Nee bij allebei de zwangerschappen niet gelukkig. Moest bij mn oudste ivm pcos en bij de tweede ivm pcos en geboorte gewicht van de oudste. Bij een eventuele 3de zwangerschap weiger ik hem ook.
Dat dacht ik ook, maar tarwekiemolie schijnt niet zo goed te zijn en kan je cyclus behoorlijk in de war schoppen en vitamine E schijnt te werken. Tot nu toe positief dus hier!
Herkenbaar van het plassen. Niet alleen snachts maar ook overdag. Ik voel dat koppie beneden draaien en dan gelijk die drang. Dochterlief heel hard in het restaurant: Tja mama gaat denk ik weer naar het toilet, ik vind het wel overdreven hoor. Serveerster heel hard lachen
Fijn dat je het niet had. Ik voldoe totaal niet aan het profiel van een zwangere die risico heeft op zwangerschapsdiabetes. Maar het is wel heel opvallend dat dit kindje al 2630 gram geschat wordt en onze jongens slechts 2710 en 2790 gram bij geboorte waren. En dan alleen buikje zo vergroot en rest niet, dus ben blij dat ik de test kan doen. Als het nodig is ga ik graag nog een paar weken op dieet en als het toch niks blijkt te zijn dan weten we dat ook. Ik kan meestal wel tegen dat soort zoete drankjes, dus hopelijk loopt het gewoon los.
Ik heb ook gewone vitamine E van Orthica (van de "kruidenwinkel" Hier in het dorp). Ik neem er omega 3 viscapsules naast (heffen de negatieve effecten op).
@flowertje36 ja voel me verder wel goed. Gewoon de gebruikelijke kwaaltjes, maar mag niet klagen @Apie1 ja willen dit keer voor het eerst het geslacht van tevoren weten. Vind het ergens wel een raar idee hoor! Maar ben ook wel benieuwd. En shoppen, tja, als het weer een jongen is (wat ik wel denk) dan hebben we nog meer dan genoeg kleertjes liggen nog. Dus dan wordt het niet zozeer shoppen, maar bakken kleding doorspitten en uitzoeken @Yesera succes met de test. Ik heb hem de vorige 2x ook gehad, maar dit keer gelukkig niet (mijn moeder had gedoe met haar suiker, maar dat gaat nu goed). Vind het drankje erg vies, dus ben blij dat het nu niet hoeft. Proberen in 1x achterover te gooien scheelt wel, dan proef je het minder...
Ja snap als het alleen buikje is en nu al wat groter word geschat je het liever wel doet. Hier gewoon 2 grote baby's bij de geboorte dus daar link ik het niet aan. En mn pcos heb ik wel, maar stabiele cyclus enzo dus vind het niet echt nodig dan.
Leuk om het te weten. Hier wist ik het bij de andere twee ook en denk dat ik het niet weten niet eens zou trekken en veel te nieuwgierig zou zijn
Hier gisterochtend flinke eipijn links, half uurtje echt pijnlijk. Daarna rest van dag eislijm. Dingen waar je normaal totaal niet op let, maar nu wel we hadden het woensdag voor laatst gezellig gehad. Ik had het overdag gemeld dat als de visite weg zou zijn en we energie zouden hebben het wel handig zou zijn nog 1x. Niet dat we haast hebben maarja als je weet dat je ei springt... nu op het wachtbankje. Leuke periode zo hoor.
Nou moe hier snap ik er niks meer van... Gisterenochtend rood bloed. Niet veel alleen bij afvegen. Tampon erin en smiddags verwisseld. Klein beetje rood eraan. Vanmorgen was tampon alleen bruinig aan het topje. Dus ik al balen dat het weer niet doorzette! En sinds vanmiddag steken in mijn baarmoeder en wat zeurderig en af en toe met afvegen wat roestkleur. En mijn tepels zijn gevoelig. Ergens geloof ik echt niet dat dit van een zwangerschap kan zijn. 12DPO vandaag. Wat denken jullie? Even afwachten wat het de komende dagen gaat doen of toch testen morgenochtend?
Klopt alleen ergens weet ik gewoon dat hij negatief is en nu kan het nog twee kanten op. Verwacht gewoon dat ik morgenvroeg met een plens rood wakker word.... Het is nog even spannend dus!!
Ja met een test weet je het idd. Maar mijn ervaring is vaak als je test doet dan in de middag zet het ineens door.