Klopt je observeert je afscheiding/slijm. Ik heb weinig afscheiding, daarom neem ik dagelijks wat slijm van de bmm. Ovulatie testen doe ik meestal smiddags rond 14:00. Ik houd geen rekening met drinken oid. Ik heb vaak 2 dagen een knaltest. Hele donkere streepjes.
Haha, herkenbaar. Bij de 2e duurde het van vlies (er stond er nog maar 1) tot einde 20 minuten. Ik heb 2 minuten geperst. Toen ze zei; even niet persen, zuchten, dacht mijn lijf: echt niet! En kwam ze er ook uit. Ze is een paar dagen misselijk geweest van de snelheid.
Heel verschillend vanwege wisselende diensten. Ik zorg dat ik niet met mijn eerste urine test. Heb ook gemerkt dat 's avonds laat testen ook niet werkt voor mij. Het is ook mijn eerste keer met ovulatietesten, dus het is zoeken voor mij. Ik drink en plas 2 uur van tevoren niet.
Komt dat misselijk zijn van de snelheid ja? Mijn 2e was ook zo misselijk en ging pas met 4d oud drinken. Ik heb nooit geweten dat dit aan een snelle bevalling zou kunnen liggen, waarom is dat dan? Hij was er hier ook met 2x persen eruit.
bij mij zeiden ze van wel. Het wordt dan een soort kermis-attractie gevoel voor je baby en vaak krijgen ze dan ook een sloot vruchtwater binnen.
Ovutesten: vanaf dag 12 2x per dag testen. Als ik moet werken met de 2e urine, als ik vrij ben rond 10.00 uur in de ochtend. In de avond/namiddag zo rond 18.30. Ik heb vaak een korte piek. Deze ronde test ik me vanaf cd 12 al suf, maar nog geen ei in zicht. Vanmorgen geen varens en testen even donker als gister. Nog geen piek.
Hij zag ook helemaal blauw toen hij er net uit was. Na 5 min mooi roze hoor!! Maar heeft even nodig gehad om bij te komen. Hij spuugde overigens niet veel en dronk meteen goed.
Poe ik voel me eerlijk gezegd wel twijfelachtig hoor... pijnlijke borsten, gigantische stemmingswisselingen, ineens weer last van rosacea (echt meer dan jaar niet meer gehad...), continu misselijk gevoel, erg moe en veel plassen, en veel krampjes rechts zeg maar.. mijn man zegt als jij niet zwanger bent... maar ik blijf het wel spannend vinden hoor! Ben me er zo van bewust dat het nog net zo goed afgestoten kan worden...
@Zuri wat ontzettend spannend! Wanneer ga je een zwangerschapschaps test? hier nu cd13. Vorige twee rondes had ik toen een positieve ovulatie test, nu nog niet. wel doorzichtig vruchtbaar slijm. vermoed dat het ei iets later komt.
Vandaag dag 24 van cyclus, ik vind zaterdag een mooi moment. De vorige 2 keren had ik ook zo gigantisch snel symptomen en daardoor 2x te vroeg getest. Dacht deze keer wacht ik gewoon wat langer met testen
Volgens mijn normale cyclus zou ik woensdag ongeveer mn eisprong moeten hebben. Dan ga ik uit van een lange cyclus ( 35 dagen) Maar nog steeds niet meer afscheiding geen donkere ovulatietesten. Zit nu al weer helemaal te chagrijnen hier dat mn cyclus weer dagen langer gaat worden
@flowertje36 herkenbaar... Nu cd 23 bij mij en nu beginnen mijn ovutesten eindelijk te kleuren. Normaal heb ik dat 10 dagen eerder.
Oh zo frusterend! Dan lopen we echt helemaal gelijk op. Hier ook cd 23 Maar nu zijn alle testen van de action bij 3 winkels al uitverkocht.....
Het begint te komen... Zo donker zijn ze deze maand nog niet geweest, dus hoop dat het oploopt vanaf nu.