Ik zou dan ook een keer bloed laten prikken bij de huisarts. Dan weet je echt waar je aan toe bent en of het zin heeft om zoiets te proberen. Ik ken het middel zelf niet. Heb zelf alleen bij de laatste 2 zwangerschappen tarwekiemolie gebruikt en daarmee was het direct raak. Maar geloof dat jij al vitamine E slikt toch?
NOD-lijst: ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 19 - NOD 20 aug ♡ Noralie87 - 33 jaar - ronde 4 (3 na vmk) - NOD 28 aug ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 5 (3 na MA) - NOD 10 sep ♡ Apie1 - geheim - ronde -2 - NOD 11 sept ♡ Zuri - 32 jaar - ronde 1 - NOD 12 sept ♡ Flowertje36 - 28 jaar - ronde 2 na mk - NOD 18 sep ♡ Lizzy123 - 40 jaar - ronde 4 na ma - NOD?? ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 7 - NOD?? Zwanger: ♡ Yesera - 38 jaar - uitgerekend 6 okt ♡ Lamia - 27 jaar - uitgerekend 25 okt ♡ Jiseb - 34 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Burb1988 - 32 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Edge - 35 jaar - uitgerekend 14 nov ♡ Mum2be2- 37 jaar - uitgerekend 16 nov ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 16 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 25 jan ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - uitgerekend ? ♡ Wensje2014 - 33 jaar - uitgerekend 16 februari ♡ Nahlatje - 26 jaar - uitgerekend 15 maart Bevallen: ♡ Esther519 - 33 jaar - 23 juli 2020 (38+4) ♡ Roosie91 - 28 jaar - 12 augustus 2020 (39) Afspraken: ♡ Burb1988 - 18 Augustus - rhesusprik + controle ♡ Burb1988 - 24 Augustus - groeiecho 1 ♡ Jiseb - 25 augustus - Echo + controle gyn ♡ Yesera - 28 augustus - groeiecho + controle gyn ♡ Kikker85 - 1 september - 20 weken echo ♡ Jiseb - 3 september - controle gyn ♡ Mum2be2 - 7 september - controle gyn ♡ Kikker85 - 8 september - controle vk ♡ Mammavantwee - 9 september - 20 weken echo ♡ Yesera - 11 september - controle vk ♡ Jiseb - 24 september - Echo + controle gyn ♡ Jiseb - 8 oktober - Echo ♡ Jiseb - 13 oktober controle gyn
Wat verdrietig van je miskraam @flowertje36 , hoe voel je je nu ? Hier ook een stabiel gewicht sinds een jaar of 2, nu natuurlijk heel anders . Maar hopelijk na de zwangerschap weer snel op m’n oude nieuwe gewicht. Hier is m’n ventje trouwens behoorlijk druk, word helemaal lens getrapt van binnen. Morgen naar de verloskundige voor controle en donderdagavond extra echo, wel weer leuke dingen in het verschiet. Ennn nog maar 8 1/2 week werken.
Kan lang duren hoor.... Bij mijn zoon na 14 maanden pas weer. Ik ben met 12 maanden toen helemaal gestopt en 2 maanden later voor het eerst ongesteld. Ken iemand die pas na 23 maanden weer ongesteld werd.
Oké en in de premenopauze zou je nog wel zwanger moeten kunnen worden? Stomme vraag misschien, maar ik weet echt niet wanneer het helemaal niet meer kan eigenlijk..
Lastig hoor ik heb echt geen advies anders dan volg je hart. Als die zegt ik wil nu wat proberen, ga ervoor... Ik ben inmiddels al 6d aan het bloeden weet niet wat ik meemaak. Super irritant normaal 4 dagen. Net de laatste ongi en vanaf dan ervoor gaan. Alsof mijn liggen denkt: lekker puh
@Dubbeltje82 ik hoop dat het geen premenopauze is. Mijn collega is 40 en al een jaar bezig zwanger te raken. Nu 3x een miskraam gehad.... ze kunnen haar bij klinieken ook niet helpen vanwege hormoonwaardes die niet goed zijn. Echt heel vervelend allemaal voor haar en haar vriend.
@Yesera ik slik idd al vitamine E. Bloed laten prikken ga ik over nadenken als we echt al een jaar bezig zijn. Ik voel me nu wel een beetje een zeur haha... @Jorietje ja, bij premenopauze zou het wel kunnen. De kans dat het lukt alleen een stuk kleiner dan als je er nog niet in zit. @Zuri thnx. Ik heb nog zeker anderhalve week om te beslissen of ik er deze ronde mee begin. Na je eisprong zou je moeten beginnen met smeren. Wat vervelend dat je ongi ineens langer is.! @2littlemonkeys thnx. Misschien is het omdat mijn man en ik voor een derde geen mmm willen, dat ik daarom kijk naar middelen die vrij verkrijgbaar zijn...
NOD-lijst: ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 19 - NOD 20 aug ♡ Noralie87 - 33 jaar - ronde 4 (3 na vmk) - NOD 28 aug ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 5 (3 na MA) - NOD 10 sep ♡ Apie1 - geheim - ronde -2 - NOD 11 sept ♡ Zuri - 32 jaar - ronde 1 - NOD 12 sept ♡ Flowertje36 - 28 jaar - ronde 2 na mk - NOD 18 sep ♡ Lizzy123 - 40 jaar - ronde 4 na ma - NOD?? ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 7 - NOD?? ♡ Angelmom1 - 336 jaar - ronde 1 - NOD?? Zwanger: ♡ Yesera - 38 jaar - uitgerekend 6 okt ♡ Lamia - 27 jaar - uitgerekend 25 okt ♡ Jiseb - 34 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Burb1988 - 32 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Edge - 35 jaar - uitgerekend 14 nov ♡ Mum2be2- 37 jaar - uitgerekend 16 nov ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 16 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 25 jan ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - uitgerekend ? ♡ Wensje2014 - 33 jaar - uitgerekend 16 februari ♡ Nahlatje - 26 jaar - uitgerekend 15 maart Bevallen: ♡ Esther519 - 33 jaar - 23 juli 2020 (38+4) ♡ Roosie91 - 28 jaar - 12 augustus 2020 (39) Afspraken: ♡ Burb1988 - 18 Augustus - rhesusprik + controle ♡ Burb1988 - 24 Augustus - groeiecho 1 ♡ Jiseb - 25 augustus - Echo + controle gyn ♡ Yesera - 28 augustus - groeiecho + controle gyn ♡ Kikker85 - 1 september - 20 weken echo ♡ Jiseb - 3 september - controle gyn ♡ Mum2be2 - 7 september - controle gyn ♡ Kikker85 - 8 september - controle vk ♡ Mammavantwee - 9 september - 20 weken echo ♡ Yesera - 11 september - controle vk ♡ Jiseb - 24 september - Echo + controle gyn ♡ Jiseb - 8 oktober - Echo ♡ Jiseb - 13 oktober controle gyn
Eindelijk voor eerst ongesteld geworden gister nog aan balen dat wachten zo lang duurd als je iets graag wilt
NOD-lijst: ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 19 - NOD 20 aug ♡ Noralie87 - 33 jaar - ronde 4 (3 na vmk) - NOD 28 aug ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 5 (3 na MA) - NOD 10 sep ♡ Apie1 - geheim - ronde -2 - NOD 11 sept ♡ Zuri - 32 jaar - ronde 1 - NOD 12 sept ♡ Flowertje36 - 28 jaar - ronde 2 na mk - NOD 18 sep ♡ Lizzy123 - 40 jaar - ronde 4 na ma - NOD?? ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 7 - NOD?? ♡ Angelmom1 - 36 jaar - ronde 1 - NOD?? Zwanger: ♡ Yesera - 38 jaar - uitgerekend 6 okt ♡ Lamia - 27 jaar - uitgerekend 25 okt ♡ Jiseb - 34 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Burb1988 - 32 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Edge - 35 jaar - uitgerekend 14 nov ♡ Mum2be2- 37 jaar - uitgerekend 16 nov ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 16 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 25 jan ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - uitgerekend ? ♡ Wensje2014 - 33 jaar - uitgerekend 16 februari ♡ Nahlatje - 26 jaar - uitgerekend 15 maart Bevallen: ♡ Esther519 - 33 jaar - 23 juli 2020 (38+4) ♡ Roosie91 - 28 jaar - 12 augustus 2020 (39) Afspraken: ♡ Burb1988 - 18 Augustus - rhesusprik + controle ♡ Burb1988 - 24 Augustus - groeiecho 1 ♡ Jiseb - 25 augustus - Echo + controle gyn ♡ Yesera - 28 augustus - groeiecho + controle gyn ♡ Kikker85 - 1 september - 20 weken echo ♡ Jiseb - 3 september - controle gyn ♡ Mum2be2 - 7 september - controle gyn ♡ Kikker85 - 8 september - controle vk ♡ Mammavantwee - 9 september - 20 weken echo ♡ Yesera - 11 september - controle vk ♡ Jiseb - 24 september - Echo + controle gyn ♡ Jiseb - 8 oktober - Echo ♡ Jiseb - 13 oktober controle gyn
Ik herken wel wat je zegt, ik zit zelf ook nog wel eens te speuren op google naar wat ik nog kan doen om meer kans te maken op een zwangerschap, ook omdat wij voor een 3e niet meer de mmm in willen. Alleen als ik dan van alles lees, dan denk ik: doe ik er goed aan om zomaar wat uit te proberen? Ik weet niet exact waar het aan ligt dan zwanger worden nu niet lukt, dus misschien ga ik wel iets slikken/smeren wat helemaal geen effect heeft omdat bijvoorbeeld de zaadkwaliteit van manlief erg belabberd is, ja dan kan ik slikken en smeren wat ik wil, maar dat zal weinig effect hebben. Het enige wat ik nog wil proberen is een andere multivitamine voor vrouwen die zwanger willen worden en als dat niet gaat helpen, dan is dat zo, dan moet ik me er op een gegeven moment bij neerleggen dat het klaar is. Maar dat kan ik nu nog niet, misschien over een jaartje, geen idee.. Jij in elk geval succes met te beslissen wat je wel of niet gaat doen. Soms lastig om een keus te maken, je wilt zó graag een 3e kindje dat je er (bijna) alles voor over hebt en tegelijk weer iets nieuws wil proberen. Nogmaals succes en hoop oprecht dat je snel zwanger mag worden! Hier overigens vanmorgen lekkere steken onderin mijn buik, dus ik denk dat ik zo meteen rood ga zien, maar ik verwacht ook niet anders.
@Dubbeltje82 kan ik me voorstellen. Mijn collega wordt in de mmm niet eens geholpen omdat haar waardes niet goed zijn. Dus zij moet het van de natuurlijke weg en middelen hebben. Ik heb haar zojuist die crème onder de aandacht gebracht; dank daarvoor. Ze kende dit nog niet en gaat het proberen. Als het voor haar dit jaar niet meer lukt geeft ze het op.... Ik heb vandaag meer slijmerige afscheiding en wat lichte rugpijn onderin en wat kramp. Ook m’n boobs zijn gevoeliger Misschien toch eindelijk de stopweek menstruatie die nu nog doorbreekt. Zou mooi zijn, al weet ik dan nog net niks.
@Jorietje dankjewel... Ah nee he! Hopelijk zet het niet door. Ik heb net toch even gebeld met de HA. Vrijdag heb ik een telefonisch consult om te kijken of er iets is wat we kunnen bekijken zonder alle toeters en bellen van de MMM.