdens het telefonische consult nog wel wat over opmerken Verder ben ik echt onwijs misselijk geweest. Veel erger dan bij de eerste 2. Nu juiste medicatie en dosering en gaat het wel weer gelukkig.
Wat fijn een goede echo @Zuri! En oeps, dat zal een meetfoutje zijn! Straks met de termijnecho maar kijken waar ze echt op uitkomen. Vervelend dat je zo misselijk bent geweest. Hopelijk blijft het nu net medicatie goed gaan.
Uhhh oké en had ze zelf dan niet het idee dat dit echt geen kindje van rond de 6 weken kan zijn? Bij de termijnecho is het ook pas definitief natuurlijk.