Nou wilde dat ook zeggen. Hier ook echt geen 14 dagen na eisprong. Ik vloei altijd al rood op 10 of 11DPO!
Nou zeg, als ik eerlijk ben vind ik het een beetje een vreemd verhaal (gedeeltelijk). Vooral dat stukje van die LF van altijd 14 dagen... dat is toch gewoon lariekoek?? Hoop dat je bij de fertiliteitskliniek wijzer wordt, want hier heb je barweinig aan..
Fijn dat je nu een doorverwijzing hebt @Dubbeltje82 inhoudelijk heb ik er te weinig kennis van. Maar je bent welkom dus dat is fijn. Hier nu vruchtbare periode maar ben zo vreselijk moe van piekmoment op werk. Volgende maand vakantie, we zullen zien heb me er al beetje bij neergelegd dat het niet per se de eerste keer alles op alles hoeft en anders maar gewoon 2e ronde. Het idee alleen al van om de dag gezellig maken vind ik al veel te vermoeiend klinken op het moment
@jongmam welkom! @Dubbeltje82 nou wat een onzin gelul! Hier ook een lf van 11 dagen en spotting vanaf 8/9 dpo De rest wel bijgelezen, maar niet allemaal onthouden. Hier het hele weekend verjaardag gevierd. Dochter weer een jaar ouder. Vanmiddag toch ovulatie testen gekocht voor dat stukje controle. Kan het ook moeilijk loslaten, terwijl ik vaak heel goed weet wanneer eisprong is. Heb ze altijd van zwanger en kids gehad en nu van action. Ben benieuwd of deze bij mij werken.
@flowertje36 Ik denk al een paar keer dat ik iets van een eisprong voel, maar dat kan helemaal niet zo vaak Vandaag voel ik wel steken aan 1 kant van mijn buik onderin. Wel echt exact de plek waar een eileider zit zeg maar. Dus het kan maar zo dat dat een eisprong is... Dan denk ik wel van zal ik toch een test doen om te kijken of ik goed zit @Zuri Herkenbaar. Hier ook moe en alleen al de gedachte aan iets doen tussen de lakens behalve slapen maakt mij nog meer moe. Vanochtend wilde ik tussen de overleggen door “even” snel een cappuccino pakken. Gooi ik vervolgens diezelfde kop om waardoor mijn hele keuken eronder zat (inclusief de binnenkant van mijn besteklade ). Daarna had ik een hoop uit te werken van 1 van de overleggen en nog wat klantendossiers aan te vullen en viel opeens mijn internet weg. Bleek dat er kortsluiting was door een lek vanuit een buis die in een stekkerdoos lekte. In die stekkerdoos zat de cv ketel aangesloten en vloog de stop eruit.... Al met al een super toffe dag die ik graag afsluit met een bad en reep chocolade ofzo
Oh wat een dag die vreselijk begon !! Snel vergeten Ja eisprong merk ik tijdens de seks en slijm verlies is anders * sorry vies woord *
@Dubbeltje82 Ik ben net zo verbaasd over de uitspraak over de lf als de rest. Hier toch ook echt een lf van 10 of 11 dagen, 14 dagen redde ik nooit. Raar hoor! Ik hoop dat je snel bij een fertiliteitscentrum terecht kunt! @2littlemonkeys Die chocola heb je zeker dik verdiend! @Esther519 Jouw mannetje is gewoon alweer meer dan een maand! @Roosie91 Hoe gaat het bij jullie? Ik ben ook al aan het einde van mijn energie voor deze week. Mijn man heeft een nieuwe baan, waardoor hij nu vaak pas rond half 7/7 uur thuis is. Dat betekent dat ik na mijn werk de meiden haal, kook, met ze eet en ze klaar maak voor bed. Ik slaap heel slecht sinds deze week en moet vaak 2x per nacht plassen. Vanochtend was ik om 4.15 uur klaar wakker, dus mijn luikjes gaan zo dicht. Nog 1 dagje werken....
@Jiseb Vreselijk is dat he! Echt vermoeiend.... Mijn vriend werkt in ploegen dus de ene week doe ik letterlijk alles na schooltijd. Hij is er dan pas om 23:45 uur weer ongeveer. Ik lig dan meestal ook echt op de bank te hangen in de avond; zin in niets. @flowertje36 Hoe merk je dat aan je slijm? (Misschien leer ik het dan bij mezelf herkennen)
@2littlemonkeys heel herkenbaar, die van mij draait ploegen...maar ik ook. Voor opvang ( behalve als 1 van ons nachten draait) is het fijn ivm opvang. Wij draaien allebei alle diensten, en soms is dat echt heel zwaar.
@Burb1988 Voor de opvang inderdaad erg fijn, maar verder... Ik kijk nu al op tegen volgende week want dan ben ik in de avonden weer alleen. Plus al het regelen en doen overdag en in de avond....
@2littlemonkeys je afscheiding is als volgt: - Droog: niet vruchtbaar, vaak na ongi of vlak na je eisprong - Plakkerig/korrelig: niet vruchtbaar - Creme: wit/lichtgele afscheiding van textuur net als creme, vaak voor je vruchtbare periode en na je eisprong - Waterig: helder doorzichtig slijm. Licht vruchtbaar, voorloper van het meest vruchtbare slijm. - Eiwit: rekbaar slijm net als eiwit, kan helder of troebel zijn. Tussen 2 vingers kun je hiervan draden trekken. Dit is je meest vruchtbare slijm.
Echt respect voor jullie met mannen in de ploegen! Mijn man is elke avond thuis en helpt elke avond met naar bed brengen, maar dan ben ik al gesloopt! @2littlemonkeys dat stukje wat @Dubbeltje82 neer zet klopt idd. Eerst herkende ik dat eiwit achtige niet, maar dat is nu bij mij ook terug te zien.
Hier heb ik een vriend met kantoorbaan en werk ik onregelmatig. Het is allemaal goed geregeld gelukkig. Ik heb respect voor degenen die beiden onregelmatig werken. Dat lijkt mij een hoop geregel. Heben jullie ervaring met oplopende 2besure ovulatietesten? Heb veel positieve verhalen gelezen over de testen zelf, dus het zal wel goed zitten. 18 augustus was mijn laatste menstruatie. Ik zit nu op CD 11 en ben sinds CD 8 aan het testen. Mijn laatste cyclus was 28 dagen. Gezien dit resultaat, zou ik vanaf vandaag of morgen twee keer per dag moeten testen? Ik weet dat ze niet op hoeven te lopen, dat het ook in één keer kan knallen. Ik weet ook dat deze nog niet positief is. Het gaat om de laatste test van het rijtje. Bovenste foto is 5 minuten na de test genomen en onderste foto 1 uur.
@jongmam vanaf morgen idd 2x. Ik test met o.a. Zw&k testen en ze kunnen ineens knallen. Vorige cyclus op cd 13 nog licht, cd 14 positief.
Hier ook een wisselende lf altijd gehad hoor. Zeker niet altijd 14 dagen! En... Woehoe! *doet een 20-weken dansje*