Haha jullie zijn er iig al goed mee bezig! Spannend wanneer hij/zij gaat komen! Waar wil je bevallen? Hier ben ik van de 3e thuis bevallen, andere 2 keren in het ziekenhuis. Vond thuis bevallen erg fijn, niet met weeën in de auto en na de bevalling lekker in je er eigen badkamer douchen en in je eigen bed blijven
Ik neig ook naar thuis, m’n man vindt het niet echt je van het (vorige keren ziekenhuis). Maar ja, zien wel hoe het loopt
Oke ik dacht dus ook pas vanaf de innesteling maar ik slaap indd al 3d heel slecht, migraine en grieperig. Ik dacht zou dit nou serieus komen doordat mn lichaam aan het proberen is een bevrucht eitje naar mn bm te sturen... maar ben dus niet de enige die zoiets denkt. Besef me natuurlijk dat het verder nog weinig zegt. Maar bijzonder is het wel.
Mocht het ons gegeven zijn, dan wil ik ook graag thuis bevallen. 2x in het ziekenhuis, maar voor de bevalling zelf had het ook prima thuis gekund. De laatste keer was ik 11.30 in het ziekenhuis en 13.30 alweer thuis...
NOD-lijst: ♡ Dubbeltje82 - 38 jaar - ronde 5 (3 na MA) - NOD 10 sep ♡ Apie1 - geheim - ronde -2 - NOD 11 sept ♡ Zuri - 32 jaar - ronde 1 - NOD 12 sept ♡ Jorietje - 40 jaar - ronde 20 - NOD 17 sept ♡ Flowertje36 - 28 jaar - ronde 2 na mk - NOD 18 sept ♡ Noralie87 - 33 jaar - ronde 5 (4 na vmk) - NOD 27 sept ♡ Lizzy123 - 40 jaar - ronde 4 na ma - NOD?? ♡ Ajuuparaplu - 32 jaar - ronde 7 - NOD?? ♡ Angelmom1 - 36 jaar - ronde 1 - NOD?? Zwanger: ♡ Yesera - 38 jaar - uitgerekend 6 okt ♡ Lamia - 27 jaar - uitgerekend 25 okt ♡ Jiseb - 34 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Burb1988 - 32 jaar - uitgerekend 7 nov ♡ Edge - 35 jaar - uitgerekend 14 nov ♡ Mum2be2- 37 jaar - uitgerekend 16 nov ♡ Daphne1002 - 34 jaar - uitgerekend 31 dec ♡ Kikker85 - 34 jaar- uitgerekend 16 jan ♡ Mammavantwee - 27 jaar- uitgerekend 25 jan ♡ Mothertobe1 - 29 jaar - uitgerekend ? ♡ Wensje2014 - 33 jaar - uitgerekend 16 februari ♡ Nahlatje - 26 jaar - uitgerekend 15 maart Bevallen: ♡ Esther519 - 33 jaar - 23 juli 2020 (38+4) ♡ Roosie91 - 28 jaar - 12 augustus 2020 (39) Afspraken: ♡ Mum2be2 - 7 september - controle gyn ♡ Kikker85 - 8 september - controle vk ♡ Mammavantwee - 9 september - 20 weken echo ♡ Jiseb - 10 september - controle gyn ♡ Yesera - 11 september - controle vk ♡ Jiseb - 24 september - Echo + controle gyn ♡ Jiseb - 8 oktober - Echo ♡ Jiseb - 13 oktober controle gyn
@Kikker85 gefeliciteerd! Dus toch een meisje! Gek he? Als je verwacht dat je een jongetje krijgt. Ik had precies het omgekeerd en was echt even helemaal van de kaart. Inmiddels vind ik het wel leuk om en jongetje te krijgen, maar het was echt even wennen.
Oh meiden, ik weet niet wat voor ei er bij mij aan het groeien is, maar ik heb (dit is nu de 2e dag geloof ik) vreemde steken onderin mijn buik, die af en toe echt een klein beetje gemeen zijn. Ik ga er vanuit dat het met mijn ei te maken heeft (zit nu op cd 12) maar dit herken ik dan weer niet van de vorige rondes.. Kan ook heel wat anders zijn, maar dan weet ik niet wat het dan zou kunnen zijn.
Bedankt dames! Ik ben nog niet echt gewend aan het idee van een meisje hoor. Ik zeg automatisch nog steeds hij en moet mezelf dan verbeteren . Toen de echoscopiste zei dat het een meisje was, was mijn letterlijke reactie; hè? Nee joh! Ik vind het wel heel leuk hoor, maar heb even nodig om aan het idee te wennen denk ik. Ik had ook geen voorkeur, maar was er echt van overtuigd dat het weer een jongentje zou zijn en dan is dit even schakelen Onze oudste is in ieder geval al helemaal gelukkig want die hoopte enorm op een zusje
Ik heb een medische indicatie dus moet net als de vorige keren in het ziekenhuis bevallen. Heb nog nooit met weeën in de auto gezeten. Beide keren waren mijn vliezen gebroken. Eerste keer 's avonds laat en moest de volgende ochtend naar het ziekenhuis voor controle. Toen ik daar was zagen ze wat gerommel op het CTG, maar geen weeën. Ze wilden het nog een uurtje aankijken en anders mocht ik weer naar huis. Ze adviseerden om te gaan douchen om te kijken of dat iets deed. En ja hoor, onder de douche begonnen de weeën en 6 uur later was zoontje er. Bij de jongste braken mijn vliezen vroegtijdig, dus moest ik direct richting ziekenhuis. Weer op CTG een onrustige baarmoeder, maar geen weeën. Toen natuurlijk niet het advies om te douchen, omdat hij eigenlijk nog moest blijven zitten. Toen 14 dagen opgenomen gelegen en met 37w ingeleid. Ben benieuwd of het deze keer weer met gebroken vliezen begint. Vind dat op zich wel fijn hoor, maar dan deze keer niet vroegtijdig Maar stiekem zou ik het ook wel prima vinden hoor als het heel snel hier thuis gebeurd. Geen gedoe met opvang voor de jongens, vervoer regelen etc. Maar is afwachten hoe het allemaal loopt!
Spannend! Laat er maar een heel mooi eitje groeien nu! Nog steeds bezig met de tactiek om de dag gezellig maken?
Nou nu juist even om de 2 dagen om zaad te sparen zeg maar. Vanavond mogen we weer Maar wellicht na vandaag wel om de dag. In elk geval niet elke dag rond ei want dat heeft niet gewerkt. Heb wel vaker eipijn maar dat is een paar uur. Dus meerdere dagen is hier nieuw. Wie weet een goed teken. Tis op deze leeftijd ook een kwestie van geluk hebben geloof ik.
Ik heb wel met weeën in de auto gezeten, maar beide keren begonnen ook met gebroken vliezen. Bij de 2e brak er 1 en bleef de andere nog staan. Toen die 2e ook brak duurde het nog 20 minuten (3.5 en 2.5 uur in totaal), dus ik hoop dat mijn vliezen nu niet eerst breken, want dan ben ik bang dat het veel te snel zal gaan. Vanwege mijn bloeddruk moet ik ook in het ziekenhuis bevallen. Die fluctueert heel erg.
Ik heb beide keren met weeën in de auto gezeten naar het zh en beide keren eindigde het in een spoedkeizersnede. Dus deze keer een geplande keizersnede en dus als het goed is geen weeën in de auto