Gaan voor een 3e wondertje! - deel 2

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door Dubbeltje82, 28 jul 2020.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 2littlemonkeys

2littlemonkeys Fanatiek lid

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @Vintage35 lijkt mij heel vervelend om er zo mee bezig te zijn. Misschien ergens ook niet heel goed voor de stress/spanning. Dikke knuffel in ieder geval! Hopelijk deze ronde meer geluk.

Ik heb het inmiddels alweer veel te druk met van alles. Studie, werk gaat lekker hard momenteel, voetbal van de oudste waar ik leider van het team van ben en nog allemaal extra zaken op werk die ik op me neem qua regelen. Zo ben ik dus absoluut niet bezig met zwanger raken eigenlijk :roflmao:
    Ben ook nog steeds niet ongesteld geworden, dus het leeft ook niet echt ofzo hier nu merk ik. Ik zit meer op een flow van: als het komt is het leuk, maar komt het niet dan is het ook prima.

Zuri en Dubbeltje82 vinden dit leuk.
  2. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Heel herkenbaar. Ik heb met mezelf afgesproken om eigenlijk hier niet te kijken tot aan m'n eisprong. Is me dus niet gelukt. Maar 1x per week even kijken moet lukken. Vind die weken tot aan de eisprong altijd heerlijk. Ben er amper mee bezig en vind het nog zo ver weg. Maar als mijn eisprong is geweest vind ik die weken erna vreselijk. Bang op wéér een teleurstelling en dan ga ik weer doemdenken. De wens is zó groot!!! Maar weet ook niet hoe ik er vanaf kom haha!! Voor nu ga ik nog maar even genieten van de weken voor mijn eisprong :roflmao:

3. Apie1

Apie1 Niet meer actief

Ja precies! Opeens valt me van alles op dat er mogelijk iedere maand is :p:D

4. flowertje36

flowertje36 Niet meer actief

@Vintage35 heel lastig om er niet mee bezig te zijn!
    Hier ook heel erg mee bezig.
    Mijn cyclus is altijd er lang ( 33/35 dagen) en voor mij zijn juist die dagen richting de eisprong vreselijk.
    Duuuuuurt zo lang!!

@2littlemonkeys heerlijk zo druk zijn! Kan me voorstellen dat het dan minder leeft. Hoelang zit je nu al te wachten dan op een cyclus??

5. flowertje36

Herken het gelijk ;)

Apie1 vindt dit leuk.
  6. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    @Vintage35: volkomen logisch hoor. Je wilt het graag en die weken zijn gewoon spannend. En je voelt van alles en wilt ook van alles voelen. En als je dan ook nog een test met een vaag streepje hebt gehad is de domper even heel groot. Enige is afleiding proberen te zoeken en hopen dat de dagen snel voorbij vliegen. Waar zit je nu in je cyclus?

@Noralie87: heeft jouw menstruatie uiteindelijk wel echt doorgezet?

7. Jiseb

Jiseb Fanatiek lid

4 mrt 2015
    2.054
    955
    113
    Ik ben enorm verwend qua bevallingen.

Bij de 1e had ik met 37 weken wat bloedverlies en bleek ik al 3 cm ontsluiting te hebben, 2 dagen later braken ‘s nachts mijn vliezen en kwam ik in het ziekenhuis met 9 cm ontsluiting. Wel voorweeen gehad, maar verder weinig laat van de ontsluiting. Daarna was het wel heftig met weeenstormen met rugweeen, maar na in totaal 3.5 uur was ze er.

2e ongeveer hetzelfde verhaal, alleen kwam ik met 5 cm in het ziekenhuis en stond er nog 1 vlies. Toen ze dat braken, duurde het nog 20 minuten. Persen duurde 2 minuten en toen ik moest zuchten dacht mijn lijf: Mooi niet, eruit met die baby. In totaal 2.5 uur geduurd. Wel weer alleen maar rugweeen, dus wel heftig gelijk.

Nu bij de 3e vrees ik een beetje voor een mega snelle bevalling en hoop ik dat ik het ziekenhuis haal (moet in het ziekenhuis bevallen ivm bloeddruk).

Dubbeltje82 en 2littlemonkeys vinden dit leuk.
  8. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    @flowertje36 ja echt hoor! Ik heb ook bedacht nog wat extra modules erbij te pakken bij m’n studie, dus dan blijf ik ook wel bezig haha.
    Ik wacht trouwens nog niet zo lang hoor. 9 augustus de laatste pil gehad, dus nog niet eens een maandje.

@Jiseb Ik was beide keren ook vrij snel met bevallen. Ik ben ook bang, mocht er een derde komen, dat ik bij nr 3 nog sneller klaar ben. Beide keren liep ik rond 00:30 door de Hal in het ziekenhuis en stond 7:00 uur weer buiten. Nadeel was wel dat ik van 3 naar 10 cm ging binnen 3 uur, dus dat was wel heftig. Heb de weeën ook wel flink gevoeld (beide keren rug-weeen).

Jiseb vindt dit leuk.
  9. flowertje36

Je hoort ook veel dat een derde bevalling toch weer langer duurt dan de tweede.
    Hier hopelijk iets korter of zelfde tijd. Van aansluiten weeën opwekkers tot geboren 6 uurtjes ongeveer

10. 2littlemonkeys

27 feb 2015
    4.563
    2.765
    113
    Vrouw
    Noord Nederland
    heh?! Hoezo langer o_O
    Je zou denken dat je hele gebeuren daar beneden inmiddels wel weet hoe of wat en een derde er nog net niet uit vliegt :roflmao:

11. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Volgens mij omdat mensen doorgaans meer leeftijd tussen een 2e en 3e hebben en je lichaam dus al verder hersteld is. Een snelle bevalling/persen is meestal ook het teken van slappe spieren. De meeste moeders verzuimen het te gaan sporten na de eerste, zijn dan relatief snel zwanger van de 2e en die 2e bevalling gaat dan heel snel. Komt dus door je toch alle slappe bekkenbodemspieren.

Dit is wat mij verteld is en ben helaas toen toch maar weer gaan sporten na die 2e.... :roflmao:

12. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    kom ik weer maar kan je op dag 21 van je cyclus al een innesteling hebben? Ik dacht zaterdag mn eipijn te voelen dus lijkt me wat vlot, maar ik had net wel een typische spelden prik steek in bm die ik toch echt wel herken... o_O volgens mij maak ik mezelf echt een beetje gek ofzo. Ik sta er heel nuchter in en heb geen haast, maar het idee dat er misschien wat gaande is... ben extreem alert op alle dingen die ik voel geloof ik :roflmao:

Apie1 vindt dit leuk.
  13. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Ik hoor in mijn omgeving alleen maar dat het met elke bevalling sneller gaat. Zou het wel een tegenvaller vinden als het nu opeens langer zou duren.

14. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    Dat lijkt me erg snel. Volgens mij kan innestelen op z'n vroegst na 5 dagen. En eipijn is nog voor de eisprong, dus jij zit nu waarschijnlijk pas op 4dpo. Maar zeker weten doe je het pas als je test over ruim een week ;)

Zuri vindt dit leuk.
  15. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Mwah niet echt zoals ik gewend ben.... Maar niet zwanger want heb dinsdag toch nog een test gedaan. Dus m'n lichaam doet weer eens anders dan anders. :mad:

2littlemonkeys vindt dit leuk.
  16. Noralie87

Noralie87 VIP lid

11 jun 2013
    7.110
    4.702
    113
    Vrouw
    verzorgende-IG
    Zuid-Holland
    Mijn eerste bevalling duurde 4 uur. Over nr 2 deed ik 37 uur. Dus bij mij ver 10 dubbelde het bijna :roflmao:

2littlemonkeys en Jiseb vinden dit leuk.
  17. Dubbeltje82

Dubbeltje82 VIP lid

7 jan 2011
    11.704
    3.816
    113
    Vrouw
    Eipijn kan zowel voor, tijdens als na je ei zijn (geleerd bij de FF cursus :thumup:).

Strijkplank, Zuri en Yesera vinden dit leuk.
  18. Vintage35

Vintage35 Bekend lid

7 mei 2015
    909
    885
    93
    Zit nu op dag 10. Meest
    ik heb er geen antwoord op. Nu ik overal op let voel ik elke dag van alles en nog wat en ga daarover speculeren. Echt om gek van te worden.

Zuri vindt dit leuk.
  19. Yesera

Yesera Fanatiek lid

18 jan 2012
    3.916
    2.293
    113
    :eek: Hoe dan?

20. Zuri

Zuri Fanatiek lid

26 mei 2016
    3.329
    2.365
    113
    Vrouw
    Hahaha oke dankzij jullie weet ik 1 ding zeker en dat is dat ik het volgende week vanzelf zie :roflmao:

Zo super irritant dat er misschien iets gebeurt... misschien niet.... zo irritant... :roflmao:

Noralie87, Yesera en Dubbeltje82 vinden dit leuk.

Deel Deze Pagina