Als je de knoop niet wilt doorhakken, moet je dat ook niet doen. Dan is het gewoon afwachten en zien of het lukt. Die optie heb je ook. En je kunt altijd nog de keuze maken om te stoppen, maar waarom zou je dat nu al moeten doen als jullie allebei er nog voor open staan. heel veel succes en ik hoop ontzettend dat het voor jullie nog lukt!
Lijkt me ook heel pittig zo'n nasleep. Tijd heelt echt wel, maar dat heeft dus tijd nodig. Klaag hier maar van je af hoor, ik ben je geklaag niet zat en snap dat dit echt k*t is en dat bijna niemand je begrijpt. Dikke knuffel!!
De enige reden om te stoppen zou mijn leeftijd zijn maar dan meer om wat anderen er van zouden kunnen vinden. Ik vind mezelf nog niet te oud dus we gaan gewoon nog even door. En ik weet eigenlijk zeker dat áls het tóch nog wel mag gebeuren dat iedereen het dan ook heel leuk zou vinden. Dus geen enkele reden om nu al te stoppen
Als je 20 bent en een kind krijgt vinden mensen er wat van, als je een derde kind krijgt vinden mensen er wat van, als je het houdt bij eentje, vinden mensen er wat van, als je geen kinderen krijgt vinden mensen er wat van. Belangrijkste is hoe jullie erover denken en of het nog in jullie gezin past/kan. En zolang dat zo is, mag iedereen van vinden wat ie wil, maar de enige mening die er echt toe doet is die van jullie.
Nou dat inderdaad, iedereen vind altijd overal wel wat van. Ik krijg nu telkens de reactie als ik vertel dat het de derde is oh en dan daarna door voor de vierde??? Dan denk ik echt deze is er nog niet eens uit alsof ik daar nu mee bezig ben!!
Lief @Jorietje en @Noralie87 ♡ En ja jorietje ik geloof ook echt dat je het soort van snapt want jij en ik leven beiden met een onvervulde wens. Ik vind ook heel veel steun nu bij mijn buurvrouw, die is al bijna 5j bezig en zij is eigenlijk irl de enige waarbij ik het gevoel hebt dat we elkaar snappen. Hier op het forum zijn er "gelukkig" (eigenlijk jammer natuurlijk) meiden die weten hoe het is om een onvervulde wens te hebben, al werd deze bij een hoop gelukkig uiteindelijk wel vervuld. ♡ Ik hoop het ook voor ons dat het nog mag komen. Gister heb ik echt een onwijs slechte dag gehad ook weer veel stolsels verloren en vanochtend was temp weer omhoog geschoten en vandaag voel ik me super. Echt hoor... door die hormoonschommelingen lijk ik wel manisch of depressief En ergens wel fijn dat de acceptatie van ongesteld worden terwijl je verlangt naar een kind groeit jorietje. Je hebt je manier gevonden om het dragelijk te maken en daar doe je jezelf nog het allermeeste plezier mee.
Ja daar heb je gewoon helemaal gelijk in. Mooi gezegd! Die knoop ik in mijn oren, want zo had ik het zelf nog niet bekeken
Wij hebben inmiddels een heel goed gesprek gehad en besloten dat we voor nu stoppen met de kinderwens. Bleek vast wel uit m'n berichten maar ik voel "het" niet meer. Daarbij heb ik een hele leuke nieuwe functie gekregen op werk, kwam toevallig op m'n pad. Ik wil dit echt heel graag en daar past direct zwanger worden met mogelijk alle ellende van dien niet bij. Wil niet zeggen dat we de deur definitief dichtgooien. Ik ben gelukkig "pas" 33 dus voor mijn gevoel hebben we nog tijd zat. Geen idee wanneer we dan weer ervaren gaan, maar in ieder geval niet nu meteen en dat heeft me sinds ik dat uitgesproken heb en m'n man z'n steun heb zoveel rust gegeven in m'n hoofd ♡ We hebben ons 3e kindje een naam gegeven. Mijn man zei ook, we wilden een 3e kindje en die hebben we gehad en na al deze maanden kunnen we niet ontkennen dat het deel uit maakt van ons leven. Zo voel ik het ook. Het voelt ook fijner om het bij de naam te noemen ipv het steeds "de miskraam" te noemen. ♡
@Zuri wat goed en mooi dat jullie deze beslissing samen hebben gemaakt. Dikke knuff. En natuurlijk gefeliciteerd met je nieuwe functie!
Knap @Zuri om die beslissing te nemen maar ik proefde het al een beetje uit je berichten. Fijn dat het je zoveel rust geeft voor nu. Dikke knuffel voor jou! Hier zojuist uit het niets ongesteld geworden. Prima, het verbaast me niks. We gaan weer door..
Fijn dat je een beslissing hebt genomen. Hier hebben we de laatste miskraam ook een naam gegeven. Dit kindje voelt ook als ons 4e kindje.
@Noralie87 o wat mooi ♡ ja we waren al zo zwanger toen het kwam, bij elkaar was het zo aanwezig in het leven he? En thanks dames. Wij gaan lekker genieten van het leven zoals het is en dit verlies een goed plekje geven. Wie weet ooit, maar ik besef me nu des te meer hoe gezegend we al zijn ♡
Ja echt een kindje al. Had ik niet verwacht bij bijna 9 weken. Maar gewoon al helemaal compleet en alles zo groot al zoals placenta, vruchtzak etc. Besef me daarom nu maar al te goed wat een enorm wonder het is dat gezonde ventje dat nu in mij groeit!
Heftige, maar voor nu denk ik een goede beslissing en mooi dat jullie deze samen kunnen maken. En wie weet wat voor moois er nog in de toekomst mogelijk is. Goed ook dat jullie kleintje een naam heeft gekregen. Dit kindje maakt ook deel uit van jullie leven en dat is mooi om dat zo te eren. gefeliciteerd met je nieuwe functie en heel veel succes!
Ja he, zo groot al! En indd zo bijzonder is het echt om een gezond kind te mogen krijgen. Vroeger vond ik "wonder" zo'n storend woord. Maar het is echt een wonder. Ik snap dat nu. En thanks dames! De beslissing had volgens mij geen dag later moeten komen. Alleen gisterochtend nog wat bloedverlies en vandaag zeer veel eislijm en libido is skyhigh alsof bij het mentaal loslaten m'n lichaam de miskraam nu echt losgelaten heeft. Heel bijzonder.
Hier schuift de planning een dag op ivm capaciteit in het ziekenhuis. Morgen wordt de ballon geplaatst en donderdag verder inleiden.