@mamavantwee37 wat jij zegt klopt indd dus dat hoef ik niet zo te verdenken nu. Gister nog goed gesprek met verloskundige gehad. Zij raadt vakkundig gezien ook echt aan te wachten en lichamelijk te herstellen. Komende week bloedonderzoek naar vit ijzer etc om te zien of er tekorten zijn. Over 3m dan de onderzoeken bij de gyn en als we er weer voor willen gaan verloskundige bellen dat schrijft ze gelijk aspirine uit om vanaf de eisprong te slikken. Zij geloven er echt in en denken dat het bij mij kan helpen. Maargoed voor nu dus even rustig aan
Bloedonderzoek is een mooie eerste stap en dan kun je meteen beginnen met evt. tekorten aanvullen. Ik hoor veel goede verhalen over aspirine. Hoop dat het jou ook helpt.
Hier een korte LF tussen de 8 en 10 dagen heel soms 11. Nooit langer. Maar heb nooit problemen gehad met zwanger raken. Zwanger blijven dan wel weer. Korte LF zou je te weinig progesteron aanmaken voor een zwangerschap. Maar dat hoeft dus ook niet altijd. Ik was altijd weer heel snel ongesteld na m'n miskramen. Duurde maar paar dagen langer. Na de laatste miskraam helemaal niet meer ongesteld geweest. Ook vloeide ik minimaal. Dus bij iedereen is het weer anders @Zuri fijn dat je schoon genoeg bent nu en goed kunt herstellen.
Lief dat je reageert noralie volgens mij klets ik alweer een jaar mee in dit topic, voelt bijna alsof ik jullie meiden echt "ken" ofzo Vandaag dag 27 na de miskraam en ik bloed nog steeds. De testen slaan nog positief uit en m'n temp is onder de 37 (na ei altijd erboven). Dus ik verwacht niet dat ik komende week ongesteld wordt. Maar das maar beter ook met mijn hb Wel fijn dat jouw lichaam het zo snel weer oppakte met die geweldige cadeautje op het eind. Dat verzacht toch wel al het geleden leed een beetje ♡
Heel veel geluk daarmee gehad idd met ons prachtige cadeautje! Kan het soms nog steeds niet geloven dat ik in september ga bevallen van een gezonde zoon!
NOD-lijst: ♡ Angelmom1 - 36 jaar - 4e ronde - NOD 24 januari ♡ Jorietje - 41 jaar - ronde 29 - NOD 26 mei Zwanger: ♡ Dubbeltje82 - 39 jaar - uitgerekend 30 mei ♡ Vintage35 - 34 jaar - uitgerekend 1 juni ♡ Jongmam - 27 jaar - uitgerekend 3 juli ♡ Flowertje36 - 30 jaar - uitgerekend 3 juli ♡ Noralie87 - 33 jaar - uitgerekend 3 sept ♡ Mamavantwee37 - 38 jaar - uitgerekend 31 okt Bevallen: ♡ Esther519 - 33 jaar - 23 juli 2020 (38+4) ♡ Roosie91 - 28 jaar - 12 augustus 2020 (39) ♡ Yesera - 38 jaar - 12 oktober (40+6) ♡ Lamia - 27 jaar - 16 oktober (39) ♡ Jiseb - 34 jaar - 24 oktober (38) ♡ Edge - 36 jaar - 1 november (38+1) ♡ mum2be2 - 37 jaar - 11 november (39+2) ♡ Burb1988 - 32 jaar - 12 november (40+1) ♡ Daphne1002 - 34 jaar - 8 januari (41+1) ♡ Kikker85 - 35 jaar- 11 januari (39+2) ♡ Mammavantwee - 27 jaar - 4 februari (41+3) ♡ Wensje2014 - 34 jaar - 22 februari (40+6) ♡ Nahlatje - 26 jaar - 18 maart (40+6) Afspraken: ♡ Noralie87 - 30 april - controle vk En wij zitten inmiddels in de volgende ronde. Afgelopen donderdag weer ongesteld geworden. Voelde het woensdag al aankomen dus geen verrassing. Had ook niet veel tijd om er bij stil te staan en er erg mee te zitten ivm sterfgeval in de familie.
Thnx meiden. Het was een lieve tante van me waar we heel goed contact mee hadden. Behalve het laatste jaar, door corona durfde ze geen mensen thuis uit te nodigen ivm haar longziekte. Tja en nu ineens plotseling overleden veel te jong... Inmiddels zelf snotverkouden en beroerd geworden. Laten testen gelukkig negatief. Paar dagen rustig aan doen en hopelijk rond eisprong weer fit
Oke ik had dit berichtje toch niet verwacht van mezelf nadat vorige week alles goed was bij controle. Helaas woensdag toenemende kramp en bloedverlies, gister weer grote stolsels verloren. Vandaag weer nieuwe controle gepland bij gyn, blijkt er toch nog wat te zitten wat vorige week gemist was. Lang verhaal kort van alle besproken opties was eigenlijk gewoon de beste (en enige goeie) optie dat ik over 2/3 maanden een operatie of moeilijk woord krijg (zonder algehele narcose dus). Vloeien zal tot die tijd waarschijnlijk aanhouden met kleine hoop dat het alsnog eruit komt maar hun ervaring is dat als je ruim 4 weken verder bent die kans niet zo groot is. Echt hoor... heb in de auto naar huis echt even flink zitten janken. Het houdt gewoon niet op en nu moet ik over 2/3 maanden ook nog geopereerd worden.. ben dan langer aan het nagenieten van de miskraam dan dat ik zwanger ben geweest. Wat een ellende. Sorry voor alweer een drama bericht. Ik begin mezelf nu ook echt een ongelooflijke zeikerd te vinden maar houd gewoon niet op.
Ah wat naar!! Je hoeft je zelf geen zeikerd te vinden hoor, is toch logisch met alles wat je mee maakt. Waarom kan die operatie pas na 2/3 maanden? Heel veel sterkte..
Dankje... voelt gewoon zo rot het telkens weer aan te halen. Zo van komt ze weet hoor met haar miskraam.... Anyhow er zijn vast mensen die dit beter kunnen uitleggen dan ik , maar van wat ik begrijp is alles nu nog vrij week en daardoor is een hysteroscopie niet echt mogelijk. Dan zou het een currettage worden. Dat had gemogen, maar raden ze af. Dus het alternatief is wachten tot de resten goed ingekapseld zijn zodat ze gemakkelijk te verwijderen zijn. Vooraf een echo om te bepalen of de operatie nog nodig is en zo ja welke vorm van sedatie nodig is. Ik krijg over 2/3 maanden een oproep. Dan mag ik ook gelijk voor het bloedonderzoek naar afwijkingen, dus voordeel is dat we dan hele ratteplan gehad hebben. Aanvankelijk van wat ze aantreffen daarbinnen (dus dat zal ook nog moeten blijken) wordt een advies gegeven over wanneer we weer voor een kindje kunnen gaan. Kan dat het meteen erna mag, kan ook dat er wordt geadviseerd nog te wachten. Nu ben ik maar wat blij dat er niks in mij zegt dat ik gelijk door wil voor een kindje, want dan had het helemaal een grote teleurstelling geweest... voor nu is het voor mij echt mentaal (en een stukje fysiek). Ik wil het hoofdstuk echt graag afsluiten en het een plekje in het verleden geven. Nu draag ik dit nog elke dag bij me, elke dag het bloed en dat ik me niet lekker voel en nu de operatie die in de toekomst hangt... het zou fijn zijn als dit achter de rug is.